EvaEva NovákováAsi byste nevěřili tvrzení, že se téměř polovina dospělé populace u nás baví stíracími losy. Jde o adrenalin, který patří jak k samotářům, tak kolektivnímu přátelskému posezení kolegů či známých u kávy. První stírací los se přitom u nás objevil před 30 lety a odstartoval éru zcela nové zábavy trvající dodnes. Sazka od roku 1989 prodala 750 milionů kusů stíracích losů a na výhrách vyplatila 11 miliard korun. Alespoň jeden los ročně si v České republice setře každý druhý dospělý. Jaký vztah k tomuto fenoménu má Eva Nováková, brand manažerka losů společnosti Sazka, napoví následující řádky:

Lenka VodičkováLenka VodicováTaké je vám dobře v místnostech, které se vyznačují originalitou, svérázným pojetím, osobitostí střihu? Módní a oblíbené jsou interiéry kaváren, firemních hal, obýváků či pracoven, jejichž stěny se vracejí do dávno minulých dob oprýskaných omítek, nevyštukovaných nerovností, surových cihel, rozmanitých nedokonalostí. Snídáte s chutí ve společnosti nádobí, jemuž chybí ouško, trocha glazury nebo špička nože? Místo plastových tácků používáte zbylé dlaždice ze stavby své kuchyně? Ano, má to své kouzlo. Stejně jako nábytek z bedýnek, kterými se dřív topilo, nebo z palet, určených na převoz nejrůznějšího zboží. Inu, člověk si vymýšlí, jak to udělat, aby mu bylo útulno, dobře, aby vyrovnal tlaky doby a nadbytek technologií, příkazů a informací, které den co den musí brát v potaz. Vítá pak i rozličné doplňky, jež dokážou jeho obydlí nebo pracoviště či místo k odpočinku povznést do kategorie tvořivosti až umění v případě silně designérsky utvářené reality.

IMGP5463Ing. Petra KalcůZapomenout na všechny úkoly, jež se na člověka valí, na nevyřízené maily a nepřijaté hovory a odkládané obchodní schůzky. Oprostit se od povinnosti doma uklidit, vyžehlit, kontrolovat úkoly. Zbavit se nutnosti cokoli řídit, organizovat, zvládat vše, co den přináší. A jen tak si lenošit, ať již při lázeňských procedurách, nebo na procházkách parkem, posezením na lavičce s knížkou v ruce. Nevyslovená přání většiny podnikatelek i manažerek. Stále více jich však dochází k závěru, že se svět opravdu nezboří, když na pár dní změní působiště a kancelář i domov vymění třeba za lázně. V těch lednických se o ně postarají s nebývalou vlídností. O tom jsem hovořila s ředitelkou Lázní Lednice, s.r.o. Ing. Petrou Kalců.

Hanka Brozkova sediciHanka BrožkováKvalita potravin se stala horkým politickým tématem. Každý z nás si klade otázku, jak se stravovat zdravě a chutně. Odpověď bývá těžší, pokud chodíme na obědy do restaurací, zařízení rychlého občerstvení a pak na něco sladkého do kavárny nebo cukrárny. Co v tom můžeme očekávat za „pasti“, jimž bychom se měli vyhnout? Napoví nám rozhovor s Hanou Brožkovou, potravinovou auditorkou z inspekční a certifikační společnosti Bureau Veritas:

WF7 5258 oRadka ČapkováPřed osmi lety jí začala chybět ženská energie, protože její pracovní pozice byly pouze v průmyslových odvětvích, které byly a jsou převážně doménou mužů. A tak vstoupila do Klubu manažerek, který založila a dodnes vede PhDr. Lenka Tomešová. Od té doby se účastní spousty akcí, které klub pořádá, získala řadu kamarádek, nový pohled na mnoho manažerských otázek, ale také inspiraci jak pro pracovní, tak osobní život. Jak stihne všechno to, co dělá a co ji baví, to vážně nevím. Protože: 

Martina Děvěrová copyDiskuze o rovných příležitostech pro ženy a muže je poslední dobou velkým tématem nejen v České republice, ale v celé Evropě. A čím dál více zaměstnavatelů řeší pracovní prostředí, rovné postavení na pracovišti a zároveň se snaží zajistit odpovídající platové podmínky a inovační postupy v době digitalizace. Ne jinak je tomu na Ministerstvu průmyslu a obchodu. Státní tajemnice JUDr. Martina Děvěrová, MPA, tvrdí, že záležitosti týkající se rovných příležitostí tu jsou samozřejmostí, na kterou ministerstvo hodně sází. Navíc je pro ni tato problematika velmi zajímavá a její řešení může přinést překvapující výsledky, které se promítnou jak do výkonnosti, tak do spokojenějšího osobního života zaměstnanců:

Lenka TomešováLenka TomešováÚčastnit se Inspiromatu, který pořádá PhDr. Lenka Tomešová v rámci Klubu manažerek v Praze, znamená vždy velký zážitek. Spočívá v přenosu pozitivní energie, energie nadšení a touhy udělat cosi dobrého, odvážného a vznešeného. Jediné, co mne po skončení napadá, je pustit se do práce, která člověka naplňuje a osvobozuje. Vždy, když z úžasného setkání osobností ženského businessu a vrcholového managementu odcházím, vidím před sebou spousty příležitostí, jak být užitečná a šťastná. Platilo to rovněž o tom letošním, který se uskutečnil v květnu. Lence Tomešové jsem posléze položila několik otázek:

Hollandia1Jogurt se dá použít v našem stravování na nespočet způsobů. Nejen jako samostatný pokrm, ale také do salátových dresingů, jako součást pečiva nebo mléčných dezertů. Co kuchtík, to nový recept. Sortiment na českém trhu neustále narůstá. Dokládají to nejen regály řetězců, ale také soutěž Mlékárenský výrobek roku, kterou pořádá Českomoravský svaz mlékárenský. Letos v příslušné kategorii na celé čáře zvítězil bílý jogurt bez laktózy firmy Hollandia Karlovy Vary s.r.o. A právě především o jogurtech jsem si povídala s Mgr. Kristinou Ottovou, asistent marketing jmenované společnosti:

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB