Bez uvědomění si procesů, kterými organizmus při spánku prochází, a bez znalosti zásad zdravého a hodnotného spánku si můžeme o regeneraci tělesných a duševních sil nechat jenom zdát. Ač jsme ve spánku ve stavu nevědomí a některá negativa - snad vyjma toho, kdy si myslíme, že jsme oka nezamhouřili - možná ani nevnímáme, důsledky nekvalitního spánku pociťujeme ve stavu bdělosti. Je tedy nezpochybnitelné, že kvalita našeho života velkou měrou na zdravém spánku závisí. Ne nadarmo prospíme třetinu času, který je nám vyměřen! Inspirací pro vás může být veletrh Tendence, který se koná ve dnech 10. - 13. 9. 2009 v areálu PVA Letňany, kde proběhne již 14. ročník tohoto největšího veletrhu interiéru a designu v ČR! : www.tendence.eu
A jaké že je desatero dobrého spánku?
1. Spát v dobře větrané, nepřetopené a tmavé místnosti.
2. Využívat ložnici především k odpočinku a spánku, není - li to možné, pak alespoň postel zasvětit těmto činnostem a nepracovat v ní.
3. Vybrat si vhodnou postel i matraci a v rámci možností na nich nešetřit.
4. Pravidelnost - a není tím myšleno pouze to, že ke spánku uléháme každý den! Dobré je dodržovat pravidelný rytmus uléhání i vstávání. Ulehneme - li občas později, je lepší vstát v obvyklou hodinu, aby nedošlo k narušení spánkového režimu.
5. Nepřetěžovat organizmus těsně před spaním přílišným pohybem a jídlem, dobrému spánku neprospívá ani nikotin, alkohol a nápoje s obsahem kofeinu.
6. Neuléhat ke spánku s prázdným žaludkem - toto pravidlo jistě potěší ty, které vylekalo to předchozí.
7. Dopřát svému organizmu před ulehnutím ke spánku chvíli na uvolnění a vyvarovat se fyzické i psychické zátěži.
8. Dopřát si pravidelný pohyb - i ten přispívá ke kvalitnějšímu spánku.
9. Nesnažit se usnout za každou cenu - když se nedaří, je lepší vstát a věnovat se nějaké odpočinkové činnosti. Jakmile se dostaví únava, honem zpátky do postele!
10. Nezneužívat léky na spaní - ty by měly pomoci jen v nejnutnějších případech.

Společnost Cetelem se umístila v anketě 100 nejvýznamnějších firem České republiky za rok 2008 na 5. místě v kategorii ostatní finanční instituce. Za 12 let svého působení na českém finančním trhu se vypracovala mezi elitu českých TOP 100 firem.

„Umístění naší společnosti v oborovém žebříčku finančních institucí si velmi vážíme a zároveň je známkou toho, že všem našim klientům nabízíme transparentní a konkurenceschopné úvěrové produkty,“ uvedla Ing. Gabriela Pithartová, ředitelka Správy marketingu a komunikace. Při hodnocení finančních společností, rozdělených do 6 kategorií, se vychází z ekonomických údajů, jako jsou tržby, výnosy, pojistné, zisk či počet zaměstnanců.

Prestižní žebříček nejvýznamnějších firem v České republice každoročně sestavuje Sdružení CZECH TOP 100 ve spolupráci s metodickým týmem Vysoké školy ekonomické v čele s rektorem profesorem Richardem Hindlsem a prorektorkou pro vědu a výzkum profesorkou Stanislavou Hronovou.

Více informací na www.cetelem.cz nebo www.ct100.cz

/tz/


Cetelem nabízí všem klientům ke každé poskytnuté Osobní půjčce, o kterou zažádají v průběhu letošního srpna, peněženku jako dárek.

„Klienti tak mohou získat nejen výhodnou měsíční splátku v rámci naší prázdninové nabídky, ale navíc i praktický dárek,“ sdělila Ing. Gabriela Pithartová, ředitelka Správy marketingu a komunikace společnosti Cetelem. Klienti mohou o půjčku zažádat telefonicky, on-line přes internet či při osobní návštěvě na kterékoli pobočce.

Speciální letní nabídka Osobní půjčky Cetelem na 150 000 Kč za 2 950 Kč měsíčně včetně pojištění (RPSN 12,92) a peněženka jako dárek platí až do 31. srpna 2009. Výhodná měsíční splátka je konečná tj. bez žádných dalších skrytých poplatků. Cetelem tak i nadále zůstává transparentní při poskytování všech svých úvěrových produktů.

/tz/

                                          

Komunikace je pro někoho nejpříjemnější součástí života, pro dalšího noční můrou a pro jiného třeba zajímavým předmětem studia. Jisté je, že nemáme šanci se jí vyhnout - mlčením, ani tím, že se schováme do bezpečí domova či anonymního davu. Komunikujeme prostě neustále! Příjemným dnem nabitým zážitky a informacemi o vzájemné komunikaci bude zářijové setkání s „MUŽem". Manuál úspěšné ženy připravil již VIII. konferenci, tentokrát s názvem „Za vším hledej muže ANEB Ženská a mužská komunikace pod lupou". Konference se koná 19. září v Grand Hotelu Bohemia v Praze.

Chcete mít jistotou, že váš praktický lékař ví o rizicích kombinace všech léků, které užíváte? Nechcete stále dokola v ordinacích vzpomínat na rodinnou zdravotní anamnézu? Chcete mít detailní přehled o své zdravotní péči? Chcete mít zaručeno, že při havárii, ztrátě vědomí, šoku, kolapsu a v dalších situacích, kdy je komunikace s pacientem obtížná, vám lékař z neznalosti vašeho zdravotního stavu neublíží?

Zaměstnanci společnosti ŠkoFIN se rozhodli podpořit charitativní projekty jak po organizační stránce, tak i vlastními finančními prostředky. Vybrali si tři různé projekty: 1) „Projekt Panenka" - na podporu zdravotní péče v rozvojových zemích, 2) „Adopce na dálku" - pro umožnění vzdělávání a následnou lepší kvalitu života dětí v rozvojových zemích a 3) „Projekt Zvířátko" - pro udržení počtu a další rozvoj chovu cizokrajných zvířat a  některých zvířat na pokraji vyhynutí v pražské zoo.
Ačkoliv ŠkoFIN financuje dlouhodobě různé charitativní projekty, jeho zaměstnanci se rozhodli aktivně vyjít vstříc také projektům, které pomáhají lidem v nelehkých životních situacích. „Velice si vážím našich zaměstnanců, kteří aktivně vstupují do těchto projektů a nespoléhají se jen na aktivity firmy v této oblasti." komentuje Jiřina Tapšíková, jednatelka společnosti odpovědná za oblast personalistiky.
Základní popis charitativních projektů:
Projekt Panenka
Jedná se o projekt očkování proti epidemickým, nebezpečným, anebo dokonce smrtelným chorobám v  rozvojových zemích. Přestože je u nás i všude v Evropě součástí běžné zdravotní péče, v mnoha rozvojových zemích to pravidlem zdaleka není, a tak zde děti umírají na běžné choroby vlivem neočkování a nedostatku léků a další lékařské péče. Organizace UNICEF proto zahájila projekt na podporu očkování dětí nazvaný „Panenka". Za 600 Kč (průměrné náklady na očkování jednoho dítěte: očkovací látka, injekční stříkačky, jehly, zaškolení pracovníka) si lze panenku zakoupit přímo na stránkách www.unicef.cz. Klientské centrum ŠkoFIN pořádá průběžnou sbírku od září 2008, pravidelně panenky kupuje a sbírá. Zakoupené panenky si mohou zaměstnanci ŠkoFINu prohlédnout v klientském centru. V nejbližší době mají být předány do vybraného dětského domova českým dětem na hraní.
Projekt Adopce na dálku
Adoptovat na dálku dítě z Afriky, Indie, ale i Asie je populární a účinná forma dobročinnosti. Stačí si vybrat malého chlapce či holčičku a v podobě finančních darů, ale také dopisů či dárků, zajistit jeho vzdělávání, utvářet jeho názory a podpořit naději na lepší budoucnost. Zaměstnanci ŠkoFINu se v roce 2006 rozhodli adoptovat ugandského chlapce jménem Alex. V letošním roce dosáhl věku 18 let a žije s matkou a pěti sourozenci na hranici životní chudoby. Všichni adoptivní rodiče z něj mají radost, protože s nimi pravidelně komunikuje, studium se mu daří a v budoucnosti se chce stát lékařem.
Projekt Zvířátko
Vzhledem ke stále rostoucím nákladům na údržbu, krmení, péči a odborný personál se pražská zoo rozhodla, místo drastického zvyšování vstupného, požádat o pomoc při péči o zvířata každého z nás. Pracovníky klientského centra ŠkoFIN tato možnost zaujala, a tak v současné době probíhají jednání o adoptování tučňáka. Přestože klientské centrum začalo se sbírkou teprve nedávno, již přispělo více než 50 zaměstnanců. Po poukázání příslušné částky na účet zoologické zahrady bude po dobu jednoho roku u jeho expozice cedulka se jménem adoptivního rodiče. Pracovníci klientského centra připravují víkendový výlet do pražské zoo, aby společně s dalšími kolegy, kteří se projektu zúčastnili, navštívili své adoptované zvířátko a seznámili se s aktuální situací pražské zoologické zahrady.
/tz/


Společnost xBizon, s.r.o., provozovatel internetových magazínů Nazeleno.cz (www.nazeleno.cz) a Napalubu.cz (www.napalubu.cz), spouští k dnešnímu dni nový server Dárkoviny.cz, jediný nezávislý portál pro výběr dárků na českém internetu. Vedle stovek originálních tipů přináší Dárkoviny také unikátní funkci, díky které nikdy nezapomenete na výročí svých blízkých.

obrazek.jpgJiž počtrnácté bude letos Pražský výstavní areál Letňany hostit veletrh Harmonie, tentokrát v termínu 8. - 10. října. Oproti minulým ročníkům připravila pořadatelská společnost Terinvest změnu, kterou je zaměření na biopotraviny a zdravou výživu.Touha po zdraví je přirozenou vlastností lidstva. Ne vždy jsou ovšem lidé ochotni tomuto cíli něco obětovat – pohyb, zdravá strava a zdravý životní styl obecně stojí obvykle více energie než opak. Počet těch uvědomělých ale roste – obzvláště v posledním desetiletí plném stresu a dalších nezdravých vlivů v našem okolí je trend „bio“ a „zdraví“ velmi populární.

„Nákup biopotravin v posledních letech prudce roste, spolu s tím roste i počet dodavatelů bio produktů. Veletrh Harmonie by měl spotřebitelům posloužit k orientaci na tomto trhu, k poznání nových trendů a možností, jak být ještě více ,bio‘,“ řekl Tomáš Chmel z pořadatelské společnosti Terinvest.

A na co konkrétně se mohou návštěvníci těšit? Především to budou stánky jednotlivých výrobců a dodavatelů biopotravin – za všechny jmenujme například Biopekárnu Zemanka, která již podruhé zvítězila v soutěži biopotravina roku. Bohatý bude také doprovodný program, jehož součástí budou například kurzy zdravého vaření. Samozřejmostí jsou také ochutnávky či samotný prodej biopotravin.  

Veletrh bude probíhat souběžně s veletrhem pro zdraví a krásu duše i těla Wellness Balnea, dále veletrhy Beauty Styl a Fitness Expo.
www.terinvest.com

O veletrhu Harmonie

Již 14. ročník veletrhu Harmonie s sebou přináší novinku – orientaci na zdravou výživu a biopotraviny. Pořadatelská společnost Terinvest tak reaguje na obrovský nárůst zájmu o nákup biopotravin. Prezentovat se budou společnosti, které se orientují na produkci biopotravin – za všechny
jmenujme například Biopekárnu Zemanka, které se již podruhé za sebou podařilo zvítězit v soutěži biopotravina roku. Návštěvníci se mohou těšit na zajímavý doprovodný program, jehož součástí budou například kurzy zdravého vaření.



Více informací najdete také na www.terinvest.com

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB