IMG 0886 EditSimona KijonkováJeště nakupujete přes internet poslední dárky? Spoléháte na to, že e-shopy stihnou doručit vše, co byste svým nejbližším rádi dali pod stromeček? K pomocníkům, jež využíváte v závěru roku, patří i ten, který je rodu ženského – totiž Zásilkovna. Spoléháte na ni jako na svou věrnou kamarádku. A to je dobře. Ona totiž své slovo drží. A také ví, co vám pomůže, co vám dobře poslouží. Proto se stala tak oblíbenou. Nejen o výsledcích unikátní a pro mnohé destinace nadčasové služby jsem hovořila s její zakladatelkou Ing. Simonou Kijonkovou:

Vojtěchová copyIvana VojtěchováMoje první řasenka byla ta z Detechy. Provázela mne i na první rande, i na první přednášku Fakulty žurnalistiky na Univerzitě Karlově. Ještě dříve jsem však používala z nabídky tohoto proslulého výrobního družstva Jelení loje na rty, patřily k mé stálé dívčí kosmetické výbavě, bývaly to moje „rtěnky“. A vlastně již mnoho desetiletí má Jelení lůj z Detechy pevné místo v mé kabelce jako samozřejmost, ať je zima, nebo léto, prostě každý den. Není to nostalgie ani přehnaný obdiv ke starým dávným časům, ale vztah založený na kombinaci kvality, užitné hodnoty, dostupnosti, zvyku. Atributy spojené s úctou k tradici a poctivé české výrobě mne k sortimentu tohoto družstva svádějí stále. A neskrývám radost z toho, že jsme mohli právě nyní, v čase předvánočním, připravit rozhovor s Ing. Ivanou Vojtěchovou, předsedkyní představenstva:

Jarmila PodhornáJarmila PodhornáÚnava, bolest svalů a kloubů, zvýšená teplota. Přestože takové příznaky má onemocnění covid-19, stejné projevy nese i obyčejné nachlazení či chřipka. V každém případě, a v rizikovém období zvláště, se vyplatí posílit imunitu. Jak? To naznačila Mgr. Jarmila Podhorná, majitelka firmy NADĚJE, zkušená bylinářka, jejíž know-how je na špičkové úrovni a hodné obdivu:

DSC 0061

0 DSC 0014Marie DrenkováMarie Drenková patří do rodiny Gerneticienne. Svůj salón si otevřela na prestižní adrese, v Hotelu Salve v Karlových Varech. Aby o svých aktivitách dala vědět, nemusí mít agresivní marketing. Většina jejích klientů totiž přichází na doporučení. Svými profesními kvalitami a odborným vzděláním, sympatickou duší a humorem si je dokáže získat. A pak také tím, že má v regionu zcela unikátní zázemí přístrojových ošetření, která jdou s kosmetikou GERnétic skvěle dohromady.

8 pralinkaPetra KovandováDesignová a kvalitní čokoláda vždy patřila k noblese okamžiku. To si před osmnácti lety uvědomila i Petra Kovandová a začala podnikat. Vyrábět čokoládové pralinky všech možných tvarů, příchutí, s náplněmi, které rozpalují vášeň v srdci a přitahují ty nejhezčí vzpomínky. Do práce se dala s vervou, neobvyklým nasazením. Dnes je její značka Bon-Bon dobře zavedená jak v České republice, tak na Slovensku. Její obchůdky s čokoládovými divy najdete v nákupních centrech, v Táboře, místě podnikání, ale nakoupit se dá parádně i v tamním Muzeu čokolády a marcipánu. Tedy v době, kterou neupravuje omezení, jež doslova mění business lidem před očima. Pro řadu firem jsou sladké kousky Petry Kovandové nezastupitelné jako vánoční dárky či jako pozornost pro obchodní partnery při nejrozmanitějších příležitostech. Zdá se, že letos mnohým pomůže její výroba nahradit veselé vánoční večírky, stane se určitou alternativou poděkování v závěru roku. Proto jsem se zeptala:

1 Mahulena Pertlová KAMAMahulena Pertlová Když jsem odpoledne 22. září vstoupila do areálu firmy KAMA spol. s r.o. v Praze, kde se chystalo slavnostní otevření nových prostor, a chvíli jsem pozorovala a naslouchala, bylo mi jasné, že jsem na půdě ryze českého, menšího rodinného podniku. Takového, kde se rozhoduje srdcem, kde je kvalita provázaná s jasným cílem stejně tak jako vzájemná pohoda a snaha dělat to, co je užitečné. Rodinné firmy tohoto typu mívají jedno společné: tajemné fluidum soudržnosti, tvořivé ovzduší, seberealizaci všech propojenou s nadšením a spoustou dalších emocí. Mahulena Pertlová tuto společnost založila a stále ji vede, přidal se manžel, byť kdysi ambiciózní muzikant na české bigbeatové scéně, zapojily se děti. Jaké jsou zásady jejich podnikání, jaké ambice a jaká budoucnost? Kdo jiný by o tom vyprávěl přesvědčivěji než Mgr. Mahulena Pertlová:

145 KimlováAlena KimlováJe-li za vámi vášnivá prolíbaná noc a partie kolem úst potřebujete zklidnit, není nic jednoduššího, než je ošetřit krémem Synchro. Tenhle kouzelník pomáhá i při atopickém ekzému stejně jako při hojení jizev. Svým způsobem je univerzální a aplikuje se ponejvíce nejen na obličej, ale třeba také na plosky nohou. Patří už padesát let do sortimentu francouzské společnosti GERnétic International (byl to její první produkt). Ta vyvíjí a vyrábí přípravky určené pro profesionální práci kosmetiček a následně pro každodenní domácí péči o pleť. Filozofie je založena na tvrzení, že pokožka odráží vnitřní stav organizmu. Proto tato kosmetika neřeší pouze následky, ale odstraňuje i vnitřní příčiny problémů. Značka GERnétic usiluje o zamezení předčasného stárnutí pleti, ošetřuje tukové polštáře, celulitidu, zpevňuje a modeluje poprsí. Zároveň zvládá problémy jako například akné, vrásky, strie, jizvy, ekzémy, popáleniny či lupénku. Velkým pomocníkem v tom jsou dvě stálice: krémy Synchro a Cytobi, které se vyrábějí již půl století. GERnétic v České republice a na Slovensku zastupuje firma LK SERVIS. Hlavní firemní kosmetičkou a školitelkou je Alena Kimlová. Osobnost, která je studnicí vědomostí i nositelkou nespočtu zkušeností:

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB