MKwebŽe jsou i sítě pro pěstování rostlin? Nebo jako dekorace do interiéru? Proč ne? Firma Kv.Řezáč jich má v nabídce neskutečně mnoho, a nejen pro sportovce. Uplatní se i v mateřských školkách stejně jako v práci studnařů. Ing. Martina Kyselková, ředitelka a majitelka, by o všech možných zakázkách mohla dlouze a poutavě vyprávět. Upsala se řemeslu, které má velké kouzlo, ale jeho existence je podmíněna mnoha předpisy, certifikacemi, zkouškami. Především však zkušenostmi a umem zaškolených lidí ve výrobě, protože jde o dost ojedinělou a kvalifikovanou činnost. Je k ní potřeba zručnost, trpělivost, smysl pro přesnost a mnohé další. Široká škála využití tohoto know-how doprovází sportovce, dopravce nebo správce skládek či rybníků. Profesní život Martiny Kyselkové je jako vytrvalostní běh. Není divu, že odpočinek a povzbuzení našla v kreslení a malování.

 M1A9417 nahledČeskému trhu se francouzská přírodní kosmetika Astrali představila jen před několika málo dny. O tom, co přináší zákazníkům a kdo ji u nás zastřešuje, mluvila Ing. Irena Vlčková, brand manažerka Astrali ze společnosti FlowBEAUTY.

úviodOlga Hyklovaü copyNe každý se chce učit něčemu novému. Ale asi bude muset. Včetně seniorů, kteří budou chtít chodit do práce a něco si k důchodu přivydělat. Pracovní trh se totiž radikálně mění a změní.

finalúvodfotoVzpomínám si na to odpoledne na začátku loňského listopadu velmi dobře. Prezentační stánek Bartoňovy pekárny z Nového Jičína se v prostorách Zemědělského muzea v Praze dobře vyjímal. Obsluhovala ho Iveta Bundárová, jednatelka jmenované firmy, a lidé z jejího týmu.

úvodRozvíjet vše, co nabízejí Lázně Teplice na Bečvou, stejně jako prošlapávání cesty ke zdravějšímu životnímu stylu nás všech, to je osa jejich činnosti. Regenerovat lidský organizmus, na který útočí stále dost civilizačních chorob, pečovat o harmonii ducha a těla, dostávat do souladu pohybový aparát, pomáhat udržet v kondici zaměstnance firmám v rámci rekondičních pobytůale i navazovat na tradice při zahajování lázeňské sezóny. To vše, ale i mnohem více, mají lázně v hledáčku svých aktivit. Zasazeny v malebném přírodním prostředí nabízejí zájemcům zážitky, pro které stojí za to se vracet. Hovořila jsem o tom s výkonnou ředitelkou Bohdanou Opočenskou:

úvodLK copyKoučování není o rozdávání rad, ale o hledání vlastního přístupu ke změnám, jejich řešení, o práci s emocemi, správné komunikaci a dosahování cílů rychleji a efektivněji. V mnohém se tak podobá manažerské pozici, na které Lenka Karlíková pracovala dlouhých 14 let. Potom se rozhodla naplno věnovat právě rozvoji myšlení a komunikačních schopností svých klientů a stala se certifikovanou brain-based koučkou. Z jakých principů při své práci vychází? A s čím klientům pomáhá nejčastěji?

úvod2Sehnat krásnou a kvalitní kabelku české výroby bylo donedávna téměř nemožné. Až v posledních letech vznikají značky, které si zakládají na přírodních materiálech, nadčasovosti a precizním zpracování. Jednou z nich je i značka Patrick Poppet Lucie Kalousové. Ta dala našemu trhu dámské kabelky s nezaměnitelným geometrickým vzhledem a propracovaným detaily, za které by se nestyděli ani luxusní producenti. Za pouhé čtyři roky na trhu si je oblíbila spousta žen, včetně celebrit. A důvodem není jen skvěle zvládnuté PR a prvotřídní zákaznický servis. Rozhoduje především kvalita, tedy pečlivě vybraná italská kůže, lokální ruční výroba a spojení designu s funkčností. Tomu ale samozřejmě odpovídá i cena.

web úvod foto rozhovor copyTradiční? Překrásný? Kouzelný? Použitelný pro výjimečnou chvíli? Vítaný i na chatě pro snídani v trávě? Reprezentativní při obchodním jednání šéfů stejně jako při obědě diplomatů? Poklad z dědictví po babičce? Ani tato charakteristika nestačí na vyjádření všeho, co k cibuláku z Českého porcelánu z Dubí patří. Ale mnohá vznešená slova lze pronést také o dalších kouscích tohoto prvotřídního porcelánu, ať bílého, nebo zdobeného jinými vzory než cibulovými.

Letos firma oslaví 160 let na trhu. Má hluboké kořeny, o zušlechtění jejího image se obrovskou měrou zasloužil Ing. Vladimír Feix, někdejší majitel i generální ředitel. Jeho vize i strategie byly nadčasové a opíraly se o trvalé hodnoty i cesty, po kterých doporučoval jít. Kvalita a univerzální použití byly stěžejními. Sám byl autorem mnoha nápadů, nových tvarů hrnků a hrnečků, jimiž nabízel široké zákaznické veřejnosti nejen to, co je praktické, ale také hezké. Učil vnímat krásu okamžiku, která je tak důležitá nejen pro dny slavnostní, ale i ty všední.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

kniha mesice madam business 2025 leden Takovi jsme byli ZindelovaTakoví jsme byli

Michaela Zindelová

Jak jsme žili v šedesátkách? Jak jsme se oblékali v sedmdesátkách a kdo byly naše idoly v osmdesátkách? Móda a životní styl optikou nynější pamětnice, tehdejší studentky, později módní redaktorky, autorky a sběratelky času. Kniha plná unikátních fotografií je určená všem, kteří mají chuť se ohlížet. Stojí rozkročená mezi módou, životním stylem a kulturou, balancuje na hraně mezi amatérskou rovinou a populárně naučnou literaturou, dotýká se nejen proměn v pánském a dámském oblečení, ale také líčení, doplňků i toho, jak se tehdy žilo a jaký vliv měla na módu a životní styl tehdejší životní realita.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB