Vážené kolegyně a kolegové, členové ČMA,
dovolujeme si Vás srdečně pozvat na předvánoční setkání připravené se společností SAVOIR FAIRE.
Motto večera: „Světák nebo dřevák?“
Vážené kolegyně a kolegové, členové ČMA,
dovolujeme si Vás srdečně pozvat na předvánoční setkání připravené se společností SAVOIR FAIRE.
Motto večera: „Světák nebo dřevák?“
Zítra se po brněnských ulicích poprvé rozběhnou švédští skřítkové Tomteni. Po všechny adventní víkendy budou zvát kolemjdoucí k předvánočním nákupům do IKEA Brno. Cílem letošní kampaně Vánoční pozdravy ze Švédska je představit Brňanům švédské tradice a upozornit na adventní nabídku obchodního domu s nábytkem.
Ve Fakultní Thomayerově nemocnici v pražské Krči byla v rámci programu Integrovaného operačního systému a Evropské unie ukončena modernizace Onkologického centra. Na obnově se dále podílelo Ministerstvo zdravotnictví a Fakultní Thomayerova nemocnice. Dodavatelem přístrojového vybavení byla společnost Hospimed spol. s r.o.
Focus Agency pro ČADV tvoří a zajišťuje edukační kampaně z oblasti dermatovenerologie. Zájem veřejnosti je velký.
Edukovat širokou veřejnost a upozornit na rizika spojená s kožními onemocněními - to je cílem snažení České akademie dermatovenerologie profesorky Jany Hercogové, přednostky dermatovenerologické kliniky FN Na Bulovce. Aby bylo toto snažení co nejefektivnější, přizvala akademie, která sdružuje odborníky i laiky z oblasti dermatologie a venerologie, ke spolupráci PR agenturu Focus Agency, s.r.o. Jejím úkolem je návrh a příprava projektů, ale i jejich realizace včetně zajištění finančního pokrytí prostřednictvím fundraisingu.
„S Českou akademií dermatovenerologie spolupracujeme již přes jeden rok," bilancuje Lucie Asenová, manažerka projektu. „Za sebou máme projekt, který širokou veřejnost seznámil s problematikou melanomů, nyní probíhají projekty zaměřené na lupénku, ekzémy a alergie."
Focus Agency za rok trvající spolupráci zorganizovala několik tiskových konferencí a seminářů s účastí lékařů odborníků. V první polovině tohoto roku došlo k realizaci roadshow po celé republice, v jejímž rámci měli lidé možnost zdarma podstoupit kontrolu své kůže. Během pěti dnů se nechalo vyšetřit na 1700 osob. O problematice slunění a rizik s ním spojeným byly informovány také děti a učitelé v českých školkách a to formou zábavného pásma „Bezpečné sluníčko."
V rámci informování veřejnosti o problematice ekzémů, lupénky a alergií byla připravena edukační brožura, jež byla v nákladu 10 000 kusů distribuována do ordinací kožních lékařů. Zájemci si jí zároveň mohou stáhnout z webových stránek www.dermanet.cz, jejichž realizaci taktéž zajistila Focus Agency.
"Pro klienta zajišťujeme služby formou full-service," uvedl Robert Svoboda, obchodní ředitel Focus Agency. „Postaráme se jak o tvorbu celého projektu, tak kompletní realizaci. Naše práce se vyznačuje vysokou samostatností a minimálním zatížením klienta. Kromě práce se širokou veřejností a produkce doprovodných eventů nezapomínáme ani na kompletní a efektivní servis v oblasti public a media relations. Jen díky tomu jsme schopni dosahovat dobrých výsledků a plnit klientem stanovené cíle."
Společnost Odyssey Performance Enhancement Network v říjnu 2010 zahajuje nový projekt PROFI ŽENA II, dotovaný ze sociálního fondu Evropské unie. Pražským mikropodnikatelkám nabídne možnost absolvovat celkem osm různých kurzů, zaměřených na praktické dovednosti potřebné k podnikání a schopnost skloubit osobní život s prací. Vzdělávací program doplní osobní konzultace s lektory, on-line semináře, e-learning a diskusní fórum.
V České republice přibývá lidí, kteří mají problémy s kily navíc. Každý třetí trpí nadváhou, každý pátý je už obézní. Češi se tak vyšvihli na vrchol evropského žebříčku. Mezi dětmi ve světě přibývá cukrovkářů. Někteří odborníci proto o obezitě hovoří jako o epidemii nového tisíciletí.
Dovoluji si Vás pozvat od 22. listopadu do 23. prosince 2010 na Vánoční trhy ochranné známky Práce postižených v OC Letňany Praha.
Porucha, která pomáhá k úspěchu
Anders Hansen
Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.