Markereür 2018 JitkaJitka VysekalováAž se začtete do odpovědí doc. PhDr. Jitky Vysekalové, Ph.D., guru našeho marketingu, odbornice na slovo vzaté, která stojí v čele projektu Marketér roku, věřím, že dáte jejím názorům za pravdu. Vyvěrají z letitých zkušeností v oboru, z pedagogické činnosti, z poznání praxe řady firem a organizací i vlastní kreativity, která byla této ženě dána osudem do vínku. Rozhovor jsme připravily poté, co vešly ve známost výsledky 13. ročníku proslulé soutěže, právě na téma marketing:

hubKaždodenní život stále víc ovlivňují mobily, počítače a další elektronické přístroje. Zdá se, jako by analogový věk končil. Ale lidé se s ním zřejmě nebudou chtít nadobro rozloučit. Děti budou dál psát tužkou, kreslit pastelkami a malovat vodovými barvami na papír. To však může fungovat jen za přepokladu, že výrobce tradičních psacích a kancelářských potřeb udrží krok s digitálními technologiemi v kvalitě, rozmanitosti, tvořivosti, a nabídne i něco navíc – bohaté smyslové vjemy a univerzální praktičnost. Napadlo mne to, když jsem připravoval rozhovor s Ing. Janou Hubálovou, obchodní a marketingovou ředitelkou společnosti Kores Europe, s.r.o.

Dagmar Smrcinova copy copy copy copy copy copy copy copy copyKaždý okamžik dne je příležitostí něčeho dosáhnout. Velkého sportovního výkonu, může to být dobrý skutek, start další etapy profesní kariéry, rozluštění hádanky v podobě osudového rozhodnutí. Ing. Dagmar Smrčinová, Ph.D., marketingová a projektová ředitelka společnosti 4ISP s.r.o. z Úval u Prahy o aktivní části svého života rozhodla do velké míry díky intuici. Ta jí napověděla, že krok, který se chystá udělat, bude správný. V českoněmecké společnosti prodávající čínské a holandské stroje našla atraktivní prostok seberealizaci.

014 6426 copyKdyž jsem si loni v listopadu v Praze vyměňovala na slavnostním vyhlášení výsledků soutěže Ocenění českých podnikatelek vizitku se Zdenkou Homolovou, jednatelkou společnosti Nerez Cidlina s.r.o., na první pohled jsem poznala, že jde o ženu neobyčejnou, která však nemá ve zvyku se prezentovat a chlubit. Přišlo mi to jako zbytečná skromnost. Vždyť na základě svých výsledků získala v 10. ročníku tohoto klání první místo v kategorii střední firma, a to už je co říci. Porota vybírala ze 115 finalistek. Cílem projektu je oceňovat české ženy, které jsou schopné díky svému umu, odvaze, talentu vydat se svou vlastní cestou, zakládat a řídit firmy, mají za sebou silné podnikatelské příběhy.

Iva potreütIva Bílková

Žijeme a pracujeme se stresu, zanedbáváme správnou životosprávu, nedbáme na rady lékařů. Přednost mají pracovní povinnosti a rodina, na sebe člověk nemyslí. A po letech nám to tělo nechá pocítit. Bolí nás záda, nebo hlava, náš organizmus si začne změnu vynucovat „násilím“. Není nutné ani správné sáhnout po utišujícím prostředku nebo vyhledat odbornou pomoc chirurga. O jiných, vhodnějších, možnostech návratu ke zdraví jsme si povídali s vedoucí fyzioterapeutkou Fyziokliniky Ivou Bílkovou.

IMG 7885Ze čtyř písmen, která tvoří zkratku GDPR, jde mnohým šéfům firem a organizací hlava kolem. Někde jsou však klidní, protože práci s daty věnovali již dávno patřičnou péči a na ochranu osobních údajů zaměstnanců a obchodních partnerů dbali se vší etikou a předvídavostí. Přesto je GDPR pro většinu firem a organizací, včetně veřejné správy, spíše strašákem místo pobídkou k tomu dát věci do pořádku.

foto Martina Jezkova 2138 copyTchibo je značka, kterou dobře známe. A nejen proto, že nabízí skvělou kávu nebo prima výrobky, které nám zpříjemňují život. Na místě je asi otázka, proč má právě tato značka u zákazníků tak velký ohlas, proč do obchodů Tchibo chodíme rádi. Odpověď na to najdete v následujících řádcích. Rozhovor jsme připravili s Martinou Ježkovou, HR ředitelkou společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o.

IMG 0224 editIng. Jaroslava ValováIng. Jaroslavu Valovou, zakladatelku řetězce prodejen SIKO KOUPELNY a.s., jsem poznala především jako nesmírně pracovitou, houževnatou a skromnou ženu. Nikdy neměla ve zvyku chlubit se úspěchem, který korunoval její odvahu založit a vybudovat značku, jež má dnes na trhu nevšední pozici. Začínala z ničeho, ale s odhodláním a vírou. 

Aktuální vydání v PDF

Březen 2025

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Kniha mesice MB unor 2025 ADHD jako vyhoda Hansen kniha GradaADHD jako výhoda

Porucha, která pomáhá k úspěchu

Anders Hansen

Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB