Z rozhodnutí Soudního dvora EU dnem 21. 12. 2012 nelze použít pohlaví jako základ výpočtu pojistného. Pro ženy to bude znamenat konec výhodnějších sazeb životního pojištění. Do tohoto data jej však mohou uzavírat za pro ně výhodnějších podmínek. Dnešním dnem proto ČSOB Pojišťovna odstartovala kampaň na podporu prodeje životního pojištění pro ženy s podtitulem „Dámy, výhodnější už to nebude."

_D4_0081.jpgZdá se vám, že je zima ještě daleko a symptom prázdných skříní, tak typický pro změnu ročního období, vás v létě nezajímá? Ačkoli se to nezdá, podzim už téměř klepe na dveře. C&A, jedna z největších evropských módních společností, představuje nové kolekce pro podzim a zimu 2012/2013.

V pořadí již druhou Víkendovou akademii, tentokrát s názvem Neprodám svou kůži lacino, připravila pro začínající podnikatelky GE Money Bank v rámci svého projektu Život nápadům. Po loňském úspěchu především motivačně zaměřeného kurzu se letošní akademie bude věnovat propagaci vlastního podnikání. Ženy se budou učit umění prezentace, marketingu, prodeje a public relations. Školení pod vedením renomovaných odborníků proběhne od 17. do 18. srpna v hotelu Legner ve Zvánovicích poblíž Prahy.

Před komerčním sběrem hub a lesních plodin a jejich následným prodejem u silnic nebo do výkupen varuje organizace PEFC ČR, která dohlíží na trvale udržitelné hospodaření v lesích. Prodej nasbíraných lesních plodin je podle PEFCu nelegální a nadměrný sběr navíc nebezpečně zatěžuje lesy a jejich ekosystémy.

Kdo ještě nezaregistroval fenomenální návrat postavičky IGRÁČKA, má i nadále možnost zhlédnout stálou expozici v suterénu Petřínské rozhledny nebo se za putovní výstavou vypravit do nejrůznějších koutů České republiky. IGRÁČEK byl nedílnou součástí dětských her mnoha generací a své místo má i v srdcích dnešních dětí, což také dokládá návštěvnost Petřínské rozhledny, kterou navštívil už padesáti tisící návštěvník. Expozice se setkává s velkým ohlasem nejen na Petříně, ale i ve všech regionálních muzeích, kam již tato jednoduchá postavička, která umožňuje dětem vymýšlet a prožívat příběhy plné fantazie, doputovala.

s.Oliver a PFW_Tatana Kucharova_Foto 01.jpgMódní a lifestylová značka s.Oliver potvrdila svou účast na prestižní zářijové módní akci Prague Fashion Weekend 2012 (dále jen PFW). Modely s.Oliver z kolekce podzim/zima 2012 na Hradčanském náměstí představí bývalá Miss World a především také světoznámá modelka Taťána Kuchařová. Exkluzivní přehlídka, která je pro značku s.Oliver výzvou pro navazující činnost, proběhne v sobotu 15. září 2012 ve večerních hodinách. Hned ve středu 19. září 2012 totiž značka s.Oliver propojí své síly s Taťánou Kuchařovou podruhé a zorganizuje charitativní shopping „s.OLIDARITA". Cílem této nákupní akce pro pozvané hosty v prodejně s.Oliver v pražském nákupním centru Arkády Pankrác je realizovaný výtěžek věnovat české Nadaci Taťány Kuchařové Krása pomoci, která jako jedna z mála myslí na často nelehké životní osudy seniorů.

Češi na sobě v cizině rozhodně nešetří. Nejvyšší platby kartou za poskytování služeb se týkají zdraví a krásy. V kadeřnických, kosmetických a masážních salónech za hranicemi republiky zaplatili v loňském roce kartou přes 14 milionů korun. Nejoblíbenějšími místy pro pobyt v lázních bylo Slovensko, Maďarsko a překvapivě i Dánsko. Dvě tisícovky Čechů zde zanechaly útratu přesahující 2,5 milionu korun. Vyplývá to z dat ČSOB a Ery.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB