Věk dětí vybavených mobilním telefonem se stále snižuje. V Česku lidé pořizují telefony dětem dříve, než ve většině evropských zemí. Zatímco u nás kupují rodiče svému potomkovi první přístroj mezi sedmým až desátým rokem věku, například ve Francii panuje většinový názor, že by dítě mělo vlastnit telefon zhruba v 15 letech. V tomto věku ho v loňském roce vlastnilo více než 70 procent francouzské mládeže*. Obecně lze přitom říci, že děti ze zemí střední a východní Evropy dostávají mobilní telefony o několik let dříve než děti ze západních evropských zemí. Údaje vyplývají z mezinárodního průzkumu Barometr Cetelem.

Nízké povědomí lékařů a obtížný přístup k financování. To jsou hlavní důvody, proč má dnes k moderní léčbě dětské mozkové obrny přístup jen velmi málo pacientů. Implantaci baclofenové pumpy v ČR zatím od roku 2007 podstoupilo jen šest dětí, všechny ve Fakultní nemocnici Motol. Ročně by však mohlo být operováno odhadem deset dětí. U dětských pacientů přitom každé prodlení ve správné léčbě znamená zásadní riziko trvalého poškození těla.

vanocni_nakupy.jpgDo Štědrého dne zbývají dva měsíce a pro mnohé české domácnosti právě začíná období shánění vánočních dárků. Lámeme si hlavu, co by našim blízkým udělalo největší radost a zároveň se obáváme, abychom výdaji nezruinovali své peněženky. Pokud už sepisujete nákupní seznam, přečtěte si následující řádky. Krok za krokem vás provedou maratonem vánočních příprav.

Evropská komise včera na zasedání kolegia komisařů zamítla návrh místopředsedkyně Evropské komise Viviane Redingové na zavedení povinných kvót pro ženy v dozorčích a správních radách podniků. 40procentní kvóty pro „podzastoupené pohlaví" se měly týkat veřejně vlastněných podniků i podniků obchodovaných na burzách. Pro první jmenované měla kvóta začít platit v roce 2018, pro ostatní od roku 2020. Proti legislativnímu návrhu se již před časem postavila Česká republika spolu s dalšími devíti členskými státy. Češi spolu s ostatními zeměmi trvají na tom, aby podobná opatření byla přijímána pouze a jen na národní úrovni.

V nejrychleji rostoucí části na východě Prahy otevírá řetězec BILLA již svou 204 prodejnu v ČR. Nový supermarket v Dolních Počernicích v Praze 9 je umístěn na Českobrodské ulici v blízkosti dopravního napojení východní části Prahy na Štěrboholskou radiálu. Nová prodejna cílí především na mladé rodiny s dětmi, kteří v této a přilehlých čtvrtích žijí v nové i staré zástavbě.

Carla VH430 Carlotta_hruska_RGB[1].jpgV Národním zemědělském muzeu v Praze byly 18. října slavnostně vyhlášeny výsledky IV. ročníku soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka 2012", která probíhala opět v osvědčené spolupráci společnosti SYMPEX GROUP s vydavatelstvím AGRAL, za odborné součinnosti VÚ potravinářského Praha a zaštítěné skupinou COOP. Partnerem soutěže je Národní zemědělské muzeum. Read More

Finančně poradenská společnost DataLife ukončila hlavní náborovou část své kampaně zaměřené na matky po mateřské dovolené. Zúčastnila se jí více než tisícovka maminek z celé České republiky, které prověřily své znalosti z oblasti financí. V dotazníkovém testu uspělo 53 % respondentek, a získaly tak Certifikát finančního poradenství. Společnost navíc zřizuje na Facebooku poradnu pro matky, které chtějí po mateřské opět nastartovat svoji kariéru.

• Růst obratu dm drogerie markt. s.r.o. o 5,47 % na 6,208 mld. CZK i přes pokračující nepříznivý hospodářský i tržní vývoj v obchodním roce 2011/2012
• Otevření 14 nových prodejen dm a vytvoření 250 nových pracovních míst v České republice
• Společnost dm podruhé zvolena „Obchodníkem roku" v kategorii „Prodejce drogistického zboží"

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB