Autorka knihy Katerina Farna foto Petr HornikKateřina FarnáKniha Jak jsem potkala Brusel, kterou vydalo nakladatelství Grada, není jen svérázný místopis. Stejně zajímavě vypovídá o její autorce. Kateřina Farná se umí dívat, přemýšlet a také to čtivým způsobem zaznamenat. To je zřejmé i z rozhovoru, který nám poskytla.

Kateřina JezerskáKateřina JezerskáZnačka FENIX patří k řadě společností, které založil či koupil výjimečný podnikatel Ing. Cyril Svozil. Ať již v Jeseníku, nebo v Praze, či za hranicemi naší vlasti. Jednatelkou jedné z nich, FENIX Trading, s. r. o., která se stará o obchodní aktivity doma i v zahraničí, je dcera Kateřina Jezerská. Když jsem ji slyšela zasvěceně a poutavě přednášet o výsledcích skupiny firem na podzimní tiskové konferenci v našem hlavním městě, nesmírně jsem si přála, aby vystoupila i na stránkách Madam Business:

Ing. Irlveková 1Ing. Patricie Irlveková Na trh lázeňských služeb vstoupila letos v létě nová značka Ensana. Patří tradičnímu pojetí lázeňství ve spojení s nejnovějšími vědeckými poznatky týkajícími se přírodní léčby minerálními prameny v regionu Mariánských Lázní. Jinými slovy jde o nové obchodní označení hotelů s lázeňskými službami skupiny Danubius Health Spa Resorts. Má klientům usnadnit orientaci při volbě pobytu a jeho zacílení. Připomeňme ještě, že v dnešní době je Ensana největší evropský provozovatel léčebných lázní. Nabídka kombinace rozmanitých přírodních zdrojů, lékařské odbornosti a uceleného zdravotního konceptu přináší hostům podmínky pro vyladění kondice i návod na lepší styl života. Poskytuje servis založený na tradici, letité praxi, lékařské erudici, a stále zdokonalovaného komplexního léčebného programu k tomu, aby se zdraví lidí zlepšilo. Není průkaznějšího poslání. Podrobnosti ke vzniku značky Ensana popsala Ing. Patrície Irlveková, ředitelka marketingu společnosti Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s.

EvaEva NovákováAsi byste nevěřili tvrzení, že se téměř polovina dospělé populace u nás baví stíracími losy. Jde o adrenalin, který patří jak k samotářům, tak kolektivnímu přátelskému posezení kolegů či známých u kávy. První stírací los se přitom u nás objevil před 30 lety a odstartoval éru zcela nové zábavy trvající dodnes. Sazka od roku 1989 prodala 750 milionů kusů stíracích losů a na výhrách vyplatila 11 miliard korun. Alespoň jeden los ročně si v České republice setře každý druhý dospělý. Jaký vztah k tomuto fenoménu má Eva Nováková, brand manažerka losů společnosti Sazka, napoví následující řádky:

Lenka VodičkováLenka VodicováTaké je vám dobře v místnostech, které se vyznačují originalitou, svérázným pojetím, osobitostí střihu? Módní a oblíbené jsou interiéry kaváren, firemních hal, obýváků či pracoven, jejichž stěny se vracejí do dávno minulých dob oprýskaných omítek, nevyštukovaných nerovností, surových cihel, rozmanitých nedokonalostí. Snídáte s chutí ve společnosti nádobí, jemuž chybí ouško, trocha glazury nebo špička nože? Místo plastových tácků používáte zbylé dlaždice ze stavby své kuchyně? Ano, má to své kouzlo. Stejně jako nábytek z bedýnek, kterými se dřív topilo, nebo z palet, určených na převoz nejrůznějšího zboží. Inu, člověk si vymýšlí, jak to udělat, aby mu bylo útulno, dobře, aby vyrovnal tlaky doby a nadbytek technologií, příkazů a informací, které den co den musí brát v potaz. Vítá pak i rozličné doplňky, jež dokážou jeho obydlí nebo pracoviště či místo k odpočinku povznést do kategorie tvořivosti až umění v případě silně designérsky utvářené reality.

IMGP5463Ing. Petra KalcůZapomenout na všechny úkoly, jež se na člověka valí, na nevyřízené maily a nepřijaté hovory a odkládané obchodní schůzky. Oprostit se od povinnosti doma uklidit, vyžehlit, kontrolovat úkoly. Zbavit se nutnosti cokoli řídit, organizovat, zvládat vše, co den přináší. A jen tak si lenošit, ať již při lázeňských procedurách, nebo na procházkách parkem, posezením na lavičce s knížkou v ruce. Nevyslovená přání většiny podnikatelek i manažerek. Stále více jich však dochází k závěru, že se svět opravdu nezboří, když na pár dní změní působiště a kancelář i domov vymění třeba za lázně. V těch lednických se o ně postarají s nebývalou vlídností. O tom jsem hovořila s ředitelkou Lázní Lednice, s.r.o. Ing. Petrou Kalců.

Hanka Brozkova sediciHanka BrožkováKvalita potravin se stala horkým politickým tématem. Každý z nás si klade otázku, jak se stravovat zdravě a chutně. Odpověď bývá těžší, pokud chodíme na obědy do restaurací, zařízení rychlého občerstvení a pak na něco sladkého do kavárny nebo cukrárny. Co v tom můžeme očekávat za „pasti“, jimž bychom se měli vyhnout? Napoví nám rozhovor s Hanou Brožkovou, potravinovou auditorkou z inspekční a certifikační společnosti Bureau Veritas:

Aktuální vydání v PDF

Březen 2025

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Kniha mesice MB unor 2025 ADHD jako vyhoda Hansen kniha GradaADHD jako výhoda

Porucha, která pomáhá k úspěchu

Anders Hansen

Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB