euphoria parfum.jpgMuži nakupují na internetu parfémy nejčastěji s cenou do tisíce korun, ženy si dopřávají nákladnější vůně. Vyplývá to ze statistik největší internetové parfumerie Parfemy.cz za první čtvrtletí roku 2010. Z dámských parfémů jsou nejpopulárnější květinové vůně, pánové zase dávají přednost orientálním a citrusovým parfémům.
Muži si z nabídky parfémů světových značek vybírají především vůně, jejichž cena za 100 ml balení nepřekračuje tisíc korun. Nejprodávanější pánskou vůní v e-shopu Parfemy.cz je toaletní voda Boss No. 6 od značky Hugo Boss s cenou 890 Kč. Přestože mezi nejoblíbenějšími dámskými parfémy převládají produkty s cenou vyšší, u žen dlouhodobě nejvíce boduje Eclat D´Arpege od Lanvin Paris v hodnotě 790 Kč. Žebříček bestsellerů prvních tří měsíců letošního roku pak doplňují parfémy Dolce & Gabbana Light Blue za 1 390 Kč a Calvin Klein Euphoria v hodnotě 1 190 Kč.
„Češi jsou ve výběru parfémů konzervativní a často se drží svých oblíbených vůní. Parfém francouzské značky Lanvin se drží na špici prodejnosti již šest let,“ sdělil Daniel Kopecký, ředitel největší tuzemské internetové parfumerie Parfemy.cz. „Prodej populárních parfémů se na internetu nemění ani v závislosti na ročním období. Pro většinu zákazníků je rozhodující cena. Proto lidé masivně nakupují parfémy na internetu, nabízíme jim totiž často až třetinové ceny oproti kamenným parfumeriím,“ doplnil Kopecký.
Z parfémů prodávaných na tuzemském trhu ženy nejčastěji volí jemné květinové vůně. Podle statistik prodeje internetového obchodu Parfemy.cz dokonce 75 % žen preferuje vůně květů. U mužů vedou orientální vůně, které si vybírá 40 % mužské populace. V těsném závěsu jsou citrusové parfémy, jež jsou oblíbené u 36 % mužů. 
„Z parfémů volím spíše kořeněné vůně. Zcela nejraději mám vůně, ve kterých cítím moře nebo jemnou vůni trávy. Zamilovala jsem si vůni od Hermés Un Jardin Sur Le Nil, která oplývá exotickou čistotou,“ prozradila Mahulena Bočanová, tvář e-shopu Parfemy.cz.
Na pultech světových i tuzemských parfumerií je možné vybírat z nepřeberného množství vůní. Podle klasifikace mezinárodně uznávaného domu Haarmann & Reimer lze parfémy rozdělit do šesti základních skupin. Nejrozšířenější jsou květinové vůně, které jsou dominantou ženských parfémů. Parfémy vytvořené z vůní květů mohou mít mnoho dalších příměsí, oblíbené jsou například ovocné esence. Další skupinou parfémů jsou orientální vůně, jež se dále dělí na ambrovité a kořeněné. K tradičním pánským vůním patří citrusové, které v sobě kombinují citrusové silice spolu s bylinnými, zelenými a ovocnými prvky.  V parfumériích lze dále vybírat z chyprových, fougerových a levandulových vůní.


Nejprodávanější dámské parfémy na e-shopu Parfemy.cz
1. Lanvin Paris: Eclat D´Arpege 100 ml - Cena 790,- Kč; Obvyklá cena: 2 499,- Kč
2. Dolce & Gabbana: Light Blue 100 ml - Cena 1 390,- Kč; Obvyklá cena: 2 399,- Kč
3. Calvin Klein: Euphoria 100 ml - Cena 1 190,- Kč; Obvyklá cena: 2 350,- Kč

Nejprodávanější pánské parfémy na e-shopu Parfemy.cz
1. Hugo Boss: Boss No. 6 100 ml - Cena 890,- Kč; Obvyklá cena: 1 899,- Kč
2. Lacoste: Essential 125 ml – Cena 890,- Kč; Obvyklá cena: 1 890,- Kč
3. Hugo Boss: Hugo 150 ml - Cena 990,- Kč; Obvyklá cena: 1 950,- Kč

Pojistit si rodinný dům je dnes již standardem. Co ale v případě, že vedle rodinného domu či chalupy máte dlouho budovanou zahradu plnou okrasných stromů, keřů nádhernou skalkou nebo třeba zahradním jezírkem? Přívalové deště nebo kroupy mohou během okamžiku zničit i roky práce. Finanční náklady na uvedení do původního stavu bývají také značné.

Fire_Gel_s_protizanetlivym_ucinkem.jpg Co se týká zdraví a krásy, stále více moderních žen vyžaduje jednoduché přírodní přípravky. Řada beautycycle™ od Amway představuje kosmetické a pleťové výrobky, které těmto potřebám vycházejí vstříc. Nová výrobková řada nachází inspiraci v síle přírodních živlů. Je snad něco přírodnějšího než vzduch, voda, země a oheň? Ucelená sada pleťových výrobků a dekorativní kosmetiky je primárně zaměřena na ženy mezi 20 a 40 lety, které dávají přednost jednoduchému a snadno pochopitelnému přístupu k péči o pleť, při kterém se využívají přírodní složky a za danou cenu nabízí vynikající kvalitu. Značka beautycycle™ přináší jednoduchou, ale úplnou řadu dostupných pleťových a kosmetických prostředků inspirovaných silou přírodních živlů. Výrobky péče o pleť obsahují přírodní a velmi účinné látky, které působí v souladu s pokožkou a poskytují opravdu individuální přístup. Výrobková řada je ideální pro ženy, které se starají o svůj vzhled, ale nechtějí se zatěžovat komplikovaným kosmetickým režimem. Řada beautycycle™ je skvěle přizpůsobena každému typu pokožky.

Značková prodejna BEKO_obr. 03.jpgPřední evropská značka domácích spotřebičů BEKO, která se na českém trhu prodává již od roku 1998, otevřela v Praze své první předváděcí centrum. Specializovaná prodejna vznikla jako společný projekt zastoupení značky BEKO pro ČR a provozovatele elektronického obchodu e-Beko.cz. Slavnostního otevření prodejny v Praze 4 – Nuslích se zúčastnila i někdejší Miss ČR Kateřina Stočesová.

Pračky, chladničky, mrazáky, myčky, varné desky, trouby a další produkty značky BEKO se prodávají ve více než 100 zemích celého světa a patří do portfolia společnosti Arcelik a.s., významného výrobce volně stojících i vestavných domácích spotřebičů a elektroniky se sídlem v Turecku. Na českém trhu má značka BEKO přímé zastoupení od roku 2005. V současnosti se prezentuje především bezkonkurenční službou pro zákazníky v podobě Certifikátu pětileté záruky, tedy zárukou bezplatného servisu po dobu pěti let, který poskytuje značka BEKO na většinu prodávaných modelů.

„Spotřebiče BEKO si dosud mohli zákazníci zakoupit v tradičních prodejnách s domácími spotřebiči nebo prostřednictvím specializovaného internetového obchodu www.e-Beko.cz. Právě otevřené předváděcí centrum nám umožní na jednom místě nabídnout zákazníkům profesionální servis a informační poradenství s možností prezentace zástupců všech řad spotřebičů,“ představil novou prodejnu Roman Kantor, ředitel BEKO pro ČR.  „V návaznosti na úspěšnost tohoto pilotního projektu plánujeme otevřít ještě další 2 až 3 obdobná předváděcí centra v dalších větších městech ČR,“ dodal Martin Černý, jednatel elektronického obchodu e-Beko.cz.

Volně stojící i vestavné spotřebiče značky BEKO patří mezi produkty vysoké kvality. Vyznačují se snadnou obsluhou, praktickými a užitečnými funkcemi, bezporuchovostí, nízkou energetickou náročností či vytříbeným designem jednotlivých produktových řad. Z praktických funkcí zmiňme např. PET program u praček pro odstranění chloupků od domácích mazlíčků z oblečení či BABY Care program u praček a myček nádobí, který zajistí odstranění jakýchkoli nežádoucích bakterií.

„Velmi dobrou zkušenost se spotřebiči BEKO mám již dvanáct let. Tehdy jsem si pořídila svou první ledničku, která mi léta spolehlivě sloužila. Věrná značce BEKO jsem proto zůstala i při následném výběru pračky, sušičky i digestoře,“ potvrdila pozitivní zkušenost se spotřebiči BEKO Kateřina Stočesová, Miss ČR z roku 1998.

První specializovaná prodejna spotřebičů BEKO byla otevřena na adrese: Svatoslavova 28, Praha 4 – Nusle a bude všem zákazníkům k dispozici v pracovních dnech od 9.30 do 18 hodin.

Turecká společnost Arcelik a.s. je tradičním výrobcem domácích spotřebičů a elektroniky již od roku 1955. Kromě značky BEKO vlastní dalších 9 značek domácích spotřebičů a elektroniky, např. Bloomberg či Grundig. Společnost vyrábí v 11ti výrobních závodech a zaměstnává více než 17.000 zaměstnanců. Za prvních 9 měsíců roku 2009 dosáhla společnost Arcelik a.s. konsolidovaného čistého obratu, na kterém se ve velké míře podílí export, ve výši 2,2 mld. EUR a realizovala investice v hodnotě 58,2 mil. EUR. Každé dvě vteřiny se na světě prodá jeden výrobek značky BEKO.


Úterý 13.4.2010, od 19:00
Návrhářka Marie Zelená, o které se říká, že její šaty mají
duši, představí své unikátní modely z jarní a letní kolekce
a z úspěšného projektu „Návraty k hodnotám“.
Modely, jenž mají duši bude prezentovat herečka
Michaela Dolinová a tvář značky Martina Zelená, která
předvede i reprezentační šaty Asociace kuchařů a
cukrářů České republiky.
Módní přehlídku doplní 4chodové menu vytvořené
z produktů od našich pečlivě vybraných lokálních
dodavatelů:
Rolka z kaplického uzeného pstruha, pěna z čerstvého
křenu a bio smetany, marinovaný chřest v zeleninovém
želé
Krém z bílých kachních jater s opečeným toastem,
škvarky z kachních jater
Pečená telecí svíčková, mini brambory pečené ve slupce,
raviola plněná telecí dušenou oháňkou, opečený listový
špenát s divokým česnekem
Tvarohové knedlíky plněné nugátem, teplá vanilková
omáčka, jahodový sorbet s mátou
Káva nebo čaj
KČ 1.340,-
Více informací a rezervace na tel. 296 631 090 nebo
e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

85616775.jpgVšichni držitelé kreditních karet Cetelem mají možnost ušetřit na slevách tisíce korun. Cetelem, člen mezinárodní bankovní skupiny BNP Paribas Personal Finance, navíc od 1. března 2010 opět rozšířil síť spolupracujících firem, u kterých lze uplatnit slevy až do výše 40 %.


Společnost MasterCard zavádí pro držitele prestižních platebních karet MasterCard speciální věrnostní program s názvem MasterCard Elite. Vlastníci zlatých, World a platinových platebních karet MasterCard mohou díky tomuto programu získat řadu benefitů ve značkových obchodech z oblasti módy, cestování, elektroniky, volného času, kosmetiky či spotřebního zboží. V tuto chvíli je do programu zapojeno 15 českých obchodníků. Podobné věrnostní programy pro držitele prémiových karet MasterCard již řadu let úspěšně běží na všech vyspělých karetních trzích.

H.Mašlíková.jpg 

Špičková česká modelka podlehla francouzské eleganci. Kolekce slunečních a dioptrických brýlí značky KENZO získala letos v únoru svou novou tvář. Stala se jí úspěšná česká modelka Hana Mašlíková. Proslulé francouzské modely ji upoutaly především svou originalitou a osobitou tvůrčí koncepcí, která je tradiční doménou jejich designérů. „Na značce KENZO se mi nejvíce líbí tvarová různorodost jednotlivých modelů a také spektrum barevných odstínů, které je až neuvěřitelně pestré,“ řekla Hana Mašlíková. „Preferuji dokonalost a vytříbený smysl pro detail a právě v těchto ohledech návrháři brýlí KENZO nápady rozhodně nešetří.“



Půvab, který nezevšední

Je nepsaným pravidlem, že každý, kdo se rozhodne pro brýle KENZO, je bude obdivovat ještě dlouho poté, co si je nasadí poprvé. Nápadité ornamenty, zalisované perličky, plastické květiny, kamínky a další drobnosti dodávají těmto modelům zvláštní půvab, který tak snadno nezevšední. O tom se již mnohokrát přesvědčila také Hana    Mašlíková, pro niž jsou brýle značky KENZO jako stvořené. Téměř všechny modely jí totiž dokonale padnou. Nejsou to však pouze designové prvky, ale také použité materiály a povrchové zpracování, které tyto modely právem řadí k těm nejlepším mezi módními brýlemi.



V Česku si lze brýle KENZO zakoupit ve specializovaných optikách; tyto modely nabízejí například prodejny MK Optik v Praze, Oční studio Aleš Žejdl v Brně, OTTLENS optik v Šumperku, Oční optika Rada v Karlových Varech, Rožmberská optika v Třeboni, Oční centrum Kravaře nebo NAOME oční optika v Uherském Hradišti.




Firma Highlight optic s.r.o. byla založena v roce 2007 a je pokračováním práce pražského optika Pavla Staška. Je výhradním distributorem brýlí značek TAG Heuer Avant-Garde Eyewear, Kenzo, Parasite, Panorama, Range Rover a Fred v Česku, na Slovensku a v Maďarsku (výhradní distribuce v ČR se vztahuje pouze na značky Kenzo, Parasite a Range Rover). V portfoliu firmy byla původně jen značka TAG Heuer, rozšíření nabídky firmy bylo pak vyústěním úsilí vyčnívat z masové produkce a přitom dokázat uspokojit jak zákazníky, jejichž výběr ovlivňují módní trendy, tak i ty, kdo hledají brýle – šperk nebo neotřelý design. Od roku 2007 si firma vybudovala velkou síť odběratelů, která zaručuje, že v současnosti můžete všechny značky koupit po celé České i Slovenské republice. Díky uplatňování selektivního způsobu prodeje má každý zákazník jistotu, že autorizovaný optik vždy poskytne i odpovídající servis.

/tz/

Aktuální vydání v PDF

Březen 2025

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Kniha mesice MB unor 2025 ADHD jako vyhoda Hansen kniha GradaADHD jako výhoda

Porucha, která pomáhá k úspěchu

Anders Hansen

Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB