Provonět pracovnu či obývák čerstvě umletou kávou nebo připraveným nápojem z hnědých upražených zrnek je jasný pokyn k tomu, aby se v daném prostoru rozprostřela pohoda a lepší nálada. Je to pobídka k soustředění i rozptýlení zároveň, pomyslné tlačítko „začni“, ať už jde o cokoli. O milé popovídání mezi čtyřma očima, o dělnou poradu k nové strategii firmy nebo blížící se převratné marketingové kampani. Přitom každý z nás prožívá svůj kávový rituál trochu jinak. Někdo miluje malé kavárničky a cukrárny, další popíjení za svižné chůze po chodníku, jiný si šálek vychutná pouze v soukromí, ve své vlastní samotě, nebo jen během pracovní doby v kanceláři. Aby byla naše káva opravdu tím, čím má být, o to se stará například značka kávovarů Melitta. Její příběh, zajímavosti a postavení na českém trhu komentovala Nikola Marklová, Marketing Manager CZ/SK společnosti Melitta ČR s.r.o.