Společnost dm drogerie markt se opět rozhodla podpořit handicapované a vnést do jejich tváří i životů více úsměvu a radosti. V rámci kampaně „Pomáhej s humorem" od Konta bariéry budou mít zákazníci možnost koupit v kterékoliv prodejně dm od 7. 12. do 29. 12. 2016 klaunský nos za 50 Kč. Celá částka získaná prodejem těchto nosů bude po skončení prodeje převedena na účet veřejné sbírky „Pomáhej s humorem", odkud poputuje na podporu lidí s handicapem.

Pohádkové_Vánoce_v_Harfe_1.jpgPohádkové Vánoce v Harfě byly slavnostně zahájeny. Přijďte si užít předvánoční čas ve společnosti oblíbených dětských hrdinů. Blíží se adventní období, které je předzvěstí Vánoc, nejkrásnějších a nejoblíbenějších svátků roku. Tato doba je spojena s rozjímáním a celoročním bilancování, ale i s nakupováním dárků a hektickými přípravami. Pojďte si tento čas v letošním roce užít a využijte jej k rodinnému výletu. Obchodní centrum Galerie Harfa připravuje zajímavou akci s názvem Pohádkové Vánoce v Harfě. Její součástí je krásná výstava kostýmů z nejpopulárnějších českých pohádek i bohatý doprovodný program. To si nemůžete nechat ujít! Výstava byla slavnostně otevřena v úterý 29. listopadu a bude k vidění až do 8. ledna 2017. Oficiální zahájení proběhlo samozřejmě v pohádkovém duchu! Zúčastnil se jej princ Miroslav Šimůnek, královna krásy Iveta Vítová, moderátorky Kristina Kloubková, Kateřina Kristelová a Agáta Prachařová.

Ukazka 3D tisku hracek a soucastek.jpgNedostatek lidí s technickým vzděláním, to je téma spojující nejen firmy sdružené v České manažerské asociaci. Klub předškolního vzdělávání ČMA v čele s Milošem Filipem ze společnosti Prefa Kompozity má jasnou vizi, jak s problémem naložit - držet krok s dobou a podporovat rozvoj dětí v oblasti technického vzdělávání.

Společnost Tesco se dlouhodobě profiluje jako jeden z klíčových hráčů na poli prevence plýtvání potravinami, a to nejen na základě spolupráce s lokálními dodavateli, ale také zapojením zákazníků i celých komunit, ve kterých působí. Tesco si je však vědomo toho, že tento celospolečenský problém není žádná firma nebo instituce schopna vyřešit sama. Ve spolupráci s platformou pro odpovědné podnikání v ČR, Byznysem pro společnost, se proto rozhodla uspořádat odbornou konferenci pod názvem Žádné jídlo nazmar, v jejímž rámci vyzvala k vytvoření pracovní skupiny, která by se na toto téma detailněji zaměřila.

plakat-a3-wenig-program-3-12.jpgMuzeum hlavního města Prahy pořádá 3. 12. 2016 od 9 do 18 hodin v hlavní budově muzea již čtvrtý ročník akce MuzeuM Market. Letos čeká návštěvníky bohatý program a mohou potěšit sebe i své blízké koupí dárku. Pro děti budou připraveny výtvarné dílny a pohádky, na programu je také na koncert. Hlavní budova muzea bude otevřena po celý den zdarma.

Potravinářská komora České republiky (PK ČR) spustila novou komunikační kampaň zaměřenou na zvýšení povědomí českého spotřebitele o způsobu značení sýrů - „Přírodní sýry základ zdravé výživy". Edukační formou by se spotřebitelé měli naučit, jak se na pultech prodejen orientovat ve značení sýrů, aby si domů přinesli skutečný sýr, vyrobený z kvalitního mléka a od kvalitního výrobce. Základním komunikačním kanálem je on-line komunikace, která je doplněna printovou a outdoor kampaní. Partnery projektu jsou společnosti MADETA a Interlacto.

Čím více se matkám blíží konec rodičovské dovolené, tím intenzivněji se věnují svému návratu do práce. „Zaměstnavatelé oceňují, když se žena na mateřské, jak se lidově říká péči o děti po narození, neodmlčí na celé tři roky. Pro matky je lepší zůstat s firmou v kontaktu," uvádí Erik Švarcbach z personálně-poradenské společnosti McROY Czech.

Téměř 170 kilogramů vysloužilých elektrozařízení vytřídí průměrná domácnost v České republice při větším úklidu rodinného domu. Nejčastěji se Češi zbavují velkých domácích spotřebičů o průměrné hmotnosti 60 kilogramů, jako je lednička, pračka nebo sporák. Vyplývá to ze statistik projektu Buď líný zaměřující se na odběr vyřazených elektrospotřebičů přímo z domácností. Recyklací průměrného svozu lze ušetřit až 114 kilogramů oxidu uhličitého, čemuž odpovídá více než sedmisetkilometrová cesta automobilem s motorem o menším objemu.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB