Obálka_Outdoorová kuchařka.jpgNepostradatelná knížka Petry Pospěchové pro všechny, kdo vyrážejí na výlet či trek a nespokojí se s instantními polévkami nebo konzervami. Přináší chutné, rychlé, lehké a výživné recepty na všechny druhy výšlapů, shrnuje, jak jídlo nejlépe zabalit, naplánovat jídelníček, případně jaké přirozeně léčivé potraviny s sebou vzít pro případ zdravotních potíží. Petra Pospěchová léta svých zkušeností z hor přetavila v příručku, která mapuje, jak se po všech kulinárních stránkách připravit na víkendový výlet do Jeseníků, zimní přechod ukrajinských hor či himálajské expedice, ale taky na jednodenní výšlap s dětmi. Knížka je užitečná jak pro zkušené vlčáky, kterým rozšíří kulinární obzory a dosavadní jídelníček, tak pro začátečníky, kteří se chystají ven poprvé a potřebují se zorientovat nejen v jedlých surovinách, ale i ve vybavení pro vaření v přírodě. S Outdoorovou kuchařkou hravě zvládnete každou výpravu do hor a přírody vůbec.

Mezinárodní i tuzemské statistiky potvrzují, že celková spotřeba alkoholu v České republice mírně klesá. Stejně tak vykazují klesající trend další negativní jevy spojované s nezodpovědným pitím. Přesto je potřeba rizikové chování nadále monitorovat a pracovat na jeho minimalizaci. A právě to má za cíl osvětová kampaň Alkohol zodpovědně, jejíž druhý ročník dnes zahajuje stejnojmenná pracovní skupina fungující v rámci Potravinářské komory ČR. Letošním hlavním tématem je alkohol a mladiství. Děti a mladí jsou totiž velmi zranitelnou skupinou. Pití alkoholu může poškodit vyvíjející se organismus více než ten dospělý a mladiství konzumenti si také mohou snáze osvojit rizikové vzorce chování ve vztahu k alkoholu, včetně těžké závislosti. V rámci nadcházející osvětové kampaně bude využit i unikátní sociologický výzkum mapující vztah mladistvých a jejich rodičů k alkoholu.

308802.jpgPřipravte si ty nejoriginálnější nápoje dle vlastní fantazie třeba s mátou, citronem, malinami, okurkou či melounem! Nekonečně mnoho lahodných kombinací přináší vychytaný džbán s víčkem, vyluhovací přepážkou a čtyřmi poháry TESCOMA myDRINK!
Džbán ve čtyřech letních barvách je vyroben z prvotřídního zdravotně nezávadného plastu vhodného pro dlouhodobý styk s potravinami.

Celková spotřeba masa se snižuje, za posledních dvacet pět let o více než dvacet kilo na osobu. Podle odborníků spotřeba masa v nejbližších letech ještě o něco poklesne, v delším horizontu však bude spíše stagnovat. Vyplývá to z průzkumu ČSOB Index očekávání firem, který monitoruje sentiment a očekávání malých a středních firem včetně živnostníků. V rámci jedenácté vlny šetření se průzkum věnoval právě situaci v oblasti prodeje masa a masných výrobků.

Muzeum hlavního města Prahy připravilo pro návštěvníky 18. 5. 2016 v rámci Mezinárodního dne muzeí vstup zdarma, a to do hlavní budovy muzea a Zámeckého areálu Ctěnice. Tématem letošního Mezinárodního dne muzeí je „Muzeum a kulturní krajina“.

V dubnu loňského roku spustily Národní galerie v Praze (NG) a Komerční banka společný projekt volného vstupu do stálých expozic pro děti, mládež do 18 let a studenty do 26 let. Při meziročním srovnání návštěvnosti během prvního čtvrtletí 2015 s placeným vstupem (13 972) a letošním prvním kvartálem s bezplatným vstupem (17 233), vzrostl zájem mladé generace téměř o čtvrtinu. Možnost bezplatného vstupného potrvá minimálně do konce letošního roku.

ilustracni-myti (1).jpgSnažíte se s jarem a hezkým počasím umýt okna, ale pořád se vám nedaří, aby se dokonale leskla? Ve spolupráci s úklidovými profesionály ze startupu LidskáSíla.cz přinášíme několik zaručených rad a správný postup. Jaro je pro mytí oken ideální - teplota se nepohybuje pod nulou, kdy je mytí oken neefektivní, protože přípravek určený k mytí oken není v takto nízkých teplotách účinný.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB