IMG 4356 copy copyJaký má kredit mezi klienty? Co nabízí kromě klasických pojistných produktů? Na koho cílí? A jaké hodnoty ve své filozofii vyznává? Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., jde pojišťovacím trhem svou osobitou cestou. Zakládá si na tom, že je subjektem s českým kapitálem a že je historicky spjata s dobrovolnými hasičskými sbory této země. Je to pouto silné a inspirativní. O tom je i rozhovor s Ing. Vladimírou Ondrákovou, předsedkyní představenstva:

ingFotky převedené z karty fotoaparátu nebo fotky z mobilu nekončí někde na disku počítače. Naopak! Ing. Pavel Schreiber, předseda představenstva společnosti CeWe Color, a.s., potvrdil, že má firma dobrý rok a odborná veřejnost pracuje s fotografiemi stále více. Snímky z dovolených, firemních oslav, konferencí, nejrůznějších akcí a setkání žijí dál! A právě o tom jsme připravili rozhovor do naší Madam Business. Ze slov šéfa, který si bez obrázků neumí svůj život představit, jsem se také dozvěděla, čím ho zaujaly ženy v roli zákaznic a jak si jich za to váží. Nejedna z nich marketing CeWe Color inspirovala svým dotazem, nejedna napomohla šířit osobními zkušenostmi smysluplnost práce, kterou tato firma z Prahy 4 dělá. A tak tedy:

IMG 4936Jak nazírat na kvalitu? Jak ji definovat? Co znamená v našem běžném životě? Jak ji vnímají firmy? Prosazuje se do našich činností tak, jak požaduje zákazník, tedy kdokoli z nás? Jak k ní přistupovat, jak ji vnímat, a jak o ní mluvit? Jednu z cest přiblížila prof. Ing. Růžena Petříková, CSc., místopředsedkyně Rady kvality České republiky. Podílí se na řadě aktivit, které uvádí kvalitu do života, počínaje školstvím a konče výrobními podniky:

ferrero raffaello 2Milujeme sladké mámení. Rádi mlsáme. Příležitostí je dost. Každou chvilku někdo něco oslavuje a k takové příležitosti patří i parádní dort. Firma DortyDomu Dany a Petry Dezortových si poradí s každým přáním. Jejich dorty jsou jedno velké potěšení. Jsou plné nápadů a chutnají. Manažerky Mgr. Petry Dezortové jsem se zeptala:

hrNáš jídelníček se mění. I výživa má být trendy a především zdravá, zároveň však dobře chutnat. Pro výrobce to představuje tvrdý oříšek. Mají snižovat obsah nežádoucích látek v potravinách, zároveň udržet jejich chuť, trvanlivost, senzorické a další vlastnosti. Jak toho dosáhnout? Zjednodušeně řečeno, s pomocí vědeckých poznatků, ve spolupráci s odborníky. Hovořili jsme o tom s RNDr. Magdalenou Hrabcovou, Ph.D., předsedkyní Platformy pro reformulaci při Potravinářské komoře ČR.

 L014564Vědomosti se můžete „nabiflovat“, nebo si je osvojíte snadněji – hrou. Druhá možnost bývá mnohem příjemnější a učební efekt znatelně lepší. Učitelům v základních a mateřských školách se dostaly do rukou didaktické pomůcky, které pomáhají učení vědomostem a dovednostem a také k upevňování pozitivních vztahů a sociálních vazeb mezi dětmi při skupinové práci. Didaktické pomůcky pod značkou Učení s nápadem dal dohromady autorský tým pod vedením Aleny Finsterlové. Její podnikatelský příběh nás zaujal, proto jsme ji požádali o rozhovor.

thumb PA239803 copyJedna z letošních tiskových zpráv o soutěži Česká chuťovka, která je určena domácím výrobcům potravin, začínala větou: „Žijeme jen jednou, a proto bychom si měli umět pokud možno každý okamžik života náležitě vychutnat.“ Je to moudrost, k níž se začíná přiklánět stále více lidí, protože tlak doby už mnozí přestávají obdivovat a libovat si v něm. A příjemně si odpočinout během oběda či večeře, objevit úžasné chutě českých potravin, vážit si okamžiku, kdy můžeme být společně s rodinou či přáteli, to patří neodmyslitelně k životu. Jen jsme na to tak trochu zapomněli. Devátého ročníku této soutěže se už potřetí zúčastnila společnost OVUS – podnik živočišné výroby, spol. s r.o., producent několika druhů vajíček, farma sídlící poblíž Slaného. Jednatele firmy Ing. Tomáše Milicha jsem se zeptala:

DSC 3469 vPartyLite je nejen ve světě, ale také v České republice známá společnost především pro to, jak dokáží její výrobky proměnit atmosféru a prostředí domova, zasedací místnosti či kanceláře, hotelové haly nebo kavárny. Každou sezonu přináší něco nového, čím si zákazníci mohou udělat radost. Lucie Záleské, zastávající pozici Sales Director pro Českou republiku, Slovensko a Polsko, jsme se proto zeptali, jak v PartyLite k obměně trendů přistupují.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB