kossuth-ceska-znacka-prirodni-kosmetiky.jpgKOSSUTH® - česká značka přírodní kosmetiky
Milujete vůni rozmarýny, eukalyptu, měsíčku či skořice? Cítíte, jak se díky těmto vůním rozlévá klid a harmonie ve vašem těle i na duši? Tak právě pro vás nyní nová česká značka KOSSUTH® přináší řadu jedinečných 100% přírodních mýdel, která jsou vyrobena pouze z rostlinných olejů a mají mimořádně příznivé účinky na pleť a harmonii vašeho organismu.

kabelky-nejen-na-notebook-mcklein-geneva.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značky McKlein USA a kravatami a šálami světových módních návrhářů na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh luxusní koženou kabelku na notebook McKlein Geneva.

dzemy-na-dlouhe-zimni-vecery.jpgTradice džemů je v Česku obrovská, snad není člověka, který by v dětství pravidelně nesnídal rohlík nebo chleba s džemem od babičky nebo večer nemlsal přímo ze skleničky jen tak na chuť. Dnes už možná nemáme takové zásoby domácích pochoutek, ale zato máme k dispozici větší výběr těch stejně kvalitních džemů kupovaných.


Na aktivní sportovní dovolenou se vyplatí zajet do Rakouska nebo Německa. Naopak nejdráže vyjde sportování v Anglii a v Turecku. Zatímco například v Ankaře stojí hodina tenisu zhruba 600 korun, ve Vídni je cena poloviční. Squash vyjde nejlevněji v Berlíně a v Praze, a to na zhruba 300 korun za hodinu. Vyplynulo to z červnové ankety GE Money Bank ve vybraných evropských metropolích.


Mladí lidé v regionu CEE jsou mezinárodně orientovaní, optimističtí a flexibilní
• Ukázaly to výsledky průzkumu provedeného mezi 15.000 obyvateli střední a východní Evropy a Rakouska
• Index optimismu: mladí lidé ve střední a východní Evropě se do budoucnosti dívají s důvěrou

jemca-uspela-v-soutez-i-obal-roku-2008.jpgSpolečnost Jemča, česká čajová jednička, získala významné ocenění pro obaly své nové řady čajů Jemča Exclusive. Vedle ocenění „Obal roku 2008\" byla řada Jemča Exclusive v soutěži o nejlepší obalové řešení nominována na zvláštní „Cenu předsedkyně komise\", která bude vítězi udělena na galavečeru 27. listopadu 2008. Úspěch v soutěži je i vstupenkou do prestižní mezinárodní soutěže WorldStar of Packaging, která se uskuteční v říjnu tohoto roku v jihoafrickém Kapském městě.

                                           



Modrá pyramida odstartovala hru o 6 vozů Chevrolet Spark. Do soutěže se může zapojit každý klient Modré pyramidy ! Ten, kdo ještě nemá smlouvu o stavebním spoření u Modré pyramidy, může si ji uzavřít ještě do konce roku 2008. Principem totiž je, že každý klient Modré pyramidy obdrží soutěžní kupón společně s výpisem z účtu a do soutěže se zapojí tak, že odpoví na jednoduchou otázku a splní podmínky (podrobná pravidla nalezne na www.modrapyramida.cz).

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB