halina_trskova.jpgNetušila jsem, že někoho takového v brzké době potkám. Člověka plného energie, který dokáže přesvědčit ostatní, že je na světě přece jen krásně a že všechno, co někdy definujeme jako starosti všedních dnů, má svůj smysl a poslání. Halina Trsková, místopředsedkyně představenstva Pojišťovny VZP, a.s., na mne při schůzce působila vpravdě renezančním dojmem. Hovořila o tom, jak je krásná česká krajina, obdivovala talent a um našich lidí i nápady těch mladých.

CAM00317.jpgBylinky, to je téma všech ročních dob, nejen léta nebo chřipkových období. A protože se o nich stále více mluví, stále více lidí hledá v bylinné říši pomoc, řešení, podporu, a má je prostě rádo, pátrali jsme po názoru na ně u žen pohybujících se v businessu, ptali jsme se, jaký vztah mají k bylinkám právě ony. Navazujeme tak na ankety, které jsme čas od času pro vás připravovali. Prezentovali jsme vždy určité téma a společně s partnerem ankety jsme vyhlásili autorku nejlepší odpovědi. Tentokrát se anketa uskutečnila pod patronací Mgr. Jarmily Podhorné a její firmy NADĚJE. Tuto společnost většina z vás zná, specializuje se na výrobu a prodej rostlinných tinktur a dalších bylinných přípravků. Jarmila Podhorná se rovněž aktivně věnuje osvětové činnosti a šíření poznatků o tom, jak jsou pro člověka byliny užitečné. Její know-how je unikátní. A bude to právě ona, která vybere nejzajímavěší anketní odpověď a pisatelku odmění. O tom vás budeme co nejdříve informovat jak na www.madambusiness.cz, tak v tištěném vydání Madam Business.

_MG_2966.jpgPo roce jsem se otázkami vrátila do společnosti Alcaplast, s.r.o. Do firmy, o níž loni na stránkách Madam Business vyprávěla Ing. Radka Prokopová, výkonná ředitelka, a také před rokem čerstvá Manažerka roku 2015. Letos jsem položila další otázky. Vedla mne k tomu řada nových ocenění, jež korunují úspěch této rodinné firmy na českém i celosvětovém trhu. Uvádí do praxe podnikatelskou vizi hodnot a morálky. Ostatně o tom již odpovědi Radky Prokopové:

Úspěch Alcaplastu je viditelný – dostáváte jedno ocenění za druhým, a to je jasný důkaz o mnohých přednostech, které firma má. Posledním je titul Lídr kraje Praha v soutěži Ocenění českých lídrů a květnový Malý delfín v soutěži Marketér roku. Určitě vám tato zpětná vazba ledacos napovídá a posiluje vaši motivaci...

Ano. Je to pro nás známka toho, že jsme se vydali správným směrem, že rozhodnutí, která děláme, jsou na místě, a především že naše výrobky jsou natolik kvalitní, přitažlivé svým vzhledem a spolehlivé, že se k nim naši zákazníci vracejí. Zároveň je to i zdravou motivací, která nás žene kupředu ve snaze být stále lepší, vymýšlet a vylepšovat produkty, které lidem zpříjemňují každodenní život.

jana_kremlova_zm.jpgKdyž jsem nedávno při příležitosti zahájení 10. ročníku soutěže Ocenění českých podnikatelek slyšela vyprávět Ing. Janu Kremlovou, generální ředitelku firmy ALIKA a.s. z Čelčic na Hané příběh nejen o úspěších, ale i přesile problémů, které řešila v začátku podnikání, těžkých rozhodováních, a zase naopak nečekaných vítězstvích, pátrala jsem v duchu hlavně po tom, jak to dělá, že je tak vyrovnaná, usměvavá, vnímavá. Že není nepříjemná díky starostem, které se na firmu valí z běžné denní praxe, že jí vůbec nevadí četné otázky, které ji přítomní pokládají, že se nechová povýšeně k těm, kteří o výsledcích teprve sní. Říkala jsem si, že tato majitelka a šéfová v jedné osobě snad ani žádné složitosti nemá, že ji netrápí nedostatek zakázek, odborníků, přebujelá byrokracie, ani pramálo času, který je obecným nepřítelem každého z nás. Ale: jak to dělá? Z následujících odpovědí vyčtete, že i Jana Kremlová prožívá své každodenní životní epizody stejně jako všechny ostatní ženy z businessu. Peripetie výher i proher, strachu i odvahy, jistoty i nejistoty nemíjí nikoho, kdo se rozhodne dívat se na svět po svém:

INCA_COLLAGEN_I_63769 RT 1.jpgMoc se mi tomu nechtělo věřit. Že by se na českém trhu objevil tak úžasný preparát, po kterém zatouží každá žena? Dáma v nejlepších letech plná jiskřivé energie stejně jako slečna s celulitidou? Babička, tchyně, kamarádka, modelka, tenistka i prodavačka? Ale když o něm mám psát, zkusím ho také. Byla jsem zvědavá. A začala jsem, jeden zlatavý sáček denně do sklenice vody. Zamíchat a vypít. Asi po pěti dnech jsem se podívala na své věku odpovídající žíly na lýtkách. Že by to byl výsledek pojídání listové zeleniny, úbytku váhy a afirmací? A zrovna v době, kdy jsem začínala testovat Inca Collagen? Těžko říci. Faktem však zůstává, že jen tak něčemu neuvěřím a jen tak něco neochutnám…

foto.jpgCo ukázal 12. ročník soutěže Marketér roku? Čím byl zajímavý, poučný, inspirativní? Příkladem osobností, které měly odvahu se přihlásit? Projekty, které si zasluhují pozornosti? Novým pohledem na možnosti firem a organizací
na cestě k úspěchu? Různorodostí oborů, jejichž škála je nekonečná? Patrně to bylo vše dohromady, včetně prezentace zkušeností, a zejména výsledků, toho, co se účastníkům povedlo. Byla to přehlídka nového úhlu pohledu na dění kolem, na cestě k zákazníkovi, v procesu sebezdokonalování.

130_girl.jpgŠkolní a kancelářské potřeby Kores zná každý, od nejmenších dětí až po jejich prarodiče, o tom mimochodem svědčí i třikrát udělený titul Superbrands. Letošní rok je pro tradiční rodinnou firmu obzvlášť významný. Připomíná si významné výročí a při té příležitosti dál rozšiřuje produktovou nabídku. O tom i dalších novinkách jsme si povídali s obchodní a marketingovou ředitelkou Kores Europe, s.r.o., Ing. Janou Hubálkovou.

Dialog_021.jpgMarcela Syrovátková zasvětila svůj profesní život marketingu. Pracovní kariéru začala ve společnosti Henkel, kde působila 12 let na různých marketingových pozicích. Pak se rozhodla pro změnu. Lákalo ji načerpat nové zkušenosti, a tak přijala nabídku společnosti Makro a sedm let řídila jeho marketingové oddělení. Retail zůstal v oblasti jejího zájmu i nadále, jen chtěla rozšířit svůj zájem o obor související s krásou a zdravím. Proto se v únoru rozhodla nastoupit do společnosti ROSSMANN, spol. s r.o. I zde vede marketingové oddělení, dohlíží na přípravu všech komunikačních materiálů, má na starost vypracování marketingové strategie a směřování komunikace značky ROSSMANN v České republice v online i offline médiích. Volný čas tráví čtením knih, návštěvou divadla, a s chutí vyrazí i na cesty za poznáním.

Aktuální vydání v PDF

Březen 2025

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Kniha mesice MB unor 2025 ADHD jako vyhoda Hansen kniha GradaADHD jako výhoda

Porucha, která pomáhá k úspěchu

Anders Hansen

Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB