TOP_image_foto_1_tisk.jpgS novou neobyčejnou řadou BIO vín přichází na český trh vinařské družstvo Templářské sklepy Čejkovice. Bio vinaři tak chtějí tímto způsobem navázat na prastarou tradici pěstování vína v této oblasti, která se datuje už od roku 1248.

porovnání státní podpory 2011.jpg

Rakušané si nejvíce ukládají peníze formou stavebního spoření. Teprve na dalších místech jsou vkladní knížky, investice do pozemků, komodit a cenných papírů. Více než dvě třetiny obyvatel Rakouska má uzavřenu smlouvu se stavební spořitelnou.


Zítra se po brněnských ulicích poprvé rozběhnou švédští skřítkové Tomteni. Po všechny adventní víkendy budou zvát kolemjdoucí k předvánočním nákupům do IKEA Brno. Cílem letošní kampaně Vánoční pozdravy ze Švédska je představit Brňanům švédské tradice a upozornit na adventní nabídku obchodního domu s nábytkem.

DSC_0052.jpgVe Fakultní Thomayerově nemocnici v pražské Krči byla v rámci programu Integrovaného operačního systému a Evropské unie ukončena modernizace Onkologického centra. Na obnově se dále podílelo Ministerstvo zdravotnictví a Fakultní Thomayerova nemocnice. Dodavatelem přístrojového vybavení byla společnost Hospimed spol. s r.o.


Focus Agency pro ČADV tvoří a zajišťuje edukační kampaně z oblasti dermatovenerologie. Zájem veřejnosti je velký.
Edukovat širokou veřejnost a upozornit na rizika spojená s kožními onemocněními - to je cílem snažení České akademie dermatovenerologie profesorky Jany Hercogové, přednostky dermatovenerologické kliniky FN Na Bulovce. Aby bylo toto snažení co nejefektivnější, přizvala akademie, která sdružuje odborníky i laiky z oblasti dermatologie a venerologie, ke spolupráci PR agenturu Focus Agency, s.r.o. Jejím úkolem je návrh a příprava projektů, ale i jejich realizace včetně zajištění finančního pokrytí prostřednictvím fundraisingu.
„S Českou akademií dermatovenerologie spolupracujeme již přes jeden rok," bilancuje Lucie Asenová, manažerka projektu. „Za sebou máme projekt, který širokou veřejnost seznámil s problematikou melanomů, nyní probíhají projekty zaměřené na lupénku, ekzémy a alergie."
Focus Agency za rok trvající spolupráci zorganizovala několik tiskových konferencí a seminářů s účastí lékařů odborníků. V první polovině tohoto roku došlo k realizaci roadshow po celé republice, v jejímž rámci měli lidé možnost zdarma podstoupit kontrolu své kůže. Během pěti dnů se nechalo vyšetřit na 1700 osob. O problematice slunění a rizik s ním spojeným byly informovány také děti a učitelé v českých školkách a to formou zábavného pásma „Bezpečné sluníčko."
V rámci informování veřejnosti o problematice ekzémů, lupénky a alergií byla připravena edukační brožura, jež byla v nákladu 10 000 kusů distribuována do ordinací kožních lékařů. Zájemci si jí zároveň mohou stáhnout z webových stránek www.dermanet.cz, jejichž realizaci taktéž zajistila Focus Agency.
"Pro klienta zajišťujeme služby formou full-service," uvedl Robert Svoboda, obchodní ředitel Focus Agency. „Postaráme se jak o tvorbu celého projektu, tak kompletní realizaci. Naše práce se vyznačuje vysokou samostatností a minimálním zatížením klienta. Kromě práce se širokou veřejností a produkce doprovodných eventů nezapomínáme ani na kompletní a efektivní servis v oblasti public a media relations. Jen díky tomu jsme schopni dosahovat dobrých výsledků a plnit klientem stanovené cíle."

Společnost Odyssey Performance Enhancement Network v říjnu 2010 zahajuje nový projekt PROFI ŽENA II, dotovaný ze sociálního fondu Evropské unie. Pražským mikropodnikatelkám nabídne možnost absolvovat celkem osm různých kurzů, zaměřených na praktické dovednosti potřebné k podnikání a schopnost skloubit osobní život s prací. Vzdělávací program doplní osobní konzultace s lektory, on-line semináře, e-learning a diskusní fórum.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB