Pohledem MB

P5061767.jpgV kancelářském designu se setkávám se stále sofistikovanějšími řešeními. Otázku je, jak takové míst oživit, aniž bychom se museli obracet na designéra či prostorového stylistu. Zcela jednoduše. Jaro dává na takovou otázku přímočarou a jednoduchou odpověď. Květiny. Máme-li k dispozici zahradu, květináře či jiného dodavatele, pak můžeme dát průchod fantazii. Svou roli zde samozřejmě hraje také rozpočet.

Styl podle MB

P4301540_blog.jpgZnáme je z bondovek, tvoří součást povinné výbavy hereček stříbrného plátna, zdobí riviéry, módní domy se jim ve svých kolekcích opakovaně vrací.  Chápeme je jako maximálně ženský kus oděvu. Řeč je o maxi šatech. Trend se znovu objevil před třemi lety v „civilní" všední módě. Tyto šaty vystoupily ze záře reflektorů červeného koberce. Přesně řečeno tato délka vešla do každodenního odívání mladých i zralých žen.  Svým způsobem odsunula ostatní střihy stranou - mini, midi, po kolena. Módní magazíny, módní gurus, vloggeři a bloggeři začali tento kus oděvu propagovat a opěvovat. Není se však čemu divit, ani já nedám na maxi šaty dopustit. Sluší podnikatelkám, manažerkám, mají své místo v kanceláři, jsou vhodné n jednání, do divadla, na večeři s obchodními i životními partnery. Nepatří mezi sezónní výstřelky pro mladé slečny.

Styl podle MB

sprchovy_gel_fa_honey_cream_2520ml_1385 Med je od pradávna ceněnou surovinou pro své skutečně všestranné využití v péči o krásu a zdraví. Jeho blahodárných účinků využívala už egyptská královna Kleopatra, a to jako příměs do své každodenní koupele. Díky němu měla krásně vyživenou a hladkou pokožku. Pečující vlastnosti medu si nyní můžete vychutnat i vy, a to prostřednictvím nové řady Fa Honey Elixir & Crème. Ta zahrnuje sprchový gel a krém, hýčkající pěnu do koupele a tekuté voňavé mýdlo.

Styl podle MB

partylite2.jpgSpolečnost PartyLite zahajuje jarní sezónu 2017 s deseti novými Signature vůněmi. Díky kolekci Najděte vaši Signature vůni můžete vytvořit na 190 úžasných kreací, které podtrhnou váš styl, náladu i domov. Nadešel správný čas pro tropické ovoce a exotické květy a vytvořit kolem sebe tu správnou letní atmosféru.tuje lepší cesta, jak setřást poslední dotek zimy, než provonět dům ovocnou a květinovou svěžestí vůní PartyLite.

Styl podle MB

P3250303.jpgHimálájská černá sůl je poslední dobou trendem. Patrně ji budete znát spíše z kulinářského světa, kam tato surovina pronikla jako zvláštní doplněk k exotickým pokrmům. Má temně růžovou až načernalou barvu s odlesky do fialova. Za svou vizuální stránku může, stejně jako za aroma, které je charakteristické, vděčí svému sopečnému původu. Proto je také černá sůl zvaná kala namak trochu jiná co do svého chemického složení. Sodík ustupuje ve prospěch především síry a železa. Hodí se tak zvláště pro ty, kteří si přejí zatočit s chudokrevností, nebo všem, kteří se solení vzdát nedokážou a trápí je vysoký krevní tlak. Typický zápach kala namak připomíná vejce, připálená vejce. Je to přesně taková vůně, kterou si mnozí z nás představují, když se hovoří o pekelných silách. Pokud byste si někdy přáli dětem udělat autentického „mikuláše", zkuste tuto sůl nechat na místě kde se celé představení bude odehrávat.

Styl podle MB

P4170794.jpgMiu Miu na trh uvedlo svůj druhý parfumérský počin v pořadí. A z mého pohledu je Miu Miu L'Eau Bleue rozhodně povedená vůně v nádherném balení, které považuji za designérský skvost. Odkazuje nejen k prvotině tohoto módního domu, ale také k samotné podstatě parfému, který se v ní ukrývá, nebo bych raději tvrdila, vyjímá.

Styl podle MB

SY_RL_JAR_SalonPlex_CEE2_300.jpgNešetrná péče, chemické ošetření, opakované vysoušení horkým vzduchem, kulmování nebo žehlení. To jsou nejčastější příčiny poškození vlasů, které je vidět na první pohled. Poškozené vlasy vypadají suše a matně, jsou náchylné k lámání a třepení konečků. Řešení nyní nabízí revoluční regenerační technologie značky Syoss, jež nyní pomůže zmírnit poškození vlasů a zajistí jim opět zdravý vzhled. Nová řada vlasová péče Syoss SalonPLEX pomáhá chránit vlasy před chemickými nebo mechanickými vlivy tak, aby vypadaly stále jako, když právě vyjdete ze salonu.

Pohledem MB

071_mb.jpgDo schránky přišel dopis. Opatřený logem instituce, která zasahuje do každodenního života. Otevírám onu obálku a čtu řádek po řádku. Marně jsem se snažila rozšifrovat jazyk, kterým ke mně listina promlouvala. Co tím vlastně myslela? Byla nějaká dvojznačná. Vzala jsem si k ruce slovník. Tedy, říká se mu zákoník. Snažila jsem se rozplétat větu po větě a zjišťovala jsem, že psaní bylo jen plné formulací, které si bez zákoníku a jeho komentářů jen těžko lze vyložit. A přitom to byl úplně obyčejný dopis, měl informativní charakter, podával přehled o tom, jak jsem si za loňský rok vedla. Jeho jazyk byl spletitý, neutrální, přísný a přitom tak těžko běžné lidské zkušenosti vzdálený a cizí. Jak si s ním poradí člověk, který má výuční list, to netuším. Špatně se s ním zachází antropologii, psychologii i žurnalistice. Je totiž uzavřený, sám do sebe a sám pro sebe, těžko přístupný. Ale jazyk, ať už jakýkoli, je primárně určený pro komunikaci. A má-li být účinná, vyžaduje porozumění. Pak je skutečně tento jazyk přínosný. Možná by stálo za to, kdyby místo šifer v oficiálním styku s nejrůznějšími institucemi, bylo využíváno takových prostředků, které všem ušetří čas s výklady a na rovinu jím bude prozrazeno, co je jádrem věci. Zase by lidé měli mnohem víc času na ty skutečně důležité a hodnotné aspekty, ať už jde o práci či soukromý život.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB