FučíkováRenata FučíkováOriginální portréty českých hrdinek počínaje sv. Anežkou a konče Barborou Špotákovou či Petrou Kvitovou upozorní v pasáži pražského divadla Broadway od 4. května do 31. srpna 2021 na stále aktuální téma rovnosti mužů a žen. Unikátní výstava představuje padesát prací studentů Fakulty designu a umění Západočeské univerzity v Plzni. S autorkou projektu Renatou Fučíkovou jsme chtěli nahlédnout pod povrch.

KrajčovičováPři uvážlivém hospodaření s finančními prostředky většinou člověku zbývá i nějaká částka, s níž lze naložit podle libosti. Třeba peníze investovat. Instrumentů existuje nespočet, každý si může vybrat. ČSOB se investorům věnuje velmi pečlivě a stále pro ně hledá další zajímavé příležitosti. V těchto dnech uvedla v život produkt pojmenovaný ČSOB NaMíru zodpovědně. Přišlo mi, že by se mohl velmi líbit ženám investorkám. A o nich je z velké části i rozhovor s Nicole Krajčovičovou, předsedkyní představenstva a CEO ČSOB Asset Management:

Karolína TopolováKarolína TopolováSvébytnou zákaznickou skupinou jsou maminky. Není se čemu divit. Ani v tom případě, když potřebují koupit auto. Jsou také častými návštěvníky autocenter AAA AUTO, největšího tuzemského prodejce s ojetými vozy. Za ojetý vůz utrácejí v průměru 209 797 korun, což je téměř o 10 000 více než Slovenky ve stejné kategorii. Na 57 % těchto žen si pak pořizuje prostorné automobily kombi, SUV nebo MPV, aby zajistily pohodlnou a bezpečnou přepravu své rodiny. Nejoblíbenějšími kombíky jsou Škoda Octavia, Škoda Fabia nebo Volkswagen Passat, z SUV vede Kia Sportage a v případě MVP pak Volkswagen Touran. Vyplynulo to z dlouhodobé prodejní analýzy skupiny AURES Holdings.

denisa 2013 03 22 026Denisa HýskováKdyž jsem nedávno viděla záběry z její zahrady, byla jsem z toho úplně vedle. Uchvátil mne hrníčkový strom. Strom ověšený keramickými malovanými hrnečky. Nádhera, kouzlo okamžiku i celého dne. Potěšení, které nekončí. I z té fotky prýštila energie, která pootevřela můj sen. Podívat se na místo, kde se ta nádhera tvoří, k Denise Hýskové (dříve Chvátalové). Uvědomila jsem si, že její výrobky, hlavně v podobě těch hrnečků, vlastně znám. Z některých obchůdků či galerií. Vždyť je občas kupuji jako dárky známým a přátelům (jen jsem nějak nevěděla, že jsou dílem právě paní Denisy). Jen vůči sobě mám dluh. Vím však, že to brzy napravím. Hrnečky jsou totiž moje velká vášeň. Snad proto, že mají ucho, a tedy naslouchají. Mají prostor pro obsah, hlubokou duši. Poskytují rozkoš těm, pro které jsou uchopitelné svojí podstatou. Mohou mít nespočet tvarů, nekonečno motivů, mohou být věrným společníkem každému, kdo o to stojí. Každý hrnek může být příběhem života. Ty od Denisy Hýskové září a povzbuzují. Rozdávají štěstí.

Katerina VeselaKateřina VeseláMít možnost dát životu nový rozměr, přivést na svět potomka. Je to zázrak? Je to přirozené? Je to povinnost? Je to to nejkrásnější, co lze udělat? Těžko se na takové otázky odpovídá. Přesto si je ženy v určitém věku pokládají. Hlavně tehdy, když děti mít chtějí, ale okolnosti, třeba zdravotní stav, tomu nepřejí. Existují pracoviště, kde s odpovědí pomohou. Nebo lépe, kde se snaží přijít na to, v čem je problém, a řešit ho. Jednou z ojedinělých je brněnská společnost REPROMEDA s.r.o. Špičková klinika pro léčbu neplodnosti. Místo, odkud si bezdětné páry odnášejí energii, naději, zdraví. Kde se připravují na to, aby jejich život měl smysl nejvyšší. Generální ředitelkou a spolumajitelkou je MUDr. Kateřina Veselá, Ph.D.:

DufkováAlena DuškováDITA výrobní družstvo Tábor je na trhu dětského odívání pojem. Troufám si tvrdit, že každá maminka už pro svou ratolest z její nabídky něco vyzkoušela. A byla spokojená, ba nadšená. I to je odpověď na otázku, proč výroba i prodej rostou, proč není nouze o zákazníky. I přesto, že koronavirová krize i tady pár řádek do historie podnikání vepsala. Viděno očima předsedkyně představenstva Aleny Duškové je příležitostí, jak uspět, stále dost:

eva smrzova pelargonie D6A0403Eva SmržováPamatuji si jasně červené muškáty u babičky ve Křinci na parapetech oken, kvetly tam od jara do podzimu, sebevědomě i prostě, voněly až přespříliš a ne úplně kytkově, patřily jako samozřejmost k tehdejší době i tehdejšímu životu. K bíle natřenému stavení na vsi náležely se svou vlastní pokorou i optimistickým vyzařováním, jako by lidem zde přebývajícím dávaly patřičné sebevědomí, vzájemný respekt i důvěru v sousedské vztahy.

Michaela ZikmundovaMichaela ZikmundováSíť prodejen dm v tomto roce dál rozšiřuje a obohacuje nabídku zboží a služeb, a to se zvláštním ohledem na ochranu životního prostředí. O nových i osvědčených věcech dm jsme hovořili s Ing. Michaelou Zikmundovou, MBA, sortimentní manažerkou této společnosti.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB