WEBIrena Vrbovaü 1V dnešním dynamickém a neustále se měnícím podnikatelském prostředí se sdílení zkušeností mezi šéfy firem stalo běžnou praxí. Mnoho vedoucích pracovníků hledá inspiraci v úspěších i neúspěších jiných, snaží se aplikovat ověřené postupy a vyvarovat se chyb, které již někdo jiný udělal.

WEBRandstadŽeny jsou častěji nuceny měnit práci kvůli nevyhovujícím mzdám; v letošním roce očekávají menší zvyšování mezd. S vyšší frekvencí čelí překážkám v kariérním postupu a řidčeji pociťují, že jsou v organizaci spravedlivě oceněny.

WEBmBank naüramkyDigitální banka mBank potvrdila svou pozici lídra v platebních inovacích, krátce po úspěšném uvedení platebních prstenů přináší jako první v ČR i platební náramky. Ve spolupráci s partnery Mastercard a Niceboy propojuje výjimečný design s maximální praktičností.

 6190874 2V dnešním rychle se měnícím světě už tradiční kariéra není jenom lineární. Pro Helenu, která přešla od právničiny k profesi v technologickém odvětví, to platí dvojnásob.

JanaSSeriál o našich trablích a východiscích 5. díl

Vážené a milé čtenářky, ale také čtenáři, jistě jste si všimli, že na tomto místě jednou za dva měsíce přinášíme článek o tom, jak dát do pořádku vlastní kondici, jak se cítit lépe, jak pomocí zkušeností a poznatků napravit, co je třeba, když jsme například pod velkým tlakem, unavení, vyhořelí, neschopni normálně fungovat. Většina z nás taková období v životě zažíváme již skoro běžně a většina z nás ví, že v takových případech je potřeba něco se sebou udělat. Není nad dobrou radu. Pátý díl seriálu máte právě před sebou. Ty předchozí si můžete nalistovat na www.madambusiness.cz v příslušném vydání v PDF, a to lednovém, březnovém, květnovém a červencovém, vždy na straně 19. Řešte včas vše, co vás vyčerpává, co vám nedá spát, čím se trápíte. A kdy začít se změnou? Hned! Průvodcem je Jana Spitzkopfová.

datartNákupní chování spotřebitelů se často mění a je ovlivňováno mnoha faktory, které se ne vždy dají jednoduše předvídat. Kromě základního porozumění nákupním zvyklostem a cestám zákazníků jsou zde další vlivy jako celospolečenské dění, ekonomická situace, nálada obyvatelstva, a dokonce i počasí, které mohou výrazně ovlivnit chuť spotřebitelů nakupovat.

 MG 5159 WEB1Dnes už víme, že je dobré mít svého výrobce „za humny“, znát, kde firma sídlí a kde vyrábí, kdo v ní pracuje a jak se chová ke svému okolí. Je fajn s ní komunikovat v češtině a vědět, že značka své zákazníky dobře zná a vyrábí typově právě pro ně.

SimonaSama začínala od nuly, nyní chce jen letos rozdat desítky miliónů. V sociálně vyloučených lokalitách vybuduje centra na podporu sociálně znevýhodněných dětí a uhradí jim školní pomůcky, volnočasové aktivity, pobytové akce, přijímačky nanečisto nebo terapie.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB