Stetson Valrico (1).jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh nové společenské klobouky legendární americké značky Stetson.

Konzumace biopotravin  u nás od roku 2011 mírně roste. Jejich podíl na celkové spotřebě potravin a nápojů je ale jen 0,7 %. Procento se už čtyři roky nijak zásadně nemění. Z průzkumu ČSOB Index očekávání firem vyplývá, že čeští pěstitelé a výrobci biopotravin vidí problém hlavně v nízké osvětě veřejnosti. S tou by podle nich měl více pomáhat stát. Firmy ale věří, že poptávka po jejich produktech poroste.

Novou prodejnu v Blansku otevře společnost dm drogerie markt ve čtvrtek 20. 11. 2014. V tomto městě se jedná o první prodejnu dm. Zákazníkům nabídne 340 m2 prodejní plochy. Prodejna se nalézá v nákupní zóně v ulici Ludvíka Daňka se snadnou dopravní dostupností a bezproblémovým parkováním. Pro zákazníky je připraven rozšířený sortiment výrobků péče o tělo a pleť, vlasové kosmetiky, biopotravin, produktů péče o děti a krmiv pro zvířata.

Stále častějším jevem v tuzemských firmách i nadnárodních korporacích je zakládání vlastních vzdělávacích středisek. Budování interních vzdělávacích center však stojí miliony korun a firmy se snaží náklady snižovat. Jednou z cest je obsazení lektorských pozic vlastními zaměstnanci. Ti však nebývají vždy kompetentní v předávání zkušeností a znalostí. Proto vznikl nový koncept rozvoje interních vzdělavatelů, ve kterém spojily své síly přední kapacity v oboru firemního vzdělávání: Petr Eisner, DiS, Olga Franců, PaedDr. Jitka Jilemická, PaedDr. Olga Medlíková a Mgr. Jan Vojtko.

Letošní ročník soutěže „Hravě žij zdravě" hlásí obrat v zájmu registrovaných tříd. Dlouhodobě se nejvíce registrovaly třídy z Moravskoslezského kraje. Letos však zatím v počtu registrovaných tříd vede kraj Středočeský.

Snad každý ví, kam i „císařpán" chodil pěšky. Ano, řeč je o toaletě. Automaticky ji vnímáme jako běžný standard bydlení a v průzkumech se lze například dočíst i to, kolik času na ní ročně strávíme. Přesto je i v současnosti ve světě pro mnoho milionů lidí nedostupným luxusem. Nemožnost dodržovat základní hygienu a nutnost vyměšovat se ve volné přírodě s sebou přitom nese nejen sociální stigma, ale je také jednou z příčin znečištění vodních zdrojů. Nedostatek pitné vody v mnoha zemích a z toho plynoucí nutnost pít vodu mnohdy kontaminovanou fekáliemi je pak příčinou vážných onemocnění a stojí také za úmrtím milionů lidí, z nichž velkou část tvoří děti do pěti let. Právě na to se vždy 19. listopadu snaží upozornit Světový den toalet. Zároveň s tím odborníci v posledních letech poukazují na nový fenomén ve vyspělých zemích - na zbytečné plýtvání pitnou vodou při splachování toalet.

Prague Convention Bureau se na začátku tohoto roku stalo partnerem expertního pracovního portálu pracezeny.cz, jehož cílem je pomoci ženám najít pracovní uplatnění. Portál provozuje společnost AGENDER s.r.o., která usiluje o zlepšení podmínek znevýhodněných skupin na trhu práce, tedy žen s malými dětmi a lidí starších 50 let. Prague Convention Bureau se rozhodlo aktivně podpořit tento projekt a prostřednictvím portálu nabídlo pracovní pozici vhodnou zejména pro matky s malými dětmi.

V Pražské křižovatce se uskutečnil charitativní křest kalendáře 12 plus 12, který již pátým rokem vydává charitativní organizace DEBRA ČR pod patronátem Jitky Čvančarové. Projekt 12 plus 12 pomáhá zkvalitňovat život lidem s vzácnou nemocí motýlích křídel, pro které i objetí může být bolestivé, avšak vlídný dotek jim neublíží.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB