webnováV souvislosti s vývojem umělé inteligence v akademickém prostředí se otevírají nové možnosti i otázky ohledně psaní bakalářských prací a celkové role umělé inteligence v akademickém vzdělávání. Ta může efektivně podporovat výuku a poskytovat objektivní zpětnou vazbu, ale je důležité, aby sloužila jako nástroj, nikoli jako náhrada schopností studentů. K tématu rušení bakalářských prací a účinného využití AI se vyjádřila Jana Večerková, zakladatelka a ředitelka intenzivních kurzů programování Coding Bootcamp Praha:

web2Milada Skutilova Karcher2 copyHodnotíte uplynulý rok? Přemýšlíte, co se podařilo, a co ne? Vyjasňujete plány na ten letošní? Pokusíte se o ještě lepší hospodářské výsledky? Nabídnete zákazníkům báječné novinky, další služby, které je utvrdí v tom, že o ně a jejich spokojenost máte opravdu zájem? Otázky, které znáte nazpaměť, a přesto jim věnujete v lednu tu patřičnou pozornost. Nejinak tomu je v Kärcher ČR. Milada Skutilová, generální ředitelka, se vyjádřila takto:

úvodníPopularita jógy stále stoupá a jógové studio dnes už najdete na každém kroku. I v tak velké konkurenci se dá uspět, ale jen díky tvrdé práci, velkému odhodlání a kvalitnímu marketingu. Své o tom ví Šarlota Švojgr Hauzerová, která se pro jógu nadchla v době covidových opatření a už dva roky se jí věnuje na plný úvazek. V rozhovoru nám prozradila, že o klienty nemá nouzi a kromě těch stálých téměř na každou lekci přijde i někdo nový. Zároveň ale přiznala, že i teď občas bojuje s nejistotou, kterou její podnikání přináší.

úvodníIMG 9245V době covidové pandemie vzniklo v Česku mnoho nových e-shopů a patří k nim i Tvoje Svíčka. Jeho zakladatelé Katka a Ondra k tomu ale měli jiné důvody než většina podnikatelů. Ruční výrobou svíček s vlastními vůněmi nevyplňovali volný čas, ale relaxovali v hektickém období. Za tři roky se jim podařilo na trhu etablovat a jejich výrobky už provoněly spoustu domácností i kanceláří. Úspěšně totiž oslovují nejen koncové zákazníky, ale i velkoodběratele. Zároveň v nabídce přibyly také aroma difuzéry nebo esenciální oleje. Jak je možné, že vše stále zvládají sami, navíc se třemi dětmi? Recept na fungující rodinný projekt nám prozradila Katarína Becherová.

img2758 web2Kongresové centrum Praha. Pojem v odvětví kongresové turistiky, významných společenských událostí, akcí přesahujících rámec České republiky. Do novodobé historie naší země se zapsalo výjimečnou charakteristikou. Jako subjekt, který dokáže zájemcům nabídnout úctyhodné hodnoty, ojedinělé organizační schopnosti, originální a nadčasový přístup k zadání. Úspěchy se násobí. Pod vedením generální ředitelky Ing. Lenky Žlebkové se Kongresové centrum Praha posunulo mezi špičková místa oboru v Evropě i na světě. Nejen za to byla letos oceněna v prestižní soutěži MANAŽER ROKU, zvítězila v kategorii Služby.

Uvodní fotoZazvonil mobil. Představila se mi žena, kterou jsem neznala. Povyprávěla mi stručně svůj příběh a vyslovila přání, že by ráda prostřednictvím Madam Business představila nejen výsledek vlastního odhodlání změnit profesní i osobní život, ale povzbudila i další lidi, kteří k podobnému rozhodnutí zatím nenašli odvahu. Před nedávnem opustila dobře placenou dráhu IT a korporátu a rozhodla se podnikat jako OSVČ pod značkou Tefeso. Zřídila webové stránky, a jako místo, odkud bude působit, zvolila své bydliště, když prvotní záměr na sdílenou kancelář padl. Nechala si vyrobit vizitky, dala se nafotografovat. Bez obav a strachu se rozhodla pomáhat těm, kteří hledají jinou cestu než prášky na nervy a na spaní. Jana Spitzkopfová se začala těšit z nových životních příležitostí. Umí naslouchat a harmonizovat energie ve vašem já.

WEB M1A5267Dávná pochoutka mých studentských let. Pražský koláč. Ani tehdy ho nemívali ve všech pekařstvích nebo cukrárnách naší metropole. Bývala to taková specialitka jen některých míst. Milovala jsem ho natolik, že jsem prošla snad všemi prodejnami, kde se dal sehnat. Kupovala jsem si ho za odměnu, nebýval levný. Chutnal zcela výjimečně, noblesně, nepopsatelně. Bývala to poetika všedního dne, laskavý moučník plný snů, který jsem objevila v roce 1974 v Celetné ulici, hned vedle naší fakulty bývalo totiž voňavé pekařství…

WEBfoto Michaela PokornaNevím přesně, kolik značek kávy se na českém trhu prodává, co vím ale spolehlivě, je, že přibyla další kávová značka. Jmenuje se Eduscho a do své nabídky ji zařadila společnost Tchibo. Zaujmout chce osvědčenou kvalitou, hravostí a fér cenou. Do Čech vstoupila s portfoliem šesti druhů kávy: dvou zrnkových, dvou mletých a dvou instantních. Je jednou z nejstarších značek odvětví rychloobrátkového zboží. Možná právě nyní, když čtete tyto řádky, už voní na vašem stole stejně tak jako v šálku u počítače Michaely Pokorné, marketingové manažerky kávových značek společnosti Tchibo Praha:

Aktuální vydání v PDF

Říjen 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

service design management kniha mesice mb 2024 10Service Design Management

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Petra Jílková

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlým vývojem a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Kniha je nezbytným průvodcem pro všechny, které zajímají digitální služby.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB