Společnost Home Credit, která se specializuje na spotřebitelské úvěry, půjčila v roce 2010 českým domácnostem 8,4 miliardy korun. Ve srovnání s rokem 2009, kdy poskytla českým domácnostem 7,7 miliardy, se jedná o bezmála 10% nárůst.
Společnost Home Credit, která se specializuje na spotřebitelské úvěry, půjčila v roce 2010 českým domácnostem 8,4 miliardy korun. Ve srovnání s rokem 2009, kdy poskytla českým domácnostem 7,7 miliardy, se jedná o bezmála 10% nárůst.
Kolegiální součinnost dvou státních institucí vedla k vzájemné dohodě mezi Národním muzeem
a Národní galerií v Praze o vytvoření nové společné expozice z fondů obou institucí v paláci Kinských. Nová expozice představí v jednom celku velké kultury starověku – jak kolekce umění Egypta, Předního východu a antiky z Národního muzea, tak sbírky asijského umění z Národní galerie.
Již čtvrtý ročník soutěže Ideální banka 21. století, který organizuje Poštovní spořitelna a server bankovnipoplatky.com, dospěl do finále. Z celkově došlých 143 studentských prací a video projektů byli odbornou porotou vybráni koneční vítězové v jednotlivých kategoriích, kteří získali ceny v celkové hodnotě 100 tisíc korun. Studenti si svá ocenění převzali 8. února na slavnostním vyhlášení v pražském hotelu Rott.
Před rokem v únoru byla založena sekce Památek a významných turistických cílů ACK ČR. Naše činnost zažila raketový start a v průběhu roku do sekce vstoupilo 29 přidružených členů ACK ČR, vesměs nových členů. Ze stran turistických cílů je zájem ohromný.
Společnost Babypoint, přední český výrobce, dovozce a distributor dětského zboží, zve všechny zájemce, kteří se chtějí seznámit především s novinkami v nabízeném sortimentu pro rok 2011, k účasti na Mezinárodním veletrhu potřeb pro dítě PRODÍTĚ. Již osmý ročník tohoto mezinárodně významného veletrhu se uskuteční ve dnech od 10. do 13. března v areálu brněnského výstaviště. Společnost Babypoint pro návštěvníky připraví jednu z největších expozic o rozloze 183 m2, kde budou prezentovány jak novinky v sortimentu značky Babypoint, tak inovované kolekce autosedaček norské značky BeSafe či kočárků X-lander, které k nám Babypoint dováží. Jako každý rok, i letos čeká na návštěvníky stánku spousta překvapení.
Společnost s.Oliver CZ, s.r.o., česká pobočka úspěšné světové lifestylové firmy s módou pro ženy i pro muže, zahájila nový rok 2011 výběrem PR agentury. Od února 2011 tak bude značku s.Oliver v komunikaci s českými médii zastupovat agentura Privilege PR, s.r.o., která na přelomu roku oslavila již 10 let od svého založení. „Věříme, že čerstvě uzavřená spolupráce s novou agenturou pro nás bude přínosem a povede k dalšímu zviditelnění naší značky," řekla Pavla Pirklová, Marketing Coordinator firmy s.Oliver pro Českou a Slovenskou republiku, a dodala: „Při výběru jsme kromě praxe v oboru či kvality zpracované nabídky zohlednili také velikost firmy. Máme zkušenost, že menší agentura se nám jako klientovi více věnuje a lze s ní navázat užší a dlouhodobější spolupráci." Mezi prvními společnými projekty bude mj. představení nové produktové řady dámské business módy s.Oliver Selection.
Projekt Adopce.com už deset let pomáhá odloženým dětem z kojeneckých ústavů a dětských domovů vrátit se zpět do rodinného prostředí. Projekt vznikl ve spolupráci Nadace Terezy Maxové dětem se společností NESTLÉ Česko. Díky stabilní podpoře této společnosti může projekt Adopce.com existovat takto dlouhou dobu, což u podobných projektů nebývá zcela běžné.
Možnost důstojně oslavit 10. narozeniny projektu Adopce.com získala Nadace Terezy Maxové dětem také díky spolupráci s reklamní agenturou McCANN ERICKSON a mediální agenturou Initiative.
Kampaň „DOMA je DOMA", která byla odstartována v prosinci 2010 a běžela i v průběhu ledna 2011 připomínala, kam se mohou zájemci o některou z forem náhradní rodinné péče obrátit, potřebují-li ucelené a vyčerpávající informace o adopci či pěstounské péči. Realizaci projektu ADOPCE.com zajišťuje Spolu dětem, o.p.s. a Středisko náhradní rodinné péče. Projekt se skládá ze tří stěžejních částí - informačního portálu, telefonní linky s odborníky a tištěné brožury - a jeho primárním cílem je pomoci vrátit co nejvíce dětí z ústavů zpět do rodinného prostředí.
Manažer komunikačních projektů, vnějších vztahů společnosti Nestlé Česko s.r.o Ing. Pavel Novák vysvětluje proč Nestlé tento projekt podporuje: Kořeny Nestlé jsou spojeny s vynálezem kojenecké výživy, která zachránila život velkému počtu dětí. Proto bylo přirozené, že jsme s NTMd vytvořili projekt, který i dnes pomáhá dětem. Jsme rádi, že díky tomuto projektu se posunulo vnímání náhradní rodinné péče veřejností, a přestože počet dětí v různých zařízeních je stále ještě vysoký, těší nás, že kolem 2 000 dětí každoročně z ústavní péče odchází do rodin, včetně rodin adoptivních nebo pěstounských. Věřím, že k tomu pomohla i naše podpora projektu a šíření informací o něm." Spolupráci s firmou Nestlé oceňuje i ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem, Mgr.Terezie Sverdlinová: „Česká republika stále drží evropské prvenství v počtu dětí, které vyrůstají mimo rodinu. Jsem opravdu pyšná na to, že již před deseti lety nadace i Nestlé společně řeklo tomu prventsví své „NE" v podobě projektu Adopce.com. Tento projekt navíc ukazuje, že úzká spolupráce neziskové organizace s korporací, může efektivně a jasně pomáhat v odstraňování celospolečenského problému a ve svém důsledku snižovat počet děti v ústavní výchově. A to je přece skvělé".
Vizuál kampaně „DOMA je DOMA" připravila reklamní agentura McCANN ERICKSON ve spolupráci s Initiative a v jejím mixu byly obsaženy nejen citylighty, billboary, ale i TV a radio spoty, včetně printů a banneru. Kampaň významně podpořily např. společnosti JCDecaux, Seznam.cz a další. Pozitivně laděná kampaň představovala děti, které už našly své náhradní rodiče prostřednictvím projektu Adopce.com a povzbuzovala potenciální zájemce o adopci a pěstounskou péči poselstvím „dáváme dětem důvod se smát". „Máme velkou radost, že jsme mohli alespoň trošku přispět k řešení problému adopce", řekl Jan Binar CEO McCann Erickson Prague. „Initiative celosvětově touto kampaní podpořila charitativní projekty ve více než 50 zemích, aniž by vynaložila nějaké prostředky na nákup médiíí nebo na kreativní zpracování. Tento rok se to pokusíme zopakovat" , upřesnil Milan Kalous CEO Initiative.
Kampaň byla cíleně navázaná na komunikační kanály samotného projektu Adopce.com. Těmi jsou webové stránky, které za dobu existence projektu navštívilo bez mála 700.000 lidí, dále tématická brožura, která poskytla ucelené informace více než 15.000 zájemcům.
Na únorovém mezinárodním veletrhu sportovního vybavení a módy ISPO 11 (International Trade Fair for Sports Equipment and Fashion), který proběhne ve dnech 6. - 9. února v německém Mnichově představí ALPINE PRO - přední český výrobce sportovního a outdoorového vybavení novou kolekci PODZIM a ZIMA 2011/2012.
Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš
Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…