MG 6279Společnost, která firmy učí, jak proplouvat společenskou odpovědností s noblesou a pomáhat lidem, kteří to nejvíce potřebují. Tak by se dala uchopit mise A-B help s.r.o., která za dvanáct let dokázala, že společenské odpovědnosti se není třeba bát a že je víc než libozvučným pojmem. O tom, jak toto významné výročí ve firmě prožívají, se rozpovídali její majitelé a jednatelé Zuzana a Emmanuel Ngoka:

jana.merunkováRozhovorů s Janou Merunkovou, ředitelkou a spoluzakladatelkou yourchance o.p.s., jste na našich stránkách četli několik. Tentokrát jsem se ptala mezi řádky na to, jak se jí daří nalézat cestu k úspěchu:

uher.jpgPetr UherPříležitostí, které činí ženy dnes šťastnými, je nekonečná řada. Patří k nim také seberealizace, vytoužená profese, kariéra, možnost podnikat, hledat své místo na slunci. Často je toto období provázeno otázkami: mít děti, nebo ne? Jestli ano, kdy? Mateřské povinnosti se stále více odkládají, na děti není kdy. Ne každá žena si to včas uvědomí. Nastanou-li zdravotní problémy, hledá pomoc. Může ji nalézt například na klinice FertiCare Prague, která se zabývá reprodukční medicínou a gynekologií. Založil ji a vede proslulý specialista v oboru MUDr. Petr Uher, Ph.D. Jemu patřily i naše otázky:

foto autorky copyMonika HodáčováNe každý den je posvícení, tvrdívá se. A všichni víme, že je to pravda. Nejen v osobním životě, ale také v podnikání, při náročné manažerské práci, i při řešení drobných lidských banalit. Někdy však bývají chvíle horší. Takové, které složitě zasáhnou do našeho já. Ženy to vnímají citlivě, hodně přemýšlejí, a někdy nedokáží nalézat správná a optimistická východiska. Právě jim je určena nová publikace nakladatelství Grada nazvaná Ještě můžu vzlétnout s podtitulem Laskavý průvodce ženy středního věku. Napsala ji Monika Hodáčová, původní profesí učitelka, která se dnes zabývá psychologií a psychoterapií, a také ráda píše. Její vlastní osobní příběh ji inspiroval k zamyšlení nad tím, proč se nevzdávat, ale naopak hledat radosti a jít za štěstím. Byla by ráda, pokud by knížka pomohla najít novou cestu i dalším ženám. V každé lidské bytosti je totiž neobjevený potenciál…

Markereür 2018 JitkaJitka VysekalováAž se začtete do odpovědí doc. PhDr. Jitky Vysekalové, Ph.D., guru našeho marketingu, odbornice na slovo vzaté, která stojí v čele projektu Marketér roku, věřím, že dáte jejím názorům za pravdu. Vyvěrají z letitých zkušeností v oboru, z pedagogické činnosti, z poznání praxe řady firem a organizací i vlastní kreativity, která byla této ženě dána osudem do vínku. Rozhovor jsme připravily poté, co vešly ve známost výsledky 13. ročníku proslulé soutěže, právě na téma marketing:

hubKaždodenní život stále víc ovlivňují mobily, počítače a další elektronické přístroje. Zdá se, jako by analogový věk končil. Ale lidé se s ním zřejmě nebudou chtít nadobro rozloučit. Děti budou dál psát tužkou, kreslit pastelkami a malovat vodovými barvami na papír. To však může fungovat jen za přepokladu, že výrobce tradičních psacích a kancelářských potřeb udrží krok s digitálními technologiemi v kvalitě, rozmanitosti, tvořivosti, a nabídne i něco navíc – bohaté smyslové vjemy a univerzální praktičnost. Napadlo mne to, když jsem připravoval rozhovor s Ing. Janou Hubálovou, obchodní a marketingovou ředitelkou společnosti Kores Europe, s.r.o.

Dagmar Smrcinova copy copy copy copy copy copy copy copy copyKaždý okamžik dne je příležitostí něčeho dosáhnout. Velkého sportovního výkonu, může to být dobrý skutek, start další etapy profesní kariéry, rozluštění hádanky v podobě osudového rozhodnutí. Ing. Dagmar Smrčinová, Ph.D., marketingová a projektová ředitelka společnosti 4ISP s.r.o. z Úval u Prahy o aktivní části svého života rozhodla do velké míry díky intuici. Ta jí napověděla, že krok, který se chystá udělat, bude správný. V českoněmecké společnosti prodávající čínské a holandské stroje našla atraktivní prostok seberealizaci.

014 6426 copyKdyž jsem si loni v listopadu v Praze vyměňovala na slavnostním vyhlášení výsledků soutěže Ocenění českých podnikatelek vizitku se Zdenkou Homolovou, jednatelkou společnosti Nerez Cidlina s.r.o., na první pohled jsem poznala, že jde o ženu neobyčejnou, která však nemá ve zvyku se prezentovat a chlubit. Přišlo mi to jako zbytečná skromnost. Vždyť na základě svých výsledků získala v 10. ročníku tohoto klání první místo v kategorii střední firma, a to už je co říci. Porota vybírala ze 115 finalistek. Cílem projektu je oceňovat české ženy, které jsou schopné díky svému umu, odvaze, talentu vydat se svou vlastní cestou, zakládat a řídit firmy, mají za sebou silné podnikatelské příběhy.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB