Česká vicemiss 2007 Eva Čerešňáková představila vlastní projekt na podporu vzdělání a výživy dětí v Bangladéši, 4U2 (For You Too). Letos na jaře se sama do Bangladéše, jedné z nejchudších zemí světa, vypravila a po půlročních přípravách projekt představila veřejnosti. Zahájení proběhlo za účasti biskupa z Bangladéše, který byl i nejvzdálenějším hostem při návštěvě papeže Benedikta XVI.
Projekt realizovaný ve spolupráci s Papežskými misijními díly byl představen v podzemní části restaurace Luna di notte a ještě ve stejný den se konal benefiční večer v Písecké bráně, kterého se zúčastnili významní hosté jako Eliška Hašková Coolidge, umělkyně Helena Kroftová Leisztner či ředitelé větších společností. Čerešňákovou přišly podpořit i kamarádky ze světa showbusinessu, Miss ČR 2008 Zuzana Jandová (nejdéle úřadující miss) a Vicemiss ČR 2007 Veronika Pompeová.  Mezi hosty nechyběl ani přítel Adam či sestra Silvie Čerešňáková.
Benefiční večer projektu 4U2, který se nesl v komorním duchu a nabídl operní zpěv, houslové duo, kytarová sóla i kouzelníka, přispěl na děti do Bangladéše částkou téměř 40 000Kč. „Jsem moc ráda, že i v letošním roce „krize“ jsou lidé ochotní přispět na charitu. Můj projekt je od těch ostatních odlišný v tom, že 100% výtěžku jde do Bangladéše. Neodečítám žádné administrační náklady a efektivnost aktivit v rámci mého projektu je důležitá. Je náročné věnovat se charitě a organizovat to vše sama, ale naštěstí mám kolem sebe přátele, kteří mi pomohli. Také děkuji všem partnerům projektu,“ dodala Čerešňáková.
Projekt do Bangladéše má moderní koncept a Čerešňáková věří, že postupem času se jí podaří získat významné partnery. Hlavním cílem projektu je postavit základní školy v místech, kde zatím děti nemají žádnou možnost vzdělání. „Moc Evě fandíme, pomoc do rozvojových zemí je potřebná a získat v dnešní době peníze není vůbec jednoduché. Bude-li to ale možné, ráda ji vždy podpořím a pomohu,“ řekla Zuzana Jandová, ještě stále úřadující Miss ČR.

O projektu: 4U2 je charitativní projekt České vicemiss Evy Čerešňákové ve spolupráci s Papežskými misijními díly, který je zaměřen na podporu vzdělávání a výživy dětí v chudých oblastech Bangladéše. Patronem projektu je arcibiskup Mons. Jan Graubner. Detaily projektu najdete na stránkách projektu www.4u2.cz

Benefiční večer: komorní akce k zahájení projektu, která proběhla za účasti bangladéšského biskupa Mons.Ponen Kubi csc., významných hostů a partnerů projektu. Benefiční večer se konal v Písecké bráně a záštitu nad touto akcí převzal starosta MČ Praha 6, pan Tomáš Chalupa. Partneři a hosté benefičního večera přispěli částkou téměř 40 000 Kč.

Asociace Profesionálů v Administrativě (APA), která provozuje webový portál Asistentka.cz, připravila v měsíci říjnu nejen pro své členy další zajímavá setkání. Půjde při nich o práci i o zábavu. Kromě získání dalších podnětů k profesnímu rozvoji se administrativní pracovnice mohou těšit na módu, kosmetiku či si dopřát šálek lahodné kávy.

Co všechno by měla zvládnout schopná asistentka či administrativní pracovník? Samozřejmostí je nejen trvalá snaha o zdokonalování svých schopností, ale také péče o reprezentativní a příjemný vzhled. To si velmi dobře uvědomují zakladatelé APA, kteří se snaží nejen svým členům a členkám nabídnout široké spektrum možností a příležitostí. „Úspěšné akce, které jsme uskutečnili v minulosti, pro nás byly úžasnou motivací k pořádání dalších setkání. Ženy i muži jsou nadšeni možností spojit příjemné s užitečným, vzájemně si vyměňují zkušenosti nejen z profesionálního, ale i soukromého života. Jsem šťastný, že náš projekt má svůj smysl a daří se nám vytyčené cíle naplňovat,“ nechal se slyšet Jan Poledník, prezident APA.

Nejbližší připravovanou akcí bude již druhý ročník Dnů módy, doplňků a dárků. Ve dnech 11. - 12. 10. 2009 se budou v prostorách Občanské plovárny na břehu Vltavy prezentovat výrobci oděvů, doplňků a dárkových předmětů. Představené zboží bude možno zakoupit či objednat s výraznými slevami. Lákají vás kabelky z rejnočí kůže, svatební šaty či nové módní trendy OTTO BLANC? Pak si tuto akci rozhodně nenechte ujít! Na závěr proběhne i slosování o atraktivní a hodnotné ceny. Asociace Profesionálů v Administrativě navíc věnuje každé účastnici dárkový poukaz na členství v APA na rok 2010 v hodnotě 1.200 Kč!

O několik dní později, 24. 10. 2009, se v budově World of Just for You uskuteční Sobotní odpoledne pro „TRENDY“ ženy. Návštěvnicím budou představeny kvalitní jazykové kurzy, lektor Martin Janoušek přednese zajímavá fakta o komunikaci ve stresových situacích. Pro příjemný oddech poslouží setkání s čarodějkou Šárkou Annou, seznámení s kosmetikou Clarins, voňavé parfémy a podávat se bude výborná káva Lavazza.

Vstup na uvedené akce je zdarma a můžete získat opravdu mnoho! Neváhejte proto a přihlašte se dle instrukcí uvedených na stránkách www.asistentka.cz.

Partnery akcí jsou SILVERUM s.r.o., Greenwave, Občanská plovárna restaurant & music club, OTTO BLANC, Casiopea s.r.o., World of Just for You, s.r.o., Coffebreak, Lepší Firma s.r.o., Aparfumerie.

Kdo je z Vršovic a okolí, ten dobře ví, jaké poklady zpříjemňující místním obyvatelům život se tu skrývají. Namátkou jmenujme například fotbalové stadiony dvou významných pražských klubů, všemožné hospůdky a vinárny, Havlíčkovy sady s vinicemi nebo stylové vršovické nádraží. Dalším prvkem dokazujícím, že ve Vršovicích to žije, je nákupní centrum Eden!

       



Asociace podnikatelek a manažerek ČR, o.s.  si Vás dovoluje pozvat na setkání s předsedou představenstva Penzijního fondu Komerční banky Ing. Pavlem Jirákem


na téma " Jak získat co největší užitek z penzijního připojištění?"

v úterý 6. 10. 2009 od 18 hodin

v zasedací místnosti Penzijního fondu Komerční banky,
 Lucemburská 7/1170, Praha 3 – Vinohrady

Dostaneme odpovědi např. na otázky :
-  kdy začít spořit na  penzijní připojištění?
-    proč je  penzijní připojištění výhodné?
-    jsou v penzijním připojištění nějaké novinky?
-    jak dlouho pokračovat v penzijním připojištění?
-    jak nelépe ukončit penzijní připojištění
-    a mnoho dalších.......

Součástí akce bude ochutnávka výborných sýrů od firmy Bel Sýry Česko a.s.,
výrobce a prodejce sýrů, dceřiná společnost francouzské firmy Fromageries Bel


Vstupné : pro členky APM zdarma, hosté 100,- Kč

Prosím o potvrzení Vaší účasti na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

/tz/


                                     

Ivan Langer vysvetluje prednosti obleku na miru.jpgPod heslem „Rozloučení s létem" proběhla v úterý 22. září na výstavišti Flora v Olomouci módní přehlídka společnosti OP Prostějov. Večerem provázela netradiční, avšak sympatická moderátorská dvojice, okouzlující Monika Žídková a elegán Ivan Langer, který se na přehlídkovém mole pohyboval s jistotou sobě vlastní - jak jinak, než ve skvěle padnoucím obleku šitém na míru. Představena byla kolekce pro sezonu podzim/zima 2009/10, diváci dostali i malou ochutnávku z modelů pro jaro a léto 2010. Dle tradic OP Prostějov se jednalo o klasické modely s nádechem módních trendů, jemné barvy, kvalitní materiály a precizní střihy.
/tz/


Kdo by to řekl, že i rozdíl v póze kuřáka a kuřačky vypovídá o určité formě komunikace, respektive o rozdílu v ženské a mužské komunikaci. Účastnice VIII. výroční konference Manuálu Úspěšné Ženy (neboli „MUŽe") na téma komunikace s hravým názvem „Za vším hledej muže ANEB Ženská a mužská komunikace pod lupou" mají o čem přemýšlet. V sobotu 19. září v Grand Hotelu Bohemia byla komunikace pod drobnohledem odborníků z různých oborů, kteří umožnili přítomným pohlédnout na komunikaci optikou jejich odbornosti.
Ještě zpátky ke kuřákům a kuřačkám - že u kouření „vypadají" rozdílně, je docela pochopitelné a na první pohled zřejmé, ale co těmi rozdílnými postoji komunikují? „Žena oddálením ručky od úst odhaluje spodní část zápěstí, a to spolu s krční partií patří ke zranitelným místům. Muži, dejte pozor na odhalené krčky a křehká zápěstí, ženy tak nenápadně dávají najevo svou křehkost a vyzývají vás k ochraně," vysvětlila přítomným PhDr. Laura Janáčková, CSc., vedoucí oddělení somatopsychiky Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. Vysokoškolská kantorka a autorka mnoha publikací rozesmála a možná i udivila posluchače mnohokrát, ale ve skrytu duše bylo jejím výkladům komunikace zacházejícím až do živočišné podstaty člověka nutno dát za pravdu. Ne náhodu její přednáška nesla název „Co je považováno za erotické v neverbální komunikaci".
Na psychologické problémy vzájemného porozumění mezi ženami a muži se zaměřil prof. PhDr. Jaromír Janoušek, DrSc. Jeho odborná erudice a dlouholetá kariéra dávaly tušit ryze odbornou přednášku. Nebylo by to však věčné téma ženského a mužského pojetí komunikace, aby nevneslo panu profesorovi do úst řadu úsměvných příkladů ze života, ve kterých se musel každý poznat. Různost komunikačních stylů souvisí do značné míry s rozdílným pojetím společnosti a vlastního postavení v ní. Mužské hierarchické pojetí vede v konverzaci k instrumentálním dovednostem - informování a přesvědčování, ženské vnímání světa v jeho pospolitosti vede k akcentaci podporovacích dovedností, jako je utěšování a podpora ega. Rozdílům v komunikaci nelze přisuzovat všechny problémy ve vztazích, jejich pochopení však významně přispívá k vzájemnému porozumění. Zda se budou oba styly vlivem změn v postavení žen a mužů stále více doplňovat nebo se rozdíly budou stírat, ukáže čas.
PhDr. Táňa Nálepková nepodrobila ženskou a mužskou komunikaci žádnému teoretickému rozboru, ale postavila se za řečnický pultík, aby zpříjemnila chvíli po dobrém obědě autorským přednesem pasáží ze své knihy Ráj na dosah. Soustředěná pozornost a bezprostřední reakce ukázaly, že to byl dobrý nápad.
„Proč ženy muže (ne)chápou", tak se jmenoval příspěvek Ing. Davida Grubera, lektora celé škály dovedností. O šíři jeho zaměření svědčil i rozsah pojetí celé přednášky. S lehkostí hodnou zkušeného lektora přeskakoval David Gruber od vtipného k vážnému, od názorného k teoretickému, přičemž nebyl opomenut snad žádný z aspektů ženské a mužské komunikace. Jeden náhled ale přece dostal přednost - zkreslování. Že je v komunikaci hojně přítomné, si asi uvědomujeme všichni. Otázkou je, zda jsme schopni odhalit příčinu a případně se jí vyvarovat. Soudit celek podle jedné dominantní vlastnosti se nazývá haló efekt, generalizace - zevšeobecňování hází všechny do jednoho pytle a stěží vede k porozumění stejně jako styl vidět a slyšet jenom to, co chceme.
Stálice na nebi etikety a patronka projektu „MUŽ" vždy elegantní Eliška Hašková Coolidge opět zdůraznila, jak významnou roli v naší akceptaci okolím hraje náš zevnějšek. Význam upraveného a hlavně situaci přiměřeného zevnějšku je o to větší, že hraje prim při utváření prvního dojmu. Co pokazíme v první chvíli, se těžko a dlouho napravuje. Ani v dnešním proměňujícím se světě bychom neměli zapomínat, že upraveností nejen vypovídáme o sobě, ale vyjadřujeme také úctu vůči svému okolí.
Pohlazením na duši bylo závěrečné vystoupení lektora Mgr. Roberta Stuchlíka. Muž, jehož posláním je učit lidi pozitivnímu myšlení, racionálnímu přístupu k problémům, posilování vlastní odolnosti a dalším dovednostem, s nimiž se lépe žije, snadno naladil posluchače na pozitivní strunu. Pak už nebylo tak těžké uvěřit, že to, co si moc přejeme a na co stále myslíme, má šanci se do našeho života dostat, či dojít k rozhodnutí, že je třeba se vzepřít všemu, co nechceme a nasměrovat se tam, kam chceme. Možná to jsou známé pravdy, v podání Roberta Stuchlíka však získaly jiný rozměr. „Čistěte," zněla jeho pobídka na závěr, kdo byl přítomen, ví, co tento pokyn znamená - s pocitem odlehčení se rozcházeli účastníci za svými přáními.
Zakladatelce projektu Evě Čejkové i organizátorům konference mohou lichotit slova pana profesora Janouška: „Přiznám se, že jsem byl zprvu na rozpacích, jak tuto přednášku pro publikum, k jakému jsem ještě nehovořil, pojmout. Získal jsem však nový impuls a příprava na konferenci pro mne byla potěšením."
Sobotní setkání bylo novým impulsem i pro realizační tým. Téměř stovka účastnic a jejich neutuchající zájem vedl k okamžitému rozhodnutí. „V tématu budeme rozhodně pokračovat," řekla Eva Čejková, „následující konference v březnu 2010 přinese další díl ze seriálu komunikace. Nápadů, jak naplnit IX. výroční konferenci s názvem Za vším hledej muže ANEB Ženská a mužská komunikace pod lupou II, máme již teď plnou hlavu."
Více o projektu „MUŽ" na www.manualzeny.cz.
/tz/

visne_nova_m.jpgKaždý z nás občas rád něco sladkého, obzvláště děti si potřebují zamlsat. Pak je dobře je naučit zdravějšímu mlsání než různé zákusky, oplatky, čokoládové tyčinky apod. Zdravější je sušené ovoce, ořechy a různá semínky nebo tyčinky se sušeným ovocem a ořechy. Nabídka musli tyčinek je bohatá, obvykle 10 až 15 různých druhů. Mně zaujali tyčinky Maxi Nuta, protože jsou jiné - neobsahují obilniny, ale ořechy a sušené ovoce ve velké řadě originálních chutí.
A mlsání je právě o té chuti, mlsáme abychom si pochutnali a udělali si radost. Mimochodem, když nám něco chutná vyplavují se v mozku „hormony štěstí\" a ty zmírňují stres a nepohodu.

Začátkem října proběhne již 21. ročník veletrhu hraček – ITEA, na kterém bude k vidění kompletní kojenecký sortiment včetně kočárků, hračky, stolní a společenské hry, modely, stavebnice, sportovní hračky, exponáty vhodné pro vybavení mateřských škol, dětských hřišť a mnoho dalších zajímavých novinek. Všechny hračky musí splňovat evropské směrnice, které byly v rámci pravidel EU zavedeny také do české legislativy. Česká legislativa navíc upravuje oblast hraček ještě speciálními požadavky, které se týkají právě výrobků určených pro děti do 3 let. Bohužel ale existují stále ještě nedisciplinovaní výrobci, kteří dodávají na trh nebezpečné výrobky ohrožující zdraví dítěte. Na ty si maminky musí dát pozor.

Malí výrobci často posuzují bezpečnost hraček sami, bez spolupráce s odborníky!

Mnoho spotřebitelů se domnívá, že evropská legislativa ukládá výrobcům a dovozcům povinnost zkoušet a hodnotit hračky nezávislou institucí – opak je pravdou a veškerá odpovědnost za bezpečnost vyráběné hračky je na subjektu uvádějícím hračku na trh. Výrobce je tlakem na trhu nucen přicházet neustále s novinkami a konkurence i limitovaný čas zvyšují riziko nesprávného navržení či vyrobení. Přesto podstatná část menších výrobců posuzuje bezpečnost hraček samostatně bez další spolupráce s nezávislou zkušebnou, která by ověřovala shodu vlastností hraček s požadavky normy EN 71 – Bezpečnost hraček.
         Hračka Kovap - AGROSET 2            
Renomovaní celosvětoví výrobci sice hračky testují a mnohdy i certifikují, ale jak se ukázalo, ani tento způsob kontroly bezpečnosti hraček není dostatečně účinný. Při  kontrolách Českou obchodní inspekcí bylo zjištěno, že kvalitní  materiály, z nichž byly hračky vyrobeny pro účely testování v laboratoři, jsou pro sériovou výrobu nahrazovány cenově méně nákladnými a mnohdy bezpečnostně a zdravotně nevyhovujícími surovinami. Dozorové orgány mají tedy významnou roli a především o negativních výsledcích kontrol se veřejnost může dozvědět z médií.

Jak při koupi hračky poznáme její nezávadnost?

Běžně je možno najít informace o nebezpečných výrobcích v databázi RAPEX. Pokud zrovna není databáze po ruce a malé návštěvníky veletrhu ITEA budou lákat nejrůznější hračky, rodiče by se měli při koupi řídit alespoň základními radami – níže uvádíme několik návodů od paní inženýrky Pašiakové z Institutu pro testování a certifikaci, které by měly přispět k výběru bezpečné hračky:  

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB