85616775.jpgVšichni držitelé kreditních karet Cetelem mají možnost ušetřit na slevách tisíce korun. Cetelem, člen mezinárodní bankovní skupiny BNP Paribas Personal Finance, navíc od 1. března 2010 opět rozšířil síť spolupracujících firem, u kterých lze uplatnit slevy až do výše 40 %.


Společnost MasterCard zavádí pro držitele prestižních platebních karet MasterCard speciální věrnostní program s názvem MasterCard Elite. Vlastníci zlatých, World a platinových platebních karet MasterCard mohou díky tomuto programu získat řadu benefitů ve značkových obchodech z oblasti módy, cestování, elektroniky, volného času, kosmetiky či spotřebního zboží. V tuto chvíli je do programu zapojeno 15 českých obchodníků. Podobné věrnostní programy pro držitele prémiových karet MasterCard již řadu let úspěšně běží na všech vyspělých karetních trzích.

H.Mašlíková.jpg 

Špičková česká modelka podlehla francouzské eleganci. Kolekce slunečních a dioptrických brýlí značky KENZO získala letos v únoru svou novou tvář. Stala se jí úspěšná česká modelka Hana Mašlíková. Proslulé francouzské modely ji upoutaly především svou originalitou a osobitou tvůrčí koncepcí, která je tradiční doménou jejich designérů. „Na značce KENZO se mi nejvíce líbí tvarová různorodost jednotlivých modelů a také spektrum barevných odstínů, které je až neuvěřitelně pestré,“ řekla Hana Mašlíková. „Preferuji dokonalost a vytříbený smysl pro detail a právě v těchto ohledech návrháři brýlí KENZO nápady rozhodně nešetří.“



Půvab, který nezevšední

Je nepsaným pravidlem, že každý, kdo se rozhodne pro brýle KENZO, je bude obdivovat ještě dlouho poté, co si je nasadí poprvé. Nápadité ornamenty, zalisované perličky, plastické květiny, kamínky a další drobnosti dodávají těmto modelům zvláštní půvab, který tak snadno nezevšední. O tom se již mnohokrát přesvědčila také Hana    Mašlíková, pro niž jsou brýle značky KENZO jako stvořené. Téměř všechny modely jí totiž dokonale padnou. Nejsou to však pouze designové prvky, ale také použité materiály a povrchové zpracování, které tyto modely právem řadí k těm nejlepším mezi módními brýlemi.



V Česku si lze brýle KENZO zakoupit ve specializovaných optikách; tyto modely nabízejí například prodejny MK Optik v Praze, Oční studio Aleš Žejdl v Brně, OTTLENS optik v Šumperku, Oční optika Rada v Karlových Varech, Rožmberská optika v Třeboni, Oční centrum Kravaře nebo NAOME oční optika v Uherském Hradišti.




Firma Highlight optic s.r.o. byla založena v roce 2007 a je pokračováním práce pražského optika Pavla Staška. Je výhradním distributorem brýlí značek TAG Heuer Avant-Garde Eyewear, Kenzo, Parasite, Panorama, Range Rover a Fred v Česku, na Slovensku a v Maďarsku (výhradní distribuce v ČR se vztahuje pouze na značky Kenzo, Parasite a Range Rover). V portfoliu firmy byla původně jen značka TAG Heuer, rozšíření nabídky firmy bylo pak vyústěním úsilí vyčnívat z masové produkce a přitom dokázat uspokojit jak zákazníky, jejichž výběr ovlivňují módní trendy, tak i ty, kdo hledají brýle – šperk nebo neotřelý design. Od roku 2007 si firma vybudovala velkou síť odběratelů, která zaručuje, že v současnosti můžete všechny značky koupit po celé České i Slovenské republice. Díky uplatňování selektivního způsobu prodeje má každý zákazník jistotu, že autorizovaný optik vždy poskytne i odpovídající servis.

/tz/

O zlaté šperky mají zájem muži i ženy, pánové však preferují levnější varianty klenotů. Podle statistik největšího internetového klenotnictví Sperky.cz vybírají muži ze zlatých šperků především zásnubní prsteny. Na svých snoubenkách se snaží šetřit, nejčastěji totiž volí prsteny osazené zirkony, zatímco ženy si luxusní briliantové klenoty kupují samy. Mezi zlatými šperky je v současné době největší zájem o bílé zlato.


Ve středu, 24. března, zahájila pražská zoo oficiální kampaň na záchranu divokých zvířat žijících v džungli, především pak goril nížinných, v biosférické rezervaci Dja na jihovýchodě Kamerunu. Společnost SONY se rozhodla na tomto projektu participovat a v souvislosti s tímto dala vedení zoo k dispozici notebooky VAIO a fotoaparáty, které mají pomoci multimediálně spojit strážce rezervace Dja a pražskou zoo.
Biosférickou rezervaci Dja, která se nachází v africkém státě Kamerun, chrání čtyři jednotky strážců, tzv. „ecoguards". Celkem šedesát mužů tady má na starosti tropický deštný les o ploše přesahující půl milionu hektarů. Úkol je to nelehký, neboť tito strážci nemají k dispozici potřebné vybavení a techniku, která by je spojovala se světem.
Velkým problémem rezervace je nepovolený lov divokých zvířat, která jsou lovena především pro své maso. Právě ecoguards se snaží alespoň zmírňovat lov tak, aby nebyly zabíjeny nejpřísněji chráněné druhy, mezi které zcela oprávněně patří gorila nížinná, jejímž chovem se pražská zoo celosvětově proslavila. Obchod s tímto masem opravdu bujně vzkvétá a je součástí velkého byznysu, který by se dal přirovnat k obchodování s drogami. Ecoguards se tak snaží zmírnit jeho dopady na populaci nejohroženějších druhů. Bez vhodného vybavení a techniky to však není možné.
Pražská zoo, v čele s jejím ředitelem Miroslavem Bobkem, se rozhodla tuto snahu co nejvíce podpořit a pomoci zajistit strážcům vše potřebné k výkonu jejich práce. „Chceme zajistit základní vybavení pro strážce biosférické rezervace Dja. Těmto mužům, kteří s nasazením života chrání gorily, slony a další zvířata před pytláky dodáme boty, stany, dalekohledy a další výstroj, která je pro ně nezbytná," uvedl ředitel zoo Miroslav Bobek. „Není tajemstvím, že pytláci ve snaze o co největší kořist na tyto strážce často útočí. Jeden příslušník ecoguards jednotky byl postřelen, další přišel o nohu, což bylo způsobeno i tím, že ecoguards nemají žádné komunikační vybavení, kterým by si přivolali pomoc," dodal Bobek.
Je to výzva pro všechny, kteří se chtějí nějakým způsobem zapojit do záchrany ohrožených afrických druhů. Právě tuto výzvu vyslyšela společnost SONY, která se rozhodla zapůjčením kvalifikované techniky v podobě notebooků VAIO a fotoaparátů zajistit strážcům možnost multimediálního spojení se světem. Na fotoaparáty budou tito strážci zaznamenávat zločiny, které jsou páchány na zvířatech. Tyto fotografie pak budou přes notebooky posílány do centrály zoo, která je bude zveřejňovat jak v areálu návštěvníkům, tak také širší veřejnosti za pomoci médií.
„Spojení společnosti SONY s tímto projektem se přímo nabízí. V žádném případě nám není přístup k ekologii a přírodě všeobecně lhostejný. Právě proto jsou všechny naše výrobky vyráběny s ohledem na ekologii, tedy z ekologicky šetrných materiálů, jejichž likvidace není pro přírodu další zátěží," sdělil pan Tomáš Hrzán, Trade marketing manager VAIO pro ČR a SR. „Jsme rádi, že se můžeme aktivně zapojit do projektu, který má za cíl zachránit velmi ohrožené druhy zvířat a zapůjčením potřebné techniky tak mimo jiné přispět ke zlepšení všeobecné informovanosti lidí o špatné situaci v Africe. V těchto aktivitách máme v plánu, jakožto silná společnost s mezinárodním pokrytím, nadále pokračovat," dodal Tomáš Hrzán.
Věřme, že aktivity SONY a Zoo Praha přinesou své ovoce a zvířata se budou stávat čím dál tím méně terčem obchodníků s masem. Díky správné informovanosti širší společnosti se tak obě organizace budou moci podílet na projektu, který přinese užitek nejen nám, ale i dalším generacím.
/tz/

samolepka.jpg
Značky čistících prostředků Cif a Domestos startují v rámci kampaně „Péčí o svůj domov pomáhejte dětem" půlroční spotřebitelskou soutěž pro základní, střední školy a mateřské školky. V soutěži značky rozdají celkem 5 000 000 Kč na rozvoj českých škol. Prvních pět základních nebo středních škol a prvních pět mateřských školek, které na účtenkách nasbírají nejvyšší hodnotu výrobků Cif a Domestos (v přepočtu poměrem na jednoho žáka) získá peněžní výhru v hodnotě 500 000 Kč na nákup školního vybavení nebo jeho renovaci. Podrobné informace a pravidla soutěže budou dostupná na webových stránkách www.domestos.cz a www.cif.cz.


Součástí strategie každé firmy je zajištění kvalitního a současně levného jazykového vzdělávání. Pro společnosti, které nechtějí za jazykovou výuku platit více než musejí, sestavila jazyková škola a překladatelská agentura Slůně - svět jazyků (www.slune.cz) seznam rad, jak za výuku ušetřit.

Jazykové školy nabízejí možnost platit jednotnou částku za celou skupinu studentů, bez ohledu na jejich počet ve skupině. Při větších skupinách studentů je cena výuky v přepočtu na jednoho studenta velice zajímavá. V případě, že si vyberete individuální výuku (1 student - 1 lektor), pokuste se platit dopředu. Jazykové školy v případě předplácení výuky poskytují výhodnější hodinovou sazbu. Cena může být dále snížena větším množstvím předplacených hodin.

Kvalitní jazyková škola také umožňuje realizovat výuku přímo na pracovišti klienta (za stejnou cenu, jako za výuku v učebnách školy). Vy tak ušetříte peníze za benzín, popř. MHD a samozřejmě čas, který byste jinak věnovali cestě za výukou. Jestliže si nejste jisti vhodností vybraného typu výuky pro své zaměstnance, požádejte dodavatele jazykových služeb o ukázkovou hodinu. Na testovací hodině si můžete zdarma ověřit kvalitu jazykové školy, i vybraného lektora.

Své jazykové znalosti prohlubujte také prostřednictvím internetu. Zde jsou cizím jazykům věnovány mnohé portály, které můžete používat jako doplněk klasické výuky úplně zdarma. Klasickou výuku s lektorem tyto zdroje nenahradí, mohou se však stát cennými pomocníky při procvičování zvolených oblastí jazyka.

Řada firem využívá možnosti hradit jazykovou výuku prostřednictvím dotací. Mezi nejvíce využívané dotační programy patří jednoznačně Vzdělávejte se! a Školení je šance. Pro koho jsou dotace určeny, včetně dalších podmínek, zveřejňují úřady práce na svých internetových stránkách.

Pro ty, kteří se hlásí do skupinových kurzů pro veřejnost, má Slůně ještě jednu důležitou radu. Nezapomínejte na častý trik jazykových škol, které pouze opticky snižují ceny kurzů. Nízké ceny může být dosaženo menším počtem vyučovacích hodin v týdnu a v celém kurzu. Proto si vždy cenu přepočítejte na jednu hodinu výuky.

Jazyková škola a překladatelská agentura Slůně - svět jazyků vznikla v roce 1998 v Ostravě. V průběhu deseti let společnost založila nové pobočky v Brně, Praze a Plzni a stala se členem Asociace jazykových škol a agentur ČR a Asociace českých překladatelských agentur. Nabízí jazykovou výuku pro firmy i veřejnost, jazykové audity, jazykovou literaturu, překlady a tlumočení. V roce 2008 Slůně získalo titul Firma roku 2008  v Moravskoslezském kraji a ve stejném kraji získalo také ocenění za marketingově řízenou firmu. Slůně – svět jazyků nabízí unikátní službu -  Skype výuku cizích jazyků (jako jedni z prvních v ČR), a dále službu víkendových překladů (jako jedni z mála v ČR).

/tz/

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB