Ve dnech 27. - 29. května 2009 nabídne čerstvě otevřená kavárna Ethiopia Café na pražských Vinohradech širokou škálu etiopských jídel ze surovin dovezených z Etiopie a připravených za účasti etiopských kuchařů.

SHOOTING FASHION STARS, velkolepá módní show s cílem podpořit začínají módní návrháře, letos
představí Štěpánku Pivcovou, Zdeňku Imreczeovou, Martina Havla, a jako zahraničního hosta uvítá
vídeňskou designérku Isabelle Steiger. SFS probíhá tradičně v rámci podzimních dnů designu v Praze
Designblok. Závěrečný galavečer Designbloku, a s ním také SHOOTING FASHION STARS, se uskuteční
12. října 2008 v Superstudiu DOX Designbloku, Galerie DOX, Poupětova 1a, Praha 7.

emporio-se-spoji-s-programem-pro-lidi-s-mentalnim-postizenim-v-kavarne-vesmirna.jpgKavárna Café Emporio se po dva dny spojí s kavárnou Vesmírna, která realizuje Pracovně-tréninkový program pro lidi s mentálním postižením. Tento projekt s názvem ,,Vesmírné Emporio\" umožní pracovní setkání profesionálních barmanů a číšníků s lidmi, kteří jsou nyní na cestě k plnohodnotnému zapojení do společnosti. Na jedné straně umožní toto setkání nahlédnout do světa osob s mentálním postižením, na straně druhé získají lidé s postižením cenné pracovní zkušenosti.

barbie-je-padesat.jpgSpolečnost Zlaté Mince - Numismatika nabízí stříbrnou kolorovanou minci špičkové kvality k příležitosti 50. narozenin panenky Barbie.Barbie je světově nejznámější a nejprodávanější panenka, poprvé představená na American International Toy Fair (největší veletrh hraček ) 9. března 1959. Na tento den také připadají oficiální narozeniny panenky Barbie.

aktivni-zivot-po-padesatce-112-0.jpg„MUŽ\" - Manuál Úspěšné Ženy - ojedinělý koncept konferencí o ženách a pro ženy přichází s dalším projektem. Již pošesté se sejdou ženy různých věkových kategorií, profesí i zájmů, tentokrát nad tématem „Aktivní život po padesátce.\" Ti, kdo se již některých konferencí zúčastnili - a jsou mezi nimi i muži - vědí, že byť je téma definováno věkem, atmosféra konferencí rozhodně nezná věkových hranic.

designem-proti-krizi.jpg
Veřejný prostor, ulice, náměstí, parky jsou naším tématem už více než patnáct let. Aplikujeme současný design do toho nejanonymnějšího prostředí a ovlivňujeme každého kolemjdoucího. Je to jako protiváha k exkluzivnímu designu pro pár vyvolených...

113-6.jpg
Bomton studia představují Zlaté mýty, účesovou kolekci podzim-zima 2008 .
Zákazníci Bomton studií mají právo požadovat a přijímat krásu se vším všudy. Bomton studia chtějí nadále prezentovat svoji odlišnost v pravidelném přínosu nových trendů, inspirace a myšlenek.
Samotná myšlenka kolekce „Zlaté mýty\\\" vychází z jednoznačné inspirace: ztvárnit noblesu, důstojnost a glamour. Záměr tvorby kolekce byl zřejmý: poukázat na to, že krása spočívá v prvopočátku všeho, a to v té nejčistší podobě.

Nadnárodní farmaceutická společnost Merck & Co., NJ, USA v těchto dnech odstartovala globální vzdělávací kampaň na podporu boje proti rakovině děložního čípku pod názvem „Everything I Can\". Cílem aktivit, které jsou zaměřeny na širokou veřejnost je poskytnout nejnovější dostupné poznatky o druhém nejčastějším typu nádorů u žen a informovat o tom, jak se mu dá předcházet. Jednou z možností prevence proti rakovině děložního hrdla a dalším HPV onemocněním je kvadrivalentní vakcína Silgard®.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB