Společnost LASSELSBERGER, s.r.o. věnovala osmi školám a školkám v České republice a pěti na Slovensku, výhercům soutěže Domestos pro školy, téměř 2000 m² keramických obkladů RAKO, některým včetně stavební chemie RAKO SYSTEM.
Rakovina prsu a vaječníků jsou témata, která by měla mít každá žena na zřeteli, zvláště s přihlédnutím k faktu, že právě karcinom prsu je nejčastějším typem rakoviny, který postihuje ženy všech věkových kategorií po celém světě. Statistiky hovoří, že 1 z 8 žen postihne během života rakovina prsu a 1 z 67 žen rakovina vaječníků. Proto je velmi důležitá prevence. Včasné odhalení rakoviny totiž podstatně zvyšuje naděje na přežití.
PAUL MITCHELL® není jen synonymem krásy, ale i odpovědnosti, proto se rovněž angažuje v boji proti rakovině.
Říjen je celosvětově měsícem boje proti rakovině prsu a právě v tomto měsíci probíhá již tradiční růžová kampaň společnosti PAUL MITCHELL® jejímž smyslem je zvýšit povědomí a informovanost o tomto onemocnění a zároveň dodat ženám odvahu nechat se včas vyšetřit.
Rakovina prsu a vaječníků jsou témata, která by měla mít každá žena na zřeteli, zvláště s přihlédnutím k faktu, že právě karcinom prsu je nejčastějším typem rakoviny, který postihuje ženy všech věkových kategorií po celém světě. Statistiky hovoří, že 1 z 8 žen postihne během života rakovina prsu a 1 z 67 žen rakovina vaječníků. Proto je velmi důležitá prevence. Včasné odhalení rakoviny totiž podstatně zvyšuje naděje na přežití.
PAUL MITCHELL® není jen synonymem krásy, ale i odpovědnosti, proto se rovněž angažuje v boji proti rakovině.
Říjen je celosvětově měsícem boje proti rakovině prsu a právě v tomto měsíci probíhá již tradiční růžová kampaň společnosti PAUL MITCHELL® jejímž smyslem je zvýšit povědomí a informovanost o tomto onemocnění a zároveň dodat ženám odvahu nechat se včas vyšetřit.
Vánoční čas se kvapem blíží a s ním samozřejmě přichází ruku v ruce i různé oslavy či setkání s Vašimi blízkými. Pokud nevíte, čím ozvláštnit sváteční tabuli, popřípadě čím obdarovat své blízké, máme pro Vás to pravé paštikové. Značka Pâté du Chef pro Vás připravila specialitu v podobě prémiové paštikové bonboniéry. Paštika totiž i nadále zůstává tradiční součástí českých jídelníčků a v její oblibě Češi drží světové prvenství.
Český start-up LidskáSíla.cz, do kterého nedávno vstoupil guru tuzemského internetu a investor Ondřej Tomek a který je zaměřený na úklid v domácnosti, nezastavitelně roste a zavádí inovace. Pro své klienty připravil výrazné novinky v podobě dynamických cen i nočních úklidů. Ty pomohou zaplnit časový rozvrh dam na úklid i mimo špičku a nabídnou zákazníkům úklid do 24 hodin i nižší ceny.
S prodlužujícím se věkem žen se zvyšuje i délka jejich života bez endogenních estrogenů. Světová zdravotnická organizace odhaduje, že v roce 2030 bude ve světě 1,2 miliardy žen ve věku nad 50 let. Následky estrogenního deficitu - osteoporotické zlomeniny, kardiovaskulární onemocnění, Alzheimerova nemoc a stařecká slepota - významně zhoršují kvalitu života zralé ženy. Proto Mezinárodní společnost pro menopauzu stanovila 18. říjen jako světový den menopauzy. Cílem je zajistit a zvýšit informovanost o aktuálních otázkách všech oblastí klimakterické medicíny jak v laické, tak i v odborné společnosti.
Běžnou součástí kvalitního zákaznického servisu u poskytovatelů služeb a provozovatelů e-shopů je zákaznická linka. Protože je mnohdy zdarma, zákazníci neváhají volat často, případně s dotazy, které někdy ani nesouvisejí s danou službou či produktem. Důkazem mohou být následující zkušenosti z bezplatné zákaznické linky energetické společnosti E.ON.
Na středoevropské konferenci "No Food to Waste" v Budapešti, Tesco oznámilo svůj závazek, že do roku 2020 se budou všechny obchody Tesco podílet na darování potravinových přebytků potřebným. Obchodní řetězec daruje přebytky potravin, které pomáhají lidem v nouzi, prostřednictvím místních potravinových bank. Do léta roku 2016 Tesco ve střední Evropě darovalo přes 5 000 tun potravin, což odpovídá téměř 13 milionům jídel. Z toho 409 tun pochází z Tesco ČR.
Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš
Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…