Simona Kijonková představila plány investiční skupiny JSK, která kromě připraveného finančního kapitálu buduje svůj businessplán na tzv. smart investicích a na know-how úspěšné businessmanky a jejího týmu.
Vážené a milé čtenářky, ale také čtenáři, jistě jste si všimli, že na tomto místě jednou za dva měsíce přinášíme článek o tom, jak dát do pořádku vlastní kondici, jak se cítit lépe, jak pomocí zkušeností a poznatků napravit, co je třeba, když jsme například pod velkým tlakem, unavení, vyhořelí, neschopni normálně fungovat. Většina z nás taková období v životě zažíváme již skoro běžně a většina z nás ví, že v takových případech je potřeba něco se sebou udělat. Není nad dobrou radu. Pátý díl seriálu máte právě před sebou. Ty předchozí si můžete nalistovat na www.madambusiness.cz v příslušném vydání v PDF, a to lednovém, březnovém, květnovém a červencovém, vždy na straně 19. Řešte včas vše, co vás vyčerpává, co vám nedá spát, čím se trápíte. A kdy začít se změnou? Hned! Průvodcem je Jana Spitzkopfová.
Nákupní chování spotřebitelů se často mění a je ovlivňováno mnoha faktory, které se ne vždy dají jednoduše předvídat. Kromě základního porozumění nákupním zvyklostem a cestám zákazníků jsou zde další vlivy jako celospolečenské dění, ekonomická situace, nálada obyvatelstva, a dokonce i počasí, které mohou výrazně ovlivnit chuť spotřebitelů nakupovat.
Michaela Zindelová
Jak jsme žili v šedesátkách? Jak jsme se oblékali v sedmdesátkách a kdo byly naše idoly v osmdesátkách? Móda a životní styl optikou nynější pamětnice, tehdejší studentky, později módní redaktorky, autorky a sběratelky času. Kniha plná unikátních fotografií je určená všem, kteří mají chuť se ohlížet. Stojí rozkročená mezi módou, životním stylem a kulturou, balancuje na hraně mezi amatérskou rovinou a populárně naučnou literaturou, dotýká se nejen proměn v pánském a dámském oblečení, ale také líčení, doplňků i toho, jak se tehdy žilo a jaký vliv měla na módu a životní styl tehdejší životní realita.