Jana ŠtudenbtovaJana ŠtudentováZajít na kávičku, k tomu ochutnat nějakou dobrotu, popřát duši klídek a tělu pohodu, i k tomu se musí dnes člověk umět takříkajíc propracovat. Musí se naučit ty okamžiky nad voňavým šálkem vychutnat, užít si je, okořenit si je emocemi prostředí, posezením se sebou samotným, nebo s přáteli či náhodným hostem, který jen tak přisedne. K takovým chvilkám vybízí kavárna Janies v Rožnově pod Radhoštěm. Najdete ji v architektonickém komplexu Brillovka, jež proslula nejen podnikatelskou historií s velkým příběhem, ale i možnostmi, jež skýtá nyní. Kavárna Jannie’s coffee house je proslulá, a ti, kteří hledají jiný zážitek než ten uspěchaný na dvacet minut s rychlým občerstvením, tu nacházejí prostory plné dobrot a inspirace. Mnozí se vracejí, protože je jim tu dobře. Co chtít víc? Majitelkou je Jana Študentová:

Ruslan SkopalRuslan SkopalMóda je vrtkavá kamarádka. Nikdy netušíte, čím vás překvapí. Před nedávnem na scénu spodního prádla vstoupily trenýrky pro ženy. Možná tomu nebudete věřit, ale ujaly se báječně a zájem o ně má pořád víc a víc příslušnic něžného pohlaví. Navíc v trenkách vypadají ženy často doslova neodolatelně. Tak proč se jim bránit. Tohle spodní a volnočasové prádlo, jež bývalo výsadou mužů, má i řadu nejrůznějších benefitů. A především se v něm ženy cítí dobře. O trenkách právě pro ně poutavě vyprávěl Ruslan Skopal, spolumajitel značky Styx a obchodů trenýrkárna.cz:

foto PeroutkaJiří PeroutkaJak vyjádřit přízeň určité značce? Věrností jejím výrobkům a službám? Osobními referencemi? Články na blogu obdivovatelek? Možností je určitě mnoho. A co to vlastně lovebrand je? Pojmenování pro značku, kterou milujeme? Název pro mimořádnou náklonnost, o níž člověk nepochybuje? Postavení na trhu, které je jedinečné? Z jakého úhlu pohledu? Mohou i zaměstnanci vidět ve svém zaměstnavateli ztotožnění se s pojmem lovebrand? Určitě lze obsah tohoto slova chápat jako označení něčeho mimořádného, co vyvolává patřičné emoce, nadšení, vztah. Jak přemýšlí o lovebrandu ve společnosti dm, o tom jsem hovořila s Ing. Jiřím Peroutkou, manažerem komunikace:

KIV06502Ing. Jana Zimová, MBA
foto KIVA pro Forbes
Ambice manželů Jany a Romana Zimových (na snímku dole), kteří jsou spjati se značkou Respilon, jsou doslova vesmírné. Svými nanovlákennými výrobky se chtějí dostat do prostor, které jsou pro mnohé z nás stále pomlčkou mezi nebem a zemí, místem, kde se střetává tajemství časoprostoru s touhou odhalit zákonitosti, o nichž se lidstvu zatím ani nesní. Hlavní myšlenkou jejich podnikání je zlepšovat život lidem, přinášet na trh produkty, které jsou užitečné, a vyrábět je má smysl. Využívat k tomu nadčasových možností nanovláken je cesta, která otvírá dveře pokroku. Jaká je přidaná hodnota nanovlákenných membrán v jejich pojetí? Nejde jen o ochranu dýchacího ústrojí, které je dnes v popředí zájmu celé společnosti. Boduje například prodyšnost sportovního oblečení nebo speciální zdravotní obuvi pro diabetiky, nanovlákna se uplatňují ve filtrech na vodu, při větrání okny nebo v kosmetických maskách. Ing. Jana Zimová, MBA, je jednatelkou mateřské firmy a zároveň zastává pozici Global Chief of Foundations & CSR. V rozhovoru přiblížila filozofii podnikání:

editbphoto 4387 2Jana KolrusováPodnikatelku Janu Kolrusovou z našich stránek určitě znáte. Vracíme se k filozofii jejích produktů, jež vznikají z naší tradiční bylinky, pampelišky. Stala se zakladatelkou nového směru ve výrobě, zatím převážně potravin, ale to je teprve začátek...

jana8Jana VyhlídalováJana Vyhlídalová založila e-shop Kidtown.cz, kde si můžete koupit zajímavé hračky, jež rozvíjejí dětskou tvořivost a potenciál. Zřídila také dvě vlastní kamenné prodejny v Praze. Sortiment, to nejsou jen tak obyčejné kousky, které se dětem bezhlavě nakupují, když je potřeba je zabavit. Jsou to naopak hračky, které mají ve vínku nabídnout dítěti něco víc, něco, co stimuluje, učí, baví, posouvá. Kolem tohoto obchodu se točí tým lidí, kteří se naučili spolupracovat. Vytváří a dotváří firmu, jež má svou jasnou vizi. Jak to ale všechno před pár lety bylo? Jana Vyhlídalová nás pozvala dál:

Aneta Rainet ŠtěpánkováAneta Rainet ŠtěpánkováPamatujete se na první tyčinky s názvem müsli? Průkopníkem v jejich recepturách i výrobě byla firma RUPA, spol. s r.o., z pražské Hostivaře. Ta si za ta léta, co vstoupila na trh, vybudovala nespočet příznivců. Věrných zákazníků, kteří, ač konkurence brzy narostla, na tu svou „rupu“ nedají dopustit. Mandle, pistácie, kešu, arašídy, para ořechy... Některou z ořechových tyčinek Maxi Nuta už určitě ochutnal každý. A pokud ne, měli byste je zkusit. Všech osm druhů se totiž pyšní jedním primátem, tedy obsah oříšků vždy dosahuje minimálně 60 %. Vlajkovou lodí firmy jsou dnes především ořechové Maxi Nuta, následovány ovesnými Flapjacky a již zmiňovanými müsli tyčinkami Fly. Společnost RUPA, která tyto převážně ořechové dobroty produkuje, letos slaví 25. narozeniny. Dnes ji má na starost Aneta Rainet Štěpánková, generální ředitelka, jež pokračuje v rodinné tradici:

Olga MedlikovaOlga MedlíkováČasto se táži sama sebe, jak to udělat, aby se neplýtvalo lidským potenciálem. Jak to zařídit, aby jedinec o to své osobité know-how obohatil ostatní, aby ze sebe vydal ony poklady, které v sobě má zašifrované, a často o nich ani neví. Bohatství takového materiálu je obrovské. Ale často zůstává neprobuzeno, zapomenuto. Čím to je? Českou povahou? Závistí, že bude někdo lepší než já? Systémem výuky ve školách? Špatnou motivací? Těžko říci. Tím spíše jsem uvítala knihu nazvanou Umění motivace – Návody a tipy pro pracovní i rodinný život , kterou právě vydal Nakladatelský dům GRADA. Autorkou je PaedDr. Olga Medlíková, lektorka, mentorka a facilitátorka. Pracuje pro business a státní správu. Specializuje se na trénink managementu v měkkých dovednostech, na sociální dovednosti, přípravu prezentérů a lektorů, a společenský protokol. V posledních letech se věnuje zejména facilitaci strategického plánování v neziskových organizacích a řešení problémů uvnitř týmů ve firmách a institucích. Zeptala jsem se jí:

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB