Českému trhu se francouzská přírodní kosmetika Astrali představila jen před několika málo dny. O tom, co přináší zákazníkům a kdo ji u nás zastřešuje, mluvila Ing. Irena Vlčková, brand manažerka Astrali ze společnosti FlowBEAUTY.
Mohla byste přiblížit vznik nového kosmetického brandu? Proč je pro české zákazníky zajímavý?
Za značkou Astrali stojí francouzské laboratoře Labogers, které se vývojem a výrobou dermatologických produktů pro péči o pokožku zabývají přes 60 let. David Laporte, syn zakladatele Labogers, se ve snaze pokračovat v aktivitách svého otce rozhodl zareagovat na měnící se životní styl populace a vyvinul novou kosmetickou řadu, která reflektuje současné návyky a potřeby spotřebitelů. Kosmetika Astrali dokáže zjednodušit každodenní kosmetickou péči, aniž by došlo ke kompromisu na straně kvality. To je v odvětví vždy výzva. Ale Labogers staví na unikátním know-how z oblasti biologického a buněčného výzkumu. Navíc patří mezi průkopníky v kombinování vysoce aktivních látek, díky nimž vidíte příznivé změny na pokožce už za krátkou dobu. Tak vznikla značka Astrali. Splňuje vše, co dnešní spotřebitelé ocení. Je to efektivní a časově nenáročná pečující rutina, nad kterou nemusíte trávit cenné desítky minut denně. Místo abyste čas obětovali kosmetice, můžete ho věnovat skutečnému životu – rodině, práci, svým zájmům a koníčkům.
Které další hodnoty jsou pro Astrali ještě důležité?
Propojení s přírodou a udržitelnost. Labogers sídlí v Gaskoňsku, tedy v blízkosti divokého Pyrenejského pohoří. Příroda je tu člověku nejlepším spojencem. Tak to vnímají i v Astrali. Proto přípravky obsahují mezi 87–96 % složek přírodního původu. Velký prostor dostávají ingredience získané z mořských řas, šafránu, okurky, slézu, dále aktivní látky na bázi extraktu z kvasnic, peptidů, mateří kašičky, mořského cukru. A neméně důležité je využití vysoce hodnotných olejů – z hroznových jadérek, sladkých mandlí či meruňkových jader. A to zdaleka není vše.
Zmínila jste také udržitelnost...
Astrali zachází zodpovědně se všemi zdroji. Využívá recyklovaných a recyklovatelných materiálů. Suroviny na výrobu kartonových krabiček pocházejí z lesů, kde se hospodaří odpovědně a udržitelně dle standardů FSC. Barvy na přírodní bázi určené na jejich potisk jsou stoprocentně odbouratelné. Eliminovali jsme příbalové letáčky, veškeré informace jsou přímo na obalu. Podrobné informace naleznou zákazníci na našem e-shopu.
Udržitelný rozměr má i minimalistický přístup značky. Trendy posledních let spočívaly v kosmetickém maximalizmu. Problém ale je, že desítky produktů mnohdy není reálné do péče zapojit, někdy vám nejsou ani příjemné. Stává se z nich draze zaplacená ekologická zátěž. My se vracíme k tomu podstatnému, co pleť potřebuje: čištění, tonizace, krém, který zabezpečí ochranu před vnějšími vlivy a hydratuje. Tři až čtyři produkty pro tvář, jeden pro tělo – to vám na denní bázi bohatě stačí. A pak, když chcete, můžete k základní péči pořídit peeling, masku, scrub na tělo nebo sérum s peptidy.
Na koho Astrali cílí především?
Tato kosmetika je určena pro všechny ženy a dívky bez rozdílu věku, ať už mají pleť normální, suchou, smíšenou, mastnou, nebo se známkami stárnutí. Více pak cílíme na ženy ve věku 20–40 let. Tedy generace, pro které je důležité dávat přednost zážitkům před věcmi. Jsou to dynamičtí, vytížení lidé. Mají málo času a je pro ně důležité i téma udržitelnosti a odpovědného přístupu k celé naší planetě. Astrali tyto požadavky zcela naplňuje. Je to kosmetika pro život, která vás nezatěžuje.
S ohledem na hlavní cílovou skupinu je pro nás prioritním prodejním kanálem e-shop www.astrali.cz. Komunikaci směřujeme více do online prostředí.
Soustředíme se zejména na sociální síť Instagram a spolupráci s influencery. Řadou našich aktivit se snažíme naučit především mladou generaci, jak o sebe správně pečovat. To je klíč k tomu, aby bylo možné si mladistvě a zdravě vypadající pokožku užívat co nejdéle.
Kolik přípravků je v současnosti v portfoliu?
Astrali má komplexní přístup k péči o obličej i tělo, a to v základu s pouhými 18 produkty, které představují ucelené portfolio přípravků této značky. V sortimentu najdete kompletní řadu pro péči o obličej, včetně dvou specialit pro zralou pokožku, tělovou a sluneční řadu. V jádru filozofie Astrali je myšlenka, že kvalitní péče je prevencí předčasného stárnutí pokožky. Agresivní vlivy prostředí, modrým světlem a slunečním zářením počínaje a znečištěným ovzduším konče, jsou dnes nejvíce zodpovědné za předčasně se objevující známky stárnutí. Když ale pomocí vysoce efektivních aktivních látek pleti pomáháte vyvažovat zátěž, funkce pokožky se opět ocitnou v rovnováze. To se brzy odrazí na vitalitě i vzhledu kůže. Preventivní znamená také vhodná pro každý věk – od středoškolských let klidně až do důchodu.
V České republice se o značku Astrali stará distributorská společnost FlowBEAUTY. Mohla byste shrnout její poslání?
Firma vznikla relativně nedávno a jejím zakladatelem a majitelem je Mgr. Ladislav Kavan, který se v kosmetickém odvětví pohybuje víc než 30 let. Ve FlowBEAUTY ke kráse zaujímáme neotřelý přístup: představuje pro nás respekt k individualitě. Svobodu být autentickou bytostí, která žije v souladu se svým nitrem i tělem. To je zásadní pro to, abychom si každý našli vlastní cestu ke štěstí. A tím se také FlowBEAUTY potkává s filozofií Astrali. Našim klientkám si přejeme být průvodcem a rádcem na cestě za dosažením vnitřního souladu a spokojenosti. Propojení péče o tělo, pleť a zevnějšek s péčí o vnitřní rovnováhu je jednou z cest, jak toho dosáhnout.
ptala se Kateřina Šimková