Jak dnes fungují značky kvality? Usnadňují spotřebitelům rychlejší orientaci při výběru kvalitních potravin? Výsledky posledního průzkumu realizovaného společností STEM/MARK ze srpna 2014 ukazují, že označení kvality potravin více vnímá nejen odborná veřejnost, ale i běžní spotřebitelé a dochází k poklesu nevědomosti při rozeznávání původu značek.

1-3Dpo.jpgKrása a mládí. Touha žen i mužů po mladistvém vzhledu je čím dál markantnější, což se samozřejmě odráží také na poptávce po estetických zákrocích. Zatímco vědci hledají další anti-ageingové metody pro omlazování a zlepšování kvality pokožky, lékaři přiznávají, že bez zjištění příčin nedokonalostí obličeje samotná ošetření mnohdy nestačí. Důvodem povadlé kůže, podbradku nebo nosoretních rýh totiž mohou být i problémy pacientova chrupu.

ilustracni foto 1.jpgOd 16. do 29. září probíhá na stránkách www.makro.cz internetové hlasování Stromy místo letáků, kde třináct obcí a jedna škola soutěží o granty na podzimní výsadbu stromů. Cílem iniciativy Nadace Partnerství a společnosti MAKRO Cash & Carry je snížit počet zasílaných papírových letáků a podpořit sázení stromů, do kterého se zapojují místní obyvatelé. Za každého zákazníka přihlášeného k odběru elektronického letáku namísto papírového, věnovala společnost MAKRO Nadaci Partnerství 20 korun. Nyní může veřejnost hlasováním ovlivnit, které projekty nashromážděné peníze na výsadbu stromů obdrží.

V Bruselu začne čtvrtý ročník přehlídky evropské poezie Transpoesie. Celkem bude vystaveno třicet evropských básní od třiceti evropských autorů, česká básnická tvorba je zastoupena dílem předního autora Petra Hrušky. Básně jsou instalovány na vývěsních plochách v metru, autobusech, tramvajích a letos poprvé i na zastávkách. U zrodu této mezinárodní literární události stálo České centrum Brusel. Rozsáhlý projekt je organizovaný v rámci EUNIC Brussels začíná v úterý 23. 9. 2014 a potrvá do 24. 10. 2014.

Září v Bulharsku patří mezinárodnímu Veletrhu loutek. V pořadí osmý ročník se letos uskuteční v Městské umělecké galerii v Sofii od 16. 9. 2014 do 22. 9. 2014. Česká republika zde bude zastoupena hned dvakrát: výstavou s názvem Tradice a současnost české loutky představující vývoj loutkářské tvorby od začátku století a vystoupením královéhradeckého divadla Drak, které sem přijíždí na pozvání Českého centra Sofie. Pro návštěvníky je připraveno představení režiséra Jiřího Havelky Poslední trik Georgese Mélièse.

Hatteras Brocade.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh bekovky s brokátovým vzorkem značky Stetson.

Už 8 hotelových škol a odborných učilišť a 50 profesionálů z hotelů i restaurací a řada hobby kuchařů využívají výukové kurzy projektu Kulinářské umění. „Naším cílem je nabídnout dlouhodobý, systematický a moderní výukový program pro profesionály v gastronomii a výrazně tak přispět ke zlepšení neutěšeného stavu gastronomie v České republice," říká zakladatel projektu Jiří Roith.

01_EQUA_BANK_DOBROVOLNÍCI.jpgEqua bank u příležitosti 3. výročí působení na trhu uspořádala 1. Dobrovolnický den. Ve spolupráci s Českým výborem pro UNICEF a dětským stacionářem Dům tří přání pomohli zaměstnanci banky třem projektům. Spolu s UNICEF zaměstnanci Equa bank prodávali dárkové předměty a zapojili se do projektu Adoptuj panenku a zachráníš dítě. Výtěžek jde na mezinárodní očkovací programy UNICEF. V Domě tří přání se zaměstnanci aktivně zapojili do kultivace zahrady, stavby hracího domečku pro děti a úklidových prací.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB