Olga Horakova-1.jpgSvět podnikání má nekonečné hranice, neuvěřitelné příběhy, neočekávané skoky, a patrně i nedefinovatelný potenciál. Značka Marmeládová zahrada patří Olze Horákové, která se z pozice zavedeného právníka vydala na cestu sladkých marmelád, džemů a jiných delikates. Její business plány jsou postavené na pevném odhodlání, chuti zkoušet, víře v to, že trhu nabídne něco, co bude mít úspěch.

FH13_B001_G15774_COVER_A_16.jpgVánoce procházejí našimi domovy i pracovišti ve spojitosti s mnohými kouzly. Ta neopakovatelná atmosféra, která vstupuje do našich duší jen jedinkrát v roce, se nedá vytvořit v žádném jiném ročním období. V prosinci více než kdy před tím toužíme nadechovat se vůní koření, cítit ozdravující silice, zapalovat svíčky, které vnášejí v tuto dobu do našich domovů i kanceláří hřejivé světýlko nevyslovených přání. Poetika místa roste, člověk odpouští hříchy a myslí jen na to dobré. Jak k těmto okamžikům může přispět značka PartyLite a její nádherné dekorace, převážně svíčky, naznačila Lucie Záleská, Sales Director pro Českou republiku, Slovenskou republiku a Polsko:

Foto_PETR PELUCHA.jpgSmyslné na pohled i po ochutnání. Slaďoučká požehnání v rozmanitých tvarech, barvách, vůních. Krása, která vzlíná našimi emocemi, a člověka, který ji dokáže v ten správný okamžik vnímat, pohltí, zasytí, rozkuráží. Sladkosti jako zážitek, který pohladí a vy na něj dlouho vzpomínáte. Ojedinělý dárek k svátku, ozdoba firemního večírku, pohoštění pro svatebčany. Malá pozornost pro majitelku kadeřnictví nebo překvapení pro šéfa, který potají oslavil své šedesátiny. Stáňa Mutlová založila a provozuje PunkRockCakes, designové cukrářské studio, které se specializuje na výrobu luxusních dortů, dezertů a sweetbarů pro jakoukoli příležitost. Záliba a vášeň dala také vzniknout unikátní publikaci, která nese jméno Sladké bary. Ptejte se se mnou:

Stuchlíková Hana.jpg

Není nic povzbudivějšího než poslouchat inspirativní příběhy žen, které založily firmu, dodnes ji vedou a mohou vyprávět o začátcích, krizích, prohrách, ale i štěstí, výhrách, snad i náhodách, překvapeních, nečekaných úspěších. Jde o pomyslné řádky psané nadšením, slzami, houževnatostí i nezměrnou radostí z výsledku. Soutěž Ocenění českých podnikatelek takové ženy hledá, vybírá a oceňuje. Projekt založený Agenturou Helas včele s Helenou Kohoutovou, který se postupně rozrostl v celospolečenskou platformu úspěchu českých žen v businessu, zaujal i ČSOB, přední banku na našem trhu. Proč, na to odpověděla Hana Stuchlíková, segmentový manažer jmenovaného finančního domu:

SVATOVA_BILA BLUZA_IMG_4371_tisk.jpgOsud jí předurčil cestu. Složitou a plnou nástrah. Zvítězila nad nimi a naplňuje ji to štěstím. Učí ostatní, jak korigovat výživu, aby byl jejich organizmus v pořádku. Vyvíjí, vyrábí a distribuuje doplňky ze zdraví prospěšných hub a rostlin. Když stála před novinářským publikem a hovořila o svém podnikatelském příběhu, nikdo ani nedýchal. Bylo to na tiskové konferenci, těsně před oficiálním vyhlášením soutěže Ocenění českých podnikatelek v Praze letos v listopadu. Za Ing. Terézii Svátovou, zakladatelku společnosti TEREZIA COMPANY, vyprávělo její srdce, z něhož prýštilo nadšení učit lidi přemýšlet o tom, co jedí, jak se stravují. Zdánlivě nic nového
pod sluncem, ale přece…

P1010742.jpgLidé znovu objevují krásu, sílu a symboliku léčivých rostlin. Proč? O tom jsme si povídali s předsedkyní společnosti Pelero CZ o.s. Ing. Blankou Kocourkovou, CSc.

Sanofi AnnaH15-40.jpgJak si vybírají spolupracovníky ti nejlepší? Jak tvoří a posilují pracovní týmy, kterým skupinám vycházejí nejvíce vstříc, čeho si považují? Na tyto a další otázky jsme hledali odpovědi v rozhovoru s personální ředitelkou farmaceutické společnosti Sanofi ČR Annou Hudákovou.

CE3A3010.jpgJe to již nezbytnost. Vědět, že nemohu vylít prošlé oční kapky do záchodu, „ztratit“ na okraji lesa tři petlahve stejně tak jako „neviditelně“ vyhodit z auta starou pneumatiku do příkopu. Víme, že ne se vším si příroda poradí, začínáme si cenit pitné vody a přemýšlíme nad tím, od koho si koupíme ovoce a zeleninu. Učíme se naslouchat starým, nemocným či nenadálými životními okolnostmi zasaženým lidem. A začínáme pomáhat. Ne proto, abychom byli slavní, ne proto, že je to trend. Opět začínáme ctít vztahy, pomoc, životní prostředí. A není nám jedno, jak budou žít naše děti. Drogerie a parfumerie ROSSMANN je jednou z firem, k níž zásady společenské odpovědnosti a světové udržitelnosti nedílně patří. Hovořila jsem o tom s manažerkou komunikace Mgr. Olgou Stanley:

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB