wpc-foto-1-nahled.jpgLéto volá po výletech k vodě. Proč si ale chvíle odpočinku nezpříjemnit doma a nevytvořit si místo pro relax během letních horkých dnů přímo doma? Po stylové terase s pohodlným nábytkem a nejlépe u bazénu touží většina z nás. Moderní odolné materiály navíc v poslední době vytlačují drahé kamenné terasy, či ty dřevěné, náročné na údržbu. Jaká tedy může být dnes elegantní a snadno dostupná terasa?

DSC_0331.jpgDopravní podnik Ostrava a.s. (DPO) ve spolupráci s Visa Europe, Koordinátorem ODIS, ČSOB, XT-Card a společností Mikroelektronika představují průlomový způsob placení jízdného v prostředcích MHD v Ostravě bezkontaktní bankovní kartou bez tištění papírové jízdenky. Jedná se o historicky první odbavovací systém tohoto typu v České republice a druhý v Evropě.

dry milk of virgin mary.jpgMezinárodní festival módního designu Fashionclash v Maastrichtu přivítá ve dnech 30. června až 3. července návrháře a umělce spjaté s módou a designem z celého světa. Prestižní multioborová platforma zprostředkuje setkání mladých a začínajících tvůrců ze všech odvětví: od textilního designu přes šperkařství či doplňky až po fotografii, film a tanec. Hlavním cílem Fashionclashe je propojit talent, různé disciplíny, kulturu a oslovit široké publikum skrze módu. Letošní ročník opět počítá s reprezentativní českou účastí.

ultraformer-web-1.jpgNeinvazivní omlazující zákroky jsou u nás stále více populární. Nezaberou příliš času, nebolí a po jejich absolvování není nutná téměř žádná rekonvalescence. Není divu, že jim české ženy stále více dávají přednost před klasickými operačními metodami, které stárnutí stejně stoprocentně nezastaví. Klinika Mediestetik představila jako první na našem trhu novinku - přístroj Ultraformer III, který se může už po jednom ošetření, pochlubit omlazujícími výsledky srovnatelnými s plastickou operací.

foto_1_babylove_top.jpgdm značka babylove letos slaví jubilejní 20. narozeniny. Na český trh babylove vstoupila dětskými plenami a několika pečujícími kosmetickými přípravky pro děti. Již od počátku nabízí dm značka babylove vysoce kvalitní produkty za příznivé ceny. A to je také hlavní důvod, proč je tato dm značka tolik oblíbená. V současné době již nabízí více než 240 výrobků v sortimentu péče o děti i maminky a dětské výživy.

Fortuna.jpgZaměstnanci sázkové kanceláře Fortuna si budou moci na vlastní kůži vyzkoušet, jak zdravý životní styl dokáže ovlivnit jejich pracovní výkon. Fortuna totiž zvítězila v soutěži společnosti Edenred a získala tak odměnu v podobě projektu Firma na talíři v hodnotě 180 tisíc korun.

LS_skoleni_damy_nabor (1).jpgČasová flexibilita, školení, férový plat, ale i týmový duch v úklidové oblasti, právě to slibuje český online start-up LidskáSíla.cz dámám na úklid. Aktuálně firma zaměřená na propojení dam na úklid se zákazníky hledá nové pracovníky. Do dvou let chce start-up zaštiťovat až 2000 profesionálů ve službách.

Celých 367 m2 prodejní  plochy, tedy zvětšení  plochy o 35 m2, nabízí zákazníkům čerstvě  zrekonstruovaná prodejna dm,  kterou  zítra,  tj. ve čtvrtek  23. 6. 2016, otevírá společnost dm drogerie markt  s.r.o.  v Přetlucké  ulici (Tesco Extra Praha  Skalka) v Praze 10.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB