Finančně poradenská společnost DataLife ukončila hlavní náborovou část své kampaně zaměřené na matky po mateřské dovolené. Zúčastnila se jí více než tisícovka maminek z celé České republiky, které prověřily své znalosti z oblasti financí. V dotazníkovém testu uspělo 53 % respondentek, a získaly tak Certifikát finančního poradenství. Společnost navíc zřizuje na Facebooku poradnu pro matky, které chtějí po mateřské opět nastartovat svoji kariéru.
Kampaň s názvem „Budujte si kariéru po mateřské s DataLife" začala v květnu letošního roku. Ženám, které mají zájem o návrat do zaměstnání, společnost připravila dva dotazníky. První z nich prověřuje odborné znalosti z oblasti financí, druhý pak osobnostní předpoklady pro práci finanční poradkyně. Za pět měsíců od spuštění kampaně obě části testu zdárně složilo téměř 600 respondentek. Díky prokázaným znalostem mají nyní možnost navázat se společností DataLife spolupráci.
„Velký zájem žen nás překvapil. Ukázalo se, že po rodičovské dovolené opět chtějí pracovat a svět financí jim rozhodně není cizí. To dokazuje vysoká úspěšnost v testech finančních znalostí," uvedl Jaroslav Slavíček, jednatel společnosti DataLife. Úspěšné ženy získaly Certifikát finančního poradenství a nabídku spolupráce. „Při přípravě testů jsme dbali na vysokou kvalitu a pečlivý výběr dotazů. Proto nyní víme, že ženy, které v testu uspěly, problematice opravdu rozumí a rádi s nimi budeme i nadále v úzkém pracovním kontaktu," doplnil Slavíček s tím, že nejvíce ženy v odpovědích bojovaly se zvládnutím odborných znalostí.
V první vlně náboru získaly kromě nabídky spolupráce vylosované respondentky dárkové šeky do sítě Tesco v hodnotě 7 000 Kč a hlavní cenu - wellness pobyt v Hotelu Harmony ve Špindlerově mlýně v hodnotě 10 000 Kč. Kampaň DataLife tímto ale nekončí a stále pokračuje na stránkách společnosti datalife.cz/kariera-po-materske.cz. Současně spouští společnost i facebookovou poradnu pro matky s malými dětmi s názvem Kariéra po mateřské.
„Ženy už nyní najdou na facebookové poradně přes dvě stovky užitečných rad z oblasti trhu práce, právních norem i psychologie. Chceme touto formou pomoci matkám vrátit se po delší odmlce opět do zaměstnání a naučit se kloubit pracovní a rodinné povinnosti," uvedl Petr Temelkov, hlavní analytik společnosti DataLife. Kampaň pro matky s malými dětmi oceňují i samotné ženy. „Informace o akci společnosti DataLife jsem nalezla na internetu, při hledání zaměstnání. Velice mě to zaujalo a nyní jsem opravdu ráda, že jsem se do projektu mohla zapojit. Nalézt uplatnění se dvěma dětmi je dnes totiž velice těžké," uvedla respondentka a vítězka hlavní soutěžní ceny Simona Mihálková s tím, že ji výhra poukazu na wellness pobyt opravdu těší.
(tz)