Pokud by muži byli nuceni omezit své výdaje, 53 % z nich by přistoupilo ke škrtům v útratách za alkohol a cigarety, ženy by zase mnohem častěji šetřily na potravinách. I to vyplývá z průzkumu veřejného mínění, který si na reprezentativním vzorku více než tisíce respondentů nechala zpracovat společnost AWD. Kromě rozdílů mezi příjmovými skupinami se průzkum zaměřil právě i na zkoumání různých přístupů k financím u mužů a žen.

Využít finanční rezervu o dovolené musela někdy téměř polovina Čechů dotázaných v anketě GE Money Bank. Důvodem jsou nejčastěji různá nečekaná vydání včetně ztráty či krádeže peněz nebo zavazadel. Více než polovina dotázaných (57 %) problematickou situaci vyřešila tak, že použila platební kartu.

Barbecue_produkt_NAHLED.jpgLéto bez grilování si většina z nás neumí ani představit. Abyste si mohli grilování užít naplno Vy i Vaše děti, přináší společnost Haribo tip na sladkou grilovanou specialitu v podobě Haribo Chamallows Barbecue. Děti si na této dobrotě nejen pochutnají, ale zároveň se pobaví i její přípravou. Rodičům tak odpadnou starosti, jak připravit dětem originální dezert. Pěnové bonbony mají vanilkovou příchuť a skvěle chutnají v kombinaci s ovocem, nebo jen tak opečené na klacíku.

Charitky jsou rafinované, společensky odpovědné reklamní předměty pro jakékoliv personifikované firemní sdělení. Deset procent z ceny tohoto předmětu je věnováno na projekty podporující rozvoj, vzdělávání a společenské chování dětí. Charitky se rozhodly jako svůj reklamní předmět použít bonbóny, které v koši nikdy nekončí. Balení cukrátek poskytuje velkou plochu vymezenou personifikovanému sdělení, tedy reklamě.

s.Oliver_Fashion Road Show_Predani vyhry 02.jpgMódní a lifestylová značka s.Oliver vyhodnotila a slavnostně ukončila dvouměsíční jarní marketingovou kampaň s názvem Fashion Road Show. Od konce března do konce května měli návštěvníci vybraných obchodních center v ČR i SR možnost zapojit se do dvou soutěžních akcí - Najdi šťastný kód a Velká soutěž. Soutěže, jež byly podpořeny speciálními showroomy s.Oliver umístěnými v nejfrekventovanějších prostorách jednotlivých center, jen v rámci České republiky přilákaly 12 000 účastníků. V Praze a Brně byla promo akce ve spolupráci s agenturou Czechoslovak Models navíc podpořena přehlídkami módy z letošní jarní a letní kampaně s.Oliver. Moderování, jehož součástí bylo i rozdávání jarních květin, se zhostila Barbora Obozněnko z téže agentury. Hlavní výhru v podobě třídenního zájezdu pro dvě osoby do Mekky módy Paříže obdržely tři výherkyně z Prahy, Příbrami a Brna. Dalších 100 výherců, kteří byli na centrále s.Oliver za přítomnosti notáře vylosováni, získalo poukázku k nákupu v hodnotě 1.000 Kč.

Statisíce Čechů míří v těchto dnech na dovolenou nebo se tam chystají. Řada nepříjemností je čeká při cestování i v místě pobytu. Příliš těžké kufry, špatné jídlo, odlišné elektrické zásuvky. S takovými problémy bojují podle delegátů cestovní kanceláře TopFly.cz turisté nejčastěji, ačkoli se jim dá předcházet.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB