Business and Professional Women CR  zve na přednášku Akademie trénování paměti České společnosti pro trénování paměti a mozkový jogging, kde se dozvíte novinky ve výzkumu mozku, seznámíte se s možnostmi trénovaní paměti jako efektivním nástrojem proti mentální deterioraci a rychlé cestě ke zvýšení sebevědomí. Přednášet budou manželé Dohnalovi z firmy DONASY

SS10_FF_MONACO_032_valid31.08.10.jpg
Značka F&F přichází s bohatou nabídkou dámských plavek, a i když má každá z nás jiné preference, z nabídky F&F by si měly vybrat opravdu všechny ženy bez výjimky. Nové kolekce nabízejí plavky jednodílné i dvoudílné, jednobarevné, barevné i černobílé, s ozdobami nebo jednoduché, bez ramínek, s ramínky či vázáním za krk - to všechno ve velkém množství různých střihů. Letošními trendy jsou především barvy bílá, modrá a červená, ale pokud vsadíte třeba na klasiku a zvolíte černobílou kombinaci, určitě budete u bazénu k nepřehlédnutí. Inspirujte se a vyberte si z nových kolekcí...
F&F plavky jednodílné, 340 Kč F&F plavky jednodílné, 340 Kč F&F plavky vrchní díl, 220 Kč
F&F plavky spodní díl, 160 Kč
/tz/

A10-241-2_BEAR_VALLEY_WFG.jpgKultovní americká značka MARIN BIKES CALIFORNIA představuje zcela ojedinělou řadu dámských kol MARIN WOMEN'S FIT GEOMETRY, která má speciální dámskou geometrii tzv. WFG (Women´s fit Geometry), jež ženám nabízí více než nový design rámu. WFG geometrie je navržena tak, aby se optimálně přizpůsobila fyziognomii ženského těla a účinně využila možný silový rozsah. Každé kolo je navíc doplněno o pro ženy vyvinuté, vysoce kvalitní WFG komponenty.
Část příjmu z prodeje kol řady WFG je věnováno pro výzkum rakoviny prsu!

 
Přátelský úsměv, vstřícná gesta, přímý pohled z očí do očí… Existuje nespočet způsobů jak učinit příznivý dojem na své okolí. Právě oči jsou tím, co nás na druhých nejčastěji upoutá. Jejich přirozený půvab lze ještě podtrhnout vkusnými a originálními brýlemi, které nenásilně dotvářejí image svého majitele. Právě v tom tkví jedinečná důmyslnost moderních brýlí, které již dávno neslouží jako pouhá korekční pomůcka, ale zároveň i jako působivý designový prvek, netradiční šperk a nadčasový módní doplněk, použitelný pro každou příležitost.

Dopřejte svým očím komfort i krásu

Máte chuť zažít osobité spojení kvality, komfortu a dokonalosti „na vlastní oči“? Pak vyzkoušejte některou ze světově proslulých značek, jejichž výhradním distributorem pro český a slovenský trh je firma Highlight optic.

KENZO – módní dioptrické a sluneční brýle, proslulé svou nápaditostí, kvalitními materiály a unikátní povrchovou úpravou.
Parasite – kolekce nejen klasických, ale také futuristických a extravagantních brýlí s originálním designem stranic, které nevyužívají tradiční systém „za ucho“, ale dotýkají se na čtyřech místech po stranách hlavy.
RANGE ROVER – vysoce kvalitní brýle, inspirované automobily stejnojmenné značky, které na první pohled zaujmou solidností, kvalitou použitých materiálů a vyrovnaností.

Do České republiky firma Highlight optic dováží ještě další, světově proslulé značky.

TAG Heuer – legendární značka, známá dosud především hodinkami a účastí v nejrůznějších sportovních aktivitách, vytvořila unikátní koncept brýlí, který v sobě snoubí technickou dokonalost, patentovaná řešení a určitou nadčasovost. Nejluxusnější produktovou řadou jsou exkluzivní dioptrické a sluneční brýle L-Type. Vnější část stranic těchto brýlí je vyráběna v šesti variacích, a to z pravé hovězí, krokodýlí, nebo krajtí kůže.
FRED – skutečné šperky mezi brýlemi, ztělesnění tradice a kvality. Tyto brýle jsou vyráběny ručně klasickými šperkařskými postupy.

NOVINKA! Chystáte se na hory nebo na tropickou dovolenou v průběhu chladné české zimy?

Potom zpozorněte. Právě pro Vás připravili designéři značky TAG Heuer Avant – Garde Eyewear řadu slunečních brýlí 27º Air. Široká škála vyměnitelných clon, kterou tyto modely disponují, zaručuje mnohostranné využití při různých sportovních a outdoorových aktivitách, a to od lyžování, plavby a cyklistiky až po běh a golf. 

Firma Highlight optic s.r.o. byla založena v roce 2007 a je pokračováním práce pražského optika Pavla Staška. Je výhradním distributorem brýlí značek TAG Heuer, Kenzo, Parasite, Panorama, Range Rover a Fred v Česku, na Slovensku a v Maďarsku (výhradní distribuce v ČR se vztahuje pouze na značky Kenzo, Parasite a Range Rover). V portfoliu firmy byla původně jen značka TAG Heuer, rozšíření nabídky firmy bylo pak vyústěním úsilí vyčnívat z masové produkce a přitom dokázat uspokojit jak zákazníky, jejichž výběr ovlivňují módní trendy, tak i ty, kdo hledají brýle – šperk nebo neotřelý design. Od roku 2007 si firma vybudovala velkou síť odběratelů, která zaručuje, že v současnosti můžete všechny značky koupit po celé České i Slovenské republice. Díky uplatňování selektivního způsobu prodeje má každý zákazník jistotu, že autorizovaný optik vždy poskytne i odpovídající servis.

/tz/

mielecaffe-foto1.jpgMiele Caffé vzniklo rozšířením prostor Miele Gallery v Praze. Návštěvníci si tak mohou prohlédnout přístroje Miele, poté spočinout v příjemných prostorách kavárny a vychutnat si nejen vynikající a zdravou kávu, ale také širokou nabídku alkoholických i nealkoholických nápojů a drobného občerstvení. I proto představuje Miele Caffé ideální místo jak pro chvíle odpočinku, tak i pro obchodní schůzku.
Milovníci lahodného nápoje uspokojí své chuťové buňky kávovými specialitami značky Illy, připravovanými v kávovarech Miele dle konceptu zdravé kávy. Takto servírované espresso, tvořící základ všech ostatních kávových specialit, je nejen lahodné, ale především obsahuje minimum kofeinu a dalších nežádoucích látek z pražení, které mohou nadměrně zatěžovat trávicí systém. Poradcem v této oblasti se stal italský specialista na kávu žijící v Čechách a mistr kávy Roberto Trevisan, který dlouhodobě učí nejen Čechy pít skutečně kvalitní kávu. Provozovatelem kavárny se stala cateringová společnost Aramark, pro niž je zákazník a perfektní servis stejně jako u Miele na prvním místě.
Kromě vynikajícího espressa, cappuccina, café latte či speciálních druhů káv si v Miele Caffé můžete vychutnat
také čaje, čerstvé ovocné šťávy, mléčné koktejly, ale také vynikající vína či další alkoholické nápoje. Kromě toho je profesionální obsluha schopna připravit váš oblíbený nápoj, který není ve standardním nápojovém lístku. Každý den je pro vás přichystána i nabídka skvělých čerstvých baget či lahodných dezertů. To vše navíc za příznivé ceny. Na své si zde přijdou i obdivovatelé moderního designu. Ti jistě ocení nejen nové kolekce spotřebičů Miele, jako je řada chladicích přístrojů MasterCool či vestavné spotřebiče linie Fire & Ice, ale také vtipné a originální prvky designového interiéru, laděného především do tradičních barev Miele – červené a bílé. Miele Caffé tak tvoří s Miele Gallery jedinečný a organický celek, spojující aktivní showroom s klidovou zónou kavárny.
Miele Caffé
Miele Gallery, Ke Štvanici 3, Praha 8
Otevírací doba: po–pá: 10–18 h, so: 10–16 h
www.miele.cz

Díky bohaté sněhové nadílce a konstantnímu počasí zažívají letos Jeseníky velmi dobrou sezonu. Provozovatelé ubytovacích zařízení mají plno. 
Provozovatelé ubytovacích zařízení si také spokojeně mnou ruce. „Obsazenost máme v letošní sezoně vyšší o 10 procent,“ řekla Alena Kroupová, jejíž firma pronajímá chalupy v jesenickém stylu. Její slova potvrzdila i manažerka Sporthotelu Kurzovní, Edita Golová: „Máme plno, v porovnání s loňskou sezonou je to letos o něco lepší.“ Na druhou stranu se ale všichni shodují, že turisté šetří. „Cítíme, že klienti se rozhodují, za co své peníze utratí,“ řekla Edita Golová. A s tím souhlasí i vlekaři. „Pravděpodobně z důvodu finanční krize dávají naši zákazníci přednost kratším a tím pádem levnějším časovým jízdenkám,“ dodal provozovatel skiareálu Klepáčov Prokop Šmirous. 

V časopise Test 1/2010 byly zveřejněny výsledky nezávislého testování 14 automatických praček s předním
plněním od různých výrobců. Vítězem testu se stala pračka Miele W 1622 s celkovým hodnocením „dobře"
a celkovou nejlepší známkou 1,9.
Stalo se už téměř pravidlem, že se pračky Miele umísťují na předních příčkách hodnocení nezávislých testů.
Nejinak tomu bylo i u automatické pračky W 1622, která zvítězila v konkurenci dalších třinácti přístrojů.
„Kritéria testu kvality ve všech ohledech nejlépe splnila pračka Miele W 1622 (dobře, 21 050 Kč). Z testovaných
výrobků nejlépe pere, máchá..." Test 1/2010, s.18.
V časopise spotřebitelů Test 1/2010 se konstatuje, že rozdíly v kvalitě jednotlivých značek jsou značně kolísavé,
ovšem Miele je jedním ze dvou výrobců, jejichž produkty se pravidelně umisťují v tabulkách na předních místech
a v posledních dvou letech vždy získaly známku „dobře". V hodnocení bylo také řečeno, že dlouhodobým problé -
mem, souvisejícím s nízkou spotřebou vody, je zhoršená účinnost máchání, což ale neplatí pro testovanou pračku
Miele W 1622.
Přístroj Miele W 1622 dokazuje, že i ta nejlevnější automatická pračka od Miele dokáže porazit konkurenční přístroje, čímž potvrzuje, že pro Miele je vždy kvalita na 1. místě. Vítězná pračka tak představuje mimořádně zajímavý
poměr cena-kvalita, kterou si může dopřát široké spektrum spotřebitelů.
Co bylo předmětem testování?
Testem, zaměřeným na účinnost praní za použití 2 běžných pracích programů, prošlo 14 automatických
praček s předním plněním.
Podíl skupin zkoušek na celkovém hodnocení byl následující: prací cyklus - 55 % (délka pracího cyklu - 10%,
praní - 70 %, máchání - 20 %), odstřeďování - 10 %, spotřeba elektrické energie - 10 %, spotřeba vody - 10%,
obsluha - 10 %, hlučnost - 5%.
Prací program s největší vahou v hodnocení byl dlouhý program pro praní bavlny při teplotě 40 °C. Pračka
se naplnila maximální náplní deklarovanou výrobci. Testovala se účinnost praní, máchání, odstřeďování, spotřeba
vody a elektrické energie. Pro měření spotřeby energie a vody byla používána alternativní snížená náplň. Druhým
pracím programem byla syntetika, delší program určený pro praní syntetického a smíšeného prádla, který je na -
staven na nižší otázky při odstřeďování. U máchání se měřilo procento zbytkové vlhkosti v prádle.
Při testování byly používány standardizované prací prostředky podle evropských norem. Pro programy na praní
bavlny se používaly bavlněné ručníky a povlečení, pro smíšený program povlečení a košile ze smíšeného materiálu
bavlna/polyester. K měření účinnosti praní byly používány speciální látkové pruhy se standardním zašpiněním. Účinnost praní se měřila optickým přístrojem, účinnost máchání analýzou odstředěné vody ve speciální odstředivce.
Obsluha a hluk byly hodnoceny odborníky podle přesných kritérií, rozpracovaných na množství jednotlivých parametrů.
Zdroj: Test 1/2010.
Pračka Miele W 1622 zvítězila v nezávislém testu
Tisková zpráva 2/2010
Automatická pračka Miele W 1622
Automatická pračka Miele W 1622 je vybavena komfortním bubnem s jemným dírkováním a kapacitou náplně
až 6 kg. Disponuje množstvím užitečných funkcí, jako je množstevní automatika pro automatickou úsporu energií,
elektronická regulace pěnivosti nebo možnost aktualizace programů Update. O efektivní péči o různé typy textilií
se postarají speciální programy, jako je např. automatika, bavlna, snadno ošetřovatelné, syntetika, jeans, tmavé
prádlo, program pro ruční praní vlny apod. Uživatelský komfort dotváří ergonomický plnicí prostor, nakloněný
ovládací panel, časová předvolba až 24 hodin, pohodlná volba programu nebo indikace jeho průběhu na displeji.
Velmi tichý chod přístroje zajišťuje tlumení hluku a zvláštní pohon. Maximální bezpečnost při používání přístroje
zajišťuje systém WaterControl, indikace kontrolních funkcí na displeji nebo testovací program pro servisní službu.
Doporučená cena přístroje je 20 990 Kč.
www.miele.cz

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB