TSC-foto-ruzova-vina-3.jpgRůžová vína se těší stále rostoucí oblibě mezi milovníky vína. Produkce růžových vín se v České republice meziročně zvýšila zhruba o jednu třetinu. Na tuto poptávku reagují také Templářské sklepy Čejkovice a aktuálně nabízí celkem 13 tichých a šumivých růžových vín v základní a vyšší řadě. Díky tomu jsou právem označovány za největšího producenta růžových vín v České republice. V letošním roce se vinařské družstvo snaží vzrůstající tendenci prodeje růžových vín zachovat a proto přichází s netradiční kampaní s názvem „Odhal tajemství růžového".

Přetrvávající hospodářská krize se podepsala i v komoditě vín, byla zaznamenaná částečná stagnace u některých řad. Zákazníci teď upřednostňují vína v nižších cenových kategoriích. Nicméně, i přes krizi očekávají letos Templářské sklepy Čejkovice vysoký zájem o kolekci tichých a šumivých růžových vín, kterou v minulém roce výrazně rozšířili. V základní řadě byla představena jakostní vína Frankovka, Zweigeltrebe a André, a sekty Sang Real a Saint Croix, vše s přídomkem Rosé. Náročnější milovníci si mohli z růžové kolekce vybrat například Rulandské modré klaret pozdní sběr nebo sekt Sang Real kvašeno v lahvi. V roce 2009 byl o růžové vína veliký zájem a proto ani tuto sezónu nebudou chybět v nabídce.

„Chceme, aby měl zákazník možnost výběru. Do budoucna plánujeme další rozšiřování nabídky Rosé." vysvětlil Lukáš Lukáš, obchodní a marketingový ředitel Templářských sklepů Čejkovice. „Pokud se naše odhady naplní, přesáhne letošní produkce tichých i šumivých růžových vín hranici půl milionu lahví" dodal Lukáš.

Největší producent růžových vín podporuje tento segment jak z hlediska nabídky, tak z hlediska propagace. V letošní kampani budou návštěvníci segmentu HoReCa odhalovat tajemství za pomoci setu s charakteristickými vůněmi růžových vín, které jim pomůžou vybrat si vyhovující rosé. Napovídat jim budou i propagační materiály s popisem vůní a chutí každého z nabízených produktů. Součástí kampaně bude také mediální podpora prostřednictvím billboardů a prezentace v lifestylových i odborných titulech.

Pro aktivní příznivce vína je navíc připravena kreativní soutěž. Každý týden budou účastníci o krok blíže k odhalení tajemství růžového - výhrou v soutěži bude totiž účast na dvoudenním semináři Škola vína v Čejkovicích.

Další soutěže a aktuální informace a tipy nejen z oblasti růžových vín bude možné nově sledovat na sociální síti Facebook na stránce Templářské sklepy Čejkovice.

/tz/