Společnost Chiquita Brands International, Inc. uvádí na evropský trh (včetně České republiky)novou designovou krabici na přepravu banánů s názvem „moderní ikona". Po důkladném průzkumu mezi spotřebiteli a obchodními partnery v dodavatelském řetězci byla inovována nejen grafika, ale i vlastní konstrukce banánového kartonu.
Od ledna 2011 se budou po celé Evropě používat nové přepravní kartony na banány, které přináší výhody jak obchodním řetězcům, tak konečným spotřebitelům. Zvětšení kartonu přispívá k rovnoměrnějšímu dozrávání banánů a současně snižuje riziko vzniku otlaků a mechanického poškození plodů při manipulaci s kartony. Navíc vylepšená konstrukce zvýší stabilitu kartonů na paletách během jejich přepravy. V konečném důsledku se tak zlepší kvalita banánů na pultech a sníží odpisy na prodejnách.
„Změna naší značkové banánové krabice, jejíž poslední verze byla na trhu déle než 20 let, je velká výzva. Jsme ale přesvědčeni, že moderní design a inovovaná konstrukce přináší našim spotřebitelům a maloobchodním prodejcům novou hodnotu. Chiquita je v oboru čerstvého ovoce ikonická značka a teď má i moderní „ikonický" přepravní obal", dodal ředitel pro Českou republiku Jan Steiner.
Podle posledního výzkumu se nový design banánové krabice spotřebitelům libí. Z průzkumu rovněž vyplynulo, že nový design zachovává „ikonickou" povahu banánových krabic Chiquita, působí svěže a moderně a navíc přináší spotřebiteli informaci o tom, že banány Chiquita jsou certifikovány Aliancí deštných pralesů (Rainforest Alliance certification). Spotřebitelé navíc uvedli, že přepravky na banány Chiquita často používají na přenášení nebo skladování věcí. Z toho důvodu byl rovněž na krabice umístěn „zelený vzkaz" jako výzva spotřebitelům k tomuto používání.

Zajímáte se o energeticky úsporné bydlení? Společnost Saint-Gobain Isover CZ stojí za zrodem nového jedinečného projektu na podporu výstavby pasivních domů v České republice pod názvem SENUB (= Systémy energeticky úsporných budov). Při využití tohoto projektu pro realizaci vašeho stavebního záměru nebudete po dobu 3 let platit náklady na vytápění.

Lidé si své kreditní karty nechrání. Nosí PIN napsaný na kartě v peněžence, kartu nechávají bez dozoru nebo s ní platí na rizikových serverech. Úvěrová společnost Home Credit, která kreditní karty vydává, loni odhalila 39 případů zneužití, což je o 11 více než v roce 2009. Jejich celková hodnota byla bezmála 300 tisíc korun. Nejčastěji se prokázalo, že kartu použil někdo z rodiny.

Pojišťovna České spořitelny opět přichází s vylepšeným FLEXI životním pojištěním a pro rok 2011 představuje řadu novinek, včetně nového unikátního programu InSpiral. Program InSpiral umožní klientům, kteří mají uzavřenou starší smlouvu typu FLEXI, přejít do nové verze produktu FLEXI životního pojištění. FLEXI životní pojištění je tak unikátní svou otevřeností, neboť pojišťovna garantuje, že klienti budou moci využít jakákoliv budoucí vylepšení bez nutnosti uzavírat novou smlouvu.

15975-1l.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značky McKlein USA, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvedla na český trh luxusní koženou brašnu na notebook McKlein Lakeview.

fotka 36.jpgOvocný mošt není nic nového pod sluncem. Nenajdete prodejnu potravin, která by ho neměla v regálech. Zemědělec Tomáš Soška ze Sosnové na Opavsku s ním však na domácím trhu způsobil hotovou revoluci. Vymyslel pro tradiční nápoj objevný, přiléhavý název Vitaminátor, citlivým pěstováním a zpracováním surovin ho nepřipravil o nejcennější, zdraví prospěšné látky a nabídl ho v dokonalém obalu. Našel volný prostor na trhu a ukázal menším pěstitelům cestu do prosperity.

Od začátku roku platí nový zákon o spotřebitelském úvěru, který má posílit práva spotřebitelů. Institucím nově ukládá zejména povinnost informovat o všech podstatných parametrech úvěru ještě před podpisem smlouvy. Zákazníci, kteří ještě před smlouvou dostanou předsmluvní formulář, tak budou moci lépe posoudit, jestli je pro ně úvěr výhodný. Přehledné informace najdou klienti i v nových úvěrových podmínkách Home Creditu, které jsou psány větším písmem, jsou lépe strukturované a srozumitelnější.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB