Máte pocit, že je úroveň finanční gramotnosti Čechů slabá? Dá se na tom něco změnit? Jednou z odpovědí může být i hra Money GEnius, kterou na Facebooku spustila GE Money Bank. Za krátkou dobu své existence si tato aplikace získala více než 26 000 uživatelů a je tak nejúspěšnější facebookovou vzdělávací hrou v oblasti financí. Děti i dospělí se ve hře učí hospodařit s penězi, vydělávat i rozumně utrácet. Hráči se zdokonalují ve finanční terminologii, znalosti produktů a smluv a mají dokonce možnost spolurozhodovat o dalším vývoji hry. Aplikace volně navazuje na vzdělávací projekt Rozumíme penězům.
„Jsme první bankou v ČR, která s podobně komplexní vzdělávací hrou přišla na sociálních sítích. Velmi nás proto těší popularita, jakou si naše aplikace velice rychle získala u hráčů. V tuto chvíli ji hraje již více než 26 000 lidí, z nichž je většina překvapivě dospělí," řekl Jan Vyšehradský, manažer komunikace GE Money Bank, a podotkl: „Hra volně navazuje na projekt finančního vzdělávání Rozumíme penězům, který probíhá na českých školách, a jehož odborným garantem je naše banka. Naším cílem je touto hrou zpřístupnit zábavnou formou finanční vzdělávání i dalším zájemcům."