ženy graf.jpgVe vrcholovém managementu největších českých firem se ženy uplatňují nejhůře za posledních pět let. Zatímco v roce 2014 na nejvyšších řídicích místech působilo 30 % manažerek, koncem loňského roku jich bylo necelých 27 %.

pražáková1.jpgBylinky mají velkou moc. A ten, kdo si jich váží a umí je využívat podle léty umocňovaných pravidel, dělá pro svou kondici mnoho dobrého. Skutečnost, že o bylinky a jejich účinky se zajímá stále více nadšenců, dělá radost i Mgr. Jarmile Podhorné, majitelce firmy NADĚJE z Brodku u Konice. Právě tato žena disponuje neuvěřitelnými znalostmi o rostlinách a jejich léčivých účincích, její bylinné tinktury a další přípravky jsou vyhledávané stále větším množstvím lidí. I proto jsme uskutečnili naši červencovou bylinkovou anketu nazvanou Zdraví a krása na dosah ruky... z přírody právě pod její záštitou.

Mazagrande_image.jpgZvědavost nám dává chuť objevovat. A vždycky nás zavede o kousek dál. Díky ní máme víc vzrušujících zážitků, ale také třeba víc průšvihů. Tak třeba: proč nesmíchat kávu s limonádou? A je to právě zvědavost, díky které se objevilo neobvyklé a osvěžující spojení kávy a citrusové limonády. Jmenuje se Mazagrande. Není to ale jen další nová ochucená limonáda nebo energeťák.

Lucina kozi bylinkova.jpgUčíme se lepšímu životnímu stylu. Odmítáme žít ve stresu, být věčně přepracovaní, prát se s nedostatkem času na odpočinek, koníčky, rodinu, hledáme cestu k optimální hmotnosti, zdravému spánku, zkrátka snažíme se jít vstříc pohodě a vyváženosti. Není to jen módní trend, ale nutnost. Naši pozornost poutají novinky českých potravinářů, rádi je zařazujeme do našeho jídelníčku. Přemýšlíme o tom, co nám působí problémy, a vyhledáváme to, co získalo naši důvěru. Také o mléčných výrobcích se vedou diskuze. Máme je konzumovat, nebo ne? Jak to s jejich účinky na náš organizmus doopravdy je?

krabice_Honem_zpatky_web.jpgVýjimečný koncept dětských her 4bambini, který si svojí schopností předávat srozumitelně nadčasová, leckdy nelehká, ale velmi důležitá témata, získal renomé doma i v zahraničí. Založila jej v roce 2006 Táňa le Moigne, současná ředitelka české a slovenské pobočky mezinárodní firmy Google, při rodičovské dovolené se svým synem. Po deseti letech se rozhodla 4bambini předat do rukou Kristýny Křížové a Lucie Vlčkové, zakladatelek obchodů Agátin svět, který se již desátým rokem také zaměřuje na podporu hravého rozvoje dětí.

graf7.jpg V rámci podnikání v ČR mají muži výrazně vyšší vliv než ženy. Muži ovládají 57 % českých firem, zatímco ženy 14 %. Společnosti, jejichž majoritním vlastníkem je muž, zpravidla vykazují vyšší tržby ve srovnání se subjekty, které kontrolují ženy. Ženy častěji podnikají v oblasti účetnictví, auditu, daňového poradenství a specializované ambulantní péče, zatímco muži se více soustředí na silniční nákladní dopravu nebo demolice a přípravu staveniště. Genderovou analýzu vlastníků tuzemských firem zveřejnila v dubnu poradenská společnost Bisnode. V ČR je registrováno 458 568 společností s ručením omezeným a akciových společností. U 57 % z nich je majoritním vlastníkem muž, ve 29 % právnická osoba nebo subjekt nadpolovičního vlastníka nemá, a jen v 14 % českých firem je majoritním vlastníkem žena. „Vliv žen na tuzemské podnikatelské základně je stále poměrně nízký. Ženy velmi často začínají podnikat z nutnosti, a tak není překvapením, že se jako majoritní majitelky prosazují výrazněji v menších firmách,“ sdělila analytička Bisnode Petra Štěpánová.

Marketérka roku 2016 MV.jpg

V podvečer 18. května 2017 se již tradičně v příjemném prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 12. ročníku Marketér roku 2016. Nás těší, že zvláštní cenu prezidia České marketingové společnosti Růžového delfína získala šéfredaktorka Madam Business PhDr. Eva Brixi za originální marketingovou komunikaci zaměřenou na ženy - manažerky.

Na snímku je Ing. Margaréta Víghová, Ph.D., marketérka roku 2016

 

maxsport_product_fitkid_chocolate_hq_koprovat_500 FIT KID je bezlepková tyčinka pro děti, která byla vytvořena ve spolupráci s odborníky na dětskou výživu. Tyčinka má jedinečné nutriční parametry a je certifikovaná bez „éček". Obsahuje vysoký podíl vlákniny s prebiotickým a imunostimulačním efektem. Omega 3 mastné kyseliny pomůžou kognitivním funkcím dítěte. Aquamin jako nejkvalitnější zdroj vápníku na světě přispěje ke zdravému vývoji kostí a zubů. Nenajdete v ní palmový tuk, má o polovinu méně cukru než podobné dětské produkty, je doslazená stévií a máčená v pravé mléčné čokoládě. FIT KID nabízí rodičům a jejich dětem nejen chutnou, ale také zdravější alternativu v porovnání s ostatními produkty v kategorii. Skvělý produkt ke svačině či na výlety přichází ve dvou příchutích - vanilka a čokoláda. Zamilují si jej nejen děti, ale i rodiče.

Aktuální vydání v PDF

Říjen 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

service design management kniha mesice mb 2024 10Service Design Management

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Petra Jílková

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlým vývojem a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Kniha je nezbytným průvodcem pro všechny, které zajímají digitální služby.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB