Vizuál Pozvěte šéfkuchaře a vařte spolu_IntersparNK.jpgPro všechny, kteří si oblíbili kuchařské umění a originální recepty Zdeňka Pohlreicha, připravila společnost SPAR ČOS soutěž, ve které získají výherci jedinečnou možnost pozvat si tohoto známého šéfkuchaře, aby osobně uvařil přímo pro ně - doma, v práci, ve škole či na párty pro přátele. Podmínkou pro účast v soutěži je nákup zboží v hodnotě alespoň 1 000,-Kč, a to v jakémkoli hypermarketu INTERSPAR nebo supermarketu SPAR a vyplnění hracího formuláře včetně zaslání motivačního dopisu či videa. Odborná porota v čele se Zdeňkem Pohlreichem vybere 10 výherců, kterým Zdeněk Pohlreich osobně uvaří a INTERSPAR zaplatí veškeré suroviny. Soutěž je určena nejen jednotlivcům, ale i rodinám, firmám či skupinám přátel.

Během konání Her XXX. olympiády v Londýně nabídne Česká televize na programech ČT4 a ČT2 48 hodin vysílání denně. Olympijský program předpokládá 468 přenosů a celkem 768 hodin olympijského vysílání. Vůbec poprvé v historii bude mít ČT své olympijské studio přímo v dějišti olympijských her. Díky spolupráci s Českým olympijským výborem se podařilo zabudovat studio přímo do prostoru Českého olympijského domu, kde budou redaktoři Robert Záruba a Jaromír Bosák připravovat reportáže z klání českých olympioniků, zpovídat sportovce, přítomné hosty a návštěvníkům Českého olympijského domu nabídnou možnost zapojit se přímo do vysílání České televize. Těm, kteří nebudou moci být přímo v dějišti her, zprostředkuje Česká televize olympiádu také on-line - kromě speciálu www.loh.cz přinese i komunitní sekci Žijeme olympiádou a mnoho aktivit na sociálních sítích.

Albatros Media a.s. je mediální společnost nabízející široké spektrum produktů - především knih, ale mnoha dalších. Vedle nakladatelské činnosti se věnuje také distribuci a dalším souvisejícím aktivitám. Všechny činnosti Albatrosu podporuje v České republice od roku 2010 podnikový informační systém HELIOS Green. Systém se za dva roky stal nepostradatelným pomocníkem managementu společnosti i jejích pracovníků. Na základě pozitivní zkušenosti z české mateřské společnosti byl proto systém v loňském roce zaveden i v nově založené společnosti Albatros Media Slovakia.

sundance transparentes sonnenspray 30 kopie.jpgProdukty dm privátních značek se pravidelně umísťují na předních příčkách nezávislých testů a dokazují tak svým zákazníkům, že vynikající kvalita může být spojena i s příznivou cenou. Nejnověji získal ocenění Vítěz testu, které uděluje nezávislý časopis dTest, spray na opalování značky Sundance - Transparentes Sonnenspray OF 30, který dokázal přesvědčit porotu i testující.

Zákazníci, kteří si nyní pořídí některý z vybraných modelů praček Samsung Eco Bubble, získají značkový prací gel Persil až na rok zdarma. Stačí se pouze zaregistrovat do bonusového programu. Společnost Samsung nabízí svým zákazníkům speciální letní bonus v podobě značkového pracího gelu Persil Expert 4,5 l. Při nákupu vybraného modelu pračky Samsung s revoluční technologií Eco Bubble mohou zákazníci získat až čtyři balení tohoto pracího gelu, která jim tak zajistí až rok praní zdarma. Tato speciální akce platí do 30. srpna 2012.

České centrum Praha ve spolupráci s Polským institutem v Praze připravilo výstavní projekt věnovaný dvěma významným postavám literatury 20. století – Franzi Kafkovi a polskému spisovateli a výtvarníkovi Bruno Schulzovi. Výstava se koná od 11. 7. do 22. 8. 2012.
Jolana Součková, ředitelka Českého centra Praha: „Projekt vznikl ve Stockholmu, kde se na loňské úspěšné výstavě podílelo místní Židovské muzeum, České centrum Stockholm a Polský institut ve Stockholmu. Nyní se v pozměněné verzi představí v Praze, díky dlouhodobé a vynikající spolupráci Českého centra Praha a Polského institutu. Během července a srpna bude výstava k vidění v galerii Českého centra Praha, v září pak v galerii Polského institutu.“

Hotel Grand Majestic Plaza Praha_Helena Kohoutová & Martin Wichterle.jpgprohlásila Helena Kohoutová, zakladatelka klubu Helas New Encounters Club a nově i porotkyně prestižního ekonomického žebříčku Štiky českého byznysu. Proto takové příběhy i rádi zveřejňujeme.

Pod značkou Česká farma bude řetězec supermarketů BILLA od začátku července do konce září prodávat výhradně české produkty ze sortimentu ovoce a zelenina. Půjde především o sezónní zboží, jako jsou okurky nebo rajčata a dále cibule nebo česnek. Zaručeně české zboží s tímto označením bude exkluzivně do BILLY dodávat jako svou značku velkoobchodní společnost Hortim. V některých filiálkách bude dle prostorových možností umístěno na klasických dřevěných trakařích. BILLA tak do prodeje zavádí vedle masa pod značkou Vocílka (100 %) a mléčných výrobků (90 %) další zboží českého původu. Celkový podíl všech českých produktů na pultech obchodního řetězce BILLA činí v současné době 65 procent.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB