Kreditní nebo debetní kartu nosí v peněžence téměř každý dospělý obyvatel Česka. I když si většina z nich myslí, že zná rozdíl mezi tzv. kreditkou a debetkou, správně je ve skutečnosti umí rozlišit jen 43 % z nich. Vyplynulo to z průzkumu, který pro společnost Home Credit zpracovala výzkumná agentura GfK.

Pražská plynárenská, a. s., otevře 17. října 2012 v Plynárenském muzeu v Michli světově ojedinělou výstavu „Plynové žehličky a mandly". Nová expozice byla vybudována u příležitosti 165. výročí českého a pražského plynárenství. Výstava nabízí návštěvníkům pohled do jedné z nejvýznamnějších etap žehlení - do historie žehlení plynem. K vidění je 65 českých i zahraničních žehliček, k nejzajímavějším exponátům patří zdobená překlopná ohřívadla žehliček. Raritou je překlápěcí plynová žehlička - po vychladnutí spodní plochy se žehlička překlopila a žehlilo se ohřátou horní stranou. Součástí výstavy jsou historické propagační materiály, letáky, prospekty, katalogy a dobové fotografie. Informační panely seznamují návštěvníky s historií žehlení plynem.
Nejlehčí exponát - dětská minižehlička váží 195 gramů, naopak nejtěžší krejčovská celoželezná žehlička č.20 váží 9,8 kg.

Exkluzivní průzkum odhalil, že muži často nedodržují dopravní předpisy a nedodržují potřebný odstup, ženy v porovnání s „alfa samci" jezdí bezpečněji! Rok od roku narůstá počet zákaznic kupujících si auta, něžné pohlaví investuje více do havarijního pojištění a v prospěch ženské bezpečnosti mluví i statistiky dopravních nehod. Tak jak to je, jsou lepšími řidiči ženy nebo muži? Svůj pohled na věc představila generální ředitelka společnosti AAA AUTO Karolína Topolová spolu s dopravní psycholožkou Danielou Čajánkovou a ředitelem služby dopravní policie Leošem Tržilem na tiskové konferenci zaměřené na bezpečnost a stoupající agresivitu na cestách, vše pod moderátorskou taktovkou Kateřiny Kristelové.

V obchodní síti AHOLD mohou zákazníci nakoupit chléb a pečivo z ječné mouky. Dříve tradiční surovina s výtečnými chuťovými, užitnými a zdravotními vlastnostmi prožívá renesanci díky celoevropskému projektu, do něhož se zapojili i čeští výzkumníci.

Všechny dosavadní testy extra panenského olivového oleje Naše bio prokázaly jeho zdravotní nezávadnost a splnění všech norem. Řetězec supermarketů BILLA tento produkt i přesto nechá v příštích dnech akreditovanou laboratoří znovu prověřit. Jako preventivní opatření BILLA do potvrzení nezávadnosti a kvality výrobku pozastavila jeho prodej. K tomuto kroku přistoupila v reakci na zprávu časopisu dTest, podle které se v tomto oleji nacházely nepřípustné látky. Podle zjištění redakce činila zjištěná hodnota pesticidů v tomto produktu 0,008 mg/kg, povolené množství těchto látek pro ekologické zemědělství je ale až 0,01 mg/kg.

modern-24.jpgVánoce jsou pro mnoho lidí svátky připravované přesně podle vlastní rodinné tradice. Oslavy se připravují dlouho dopředu, takže když Vánoce přijdou, musí být vše připravené a perfektní. Na Štědrý večer pak už má každého obklopit pohoda a klid. Většina lidí tráví tento čas se svojí rodinou a společně si užívají příjemné atmosféry. Kromě klasických vánočních tradic, které jsou rozšířené v celé České republice, existují také tradice, které jsou čistě rodinné. Jedním z vánočních doplňků, které se staly v mnoha domácnostech zcela nepostradatelnými, je vánoční hvězda, rostlina známá také jako poinsettie. S trochou představivosti a kreativity může být v zimě kvetoucí poinsettie přeměněna v opravdu jedinečnou a unikátní vánoční dekoraci, jejíž vzhled a zdobení má potenciál stát se právě takovou speciální rodinnou tradicí.

UniCredit Bank připravila speciální bankovní konto pro děti do 15 let. Vychází tak vstříc stále rostoucí poptávce po základních bankovních službách i pro menší děti. Dále navazuje nabídkou Konta PRO MLADÉ od 15 do 26 let s neomezenými výběry z bankomatů UniCredit doma i v zahraničí. Pro dospělé má UniCredit Bank nově od října pestrou paletu Osobních kont, která mohou být vedena za 0 Kč při aktivním využívání.

Češi jsou známí svojí vášní pro chalupy, chaty i chatičky a tato národní vášeň není záležitostí pouze rodin nebo starší generace. Ze statistik Hypoteční banky, specialisty na hypoteční úvěry, sice vyplývá, že nejčastěji kupují rekreační objekty rodiny s dětmi (53 %), druhu velmi silnou skupinou českých chalupářů jsou ale takzvaní „singles" (38 %). Do kategorie „singles" lze zařadit generaci současných třicátníků, kteří již několik let pracují a žijí samostatně ve vlastní domácnosti.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB