Vanouckova_Petra1.jpgKe společenské odpovědnosti se pojišťovna Kooperativa nehlásí náhodou. Není jí totiž jedno, jak lidé, její klienti, žijí. Snaží se nejen svými produkty a službami jejich potřebám přiblížit a najít společný průsečík optimálního vztahu. Aktivní v tomto smyslu slova se rozhodla být i její nadace. Ráda by směřovala prostředky nejen na obvyklou charitativní podporu, ale podpořila rovněž inovativnější nápady. Zrodil se tak jeden zajímavý projekt, který by vám ráda představila Petra Vaňoučková, ředitelka nadace zmíněné pojišťovny:

Pan Souüek.jpgPozorovat Jiřího Součka, obchodního ředitele společnosti Uzeniny BETA, jak mluví o dobrotách mistrů uzenářů, to je úplný zážitek. Nevíte, jak krotit chuť, hlad či obojí dohromady. Poznala jsem ho před pár lety na soutěži potravinářů Česká chuťovka. Bylo mi jasné, že to není jen člověk, který se rád zasměje, šprýmař a šéf. Pochopila jsem, že obor, v němž působí, má rád, a že mu také rozumí. Na stránky Prosperity Madam Business jsem ho pozvala proto, že zejména šunky jsou sortimentem, který nás, věčné dobyvatelky štíhlé linie, zajímají nejvíce. Poslouchejte se mnou:

IMAG1697.jpgCafé Charlotte v Železné Rudě je proslulé místo, kde okusíte dorty fantastických chutí, takové, jaké snad existují pouze v pohádkách a snech. Každý rok se na přehlídku mistrovství jejich cukrařiny těším při soutěži Česká a Dětská chuťovka, kam Café Charlotte již tradičně patří. Letos se budou vyznamenávat vítězové, stejně jako loni, 22. října v Praze v krásném prostředí Senátu. A tým odvážlivců z Železné Rudy se opět chystá poškádlit chuťové pohárky všech přítomných. Ing. Jaroslava Nechvátala, hlavního manažera a spolumajitele Café Charlotte, jsem se zeptala:

1.jpgPodnikat začala v roce 2012 a už má za sebou celý řetězec okamžiků, na které se nezapomíná. Jana Fialová, majitelka Kavárny Chotěboř, již posbírala nejedno ocenění, mezi nimi i ze soutěže Česká chuťovka, Český výrobek garantováno Potravinářskou komorou z minulosti i to nejčerstvější z letošní Země živitelky. Pyšná je také na titul získaný v loňské soutěži Českých 100 nejlepších. A co všechno k její image patří? Fantastické dorty a luxusní svatební koláčky, pivní štrůdl nebo přízeň celebtrit i možnost být po boku osobnostem z politiky, ekonomiky, umění.

_R5T0142.jpgEnergická podnikatelka Anna Motlíková toho v životě zažila dost. Osud jí přivál do cesty nejedno vítězství, ale i zkoušky, z nichž si dodnes bere poučení. To vyznívá především v pokoře před vším, co jí pomohlo znovu se nadechnout a jít. Do businessu to patří, o tom nepochybuje. Váží si příležitosti, kterou kdysi dostala: zastupovat na českém trhu slovutnou značku, kterou v Německu vybudoval její zakladatel Klaus Steilmann. Seznámení s tímto moudrým podnikatelem nadlouho předurčilo její dráhu a ovlivňuje její názory dodnes. Byl jedním z velikánů, který jako své podnikatelské dědictví zanechal světu značku s mnoha přidanými hodnotami, které dodnes formují filozofii a skvělou image.

IMG_0361_u.jpgZdeňka Balajková je módní návrhářka, žena s invencí, která hledá cestu, jak dotvořit člověka, jak mu přinést další díl radosti ze sebe sama. Jak mu dát něco navíc, aby se jeho zdravé sebevědomí tetelilo, aby si to sám uvědomil, aby to prostě bylo ono. Snaží se vnést do života nás, žen, trochu vzruchu, inspirace, parády, nadhledu, nutí nás provokovat, zkrátka cítit se dobře. A jde jí to. Ví, že takový pocit „je mi fajn“ je nad jiné a je i základem našich úspěchů či naopak proher, pokud ho ztrácíme. Podle její filozofie musí mít život šmrnc, a musíme si ho užívat. K radostem přispívá padnoucí sukně, na míru střižené kalhoty, dokonalá délka šatů pro daný večer, sáčko s tajemstvím. Nejen proto byla zvolena v roce 2008 Podnikatelkou roku Zlínského kraje.

foto zadní přebal.jpgŠéfem může být dnes každý. Dobrým a úspěšným managerem nebo podnikatelem však může být jen ten, kdo si osvojí pravidla řízení firmy a lidí. To není lehký úkol, ale dokáží ho zvládnout i ti „bez talentu“. Povídali jsme si o tom s Doc. PhDr. Jitkou Vysekalovou, Ph.D., prezidentkou České marketingové společnosti. A také o nové publikaci Jitky Vysekalové a PhDr. Karla Voříška Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu.

velký 1.jpgZlato, stříbro a drahé kameny dokážou vyprávět úchvatné příběhy. Ať jsou však sebekrásnější, ty velké emoce a hluboký smysl jim vtiskne až člověk – tvůrce a uživatel. To jsem pochopil z rozhovoru s jednatelkou společnosti 3Dstyl s.r.o. Ing. Hanou Vrbovou o současném šperku. Ten je i zajímavým vývozním artiklem. Cesty pomáhá hledat vládní agentura CzechTrade.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB