Čerstvá květina potěší nejen vaši partnerku, maminku nebo kamarádku, je také vhodným dárkem pro obchodní partnerku. I přes to však české manažerky dostávají květiny nejčastěji pouze jednou za půl roku (10 %), dalších více než 30 % z nich květiny nedostává vůbec. Jednou za týden se z darovaných květin těší pouhých 6 % manažerek. Naprostá většina z nich (96 %) si však myslí, že je květina vhodným dárkem. Tato informace vyplývá z průzkumu květinové doručovací služby Fleurop.
Výběr vhodného dárku pro ženu, která ve své profesi zastává manažerskou funkci, se může zdát jako velmi těžký úkol. Nechcete-li ji obdarovávat stále tím samým, vsaďte na klasiku a sáhněte po pugétu čerstvých květin. Jejich prostřednictvím můžete poděkovat, poblahopřát i upevnit váš profesní vztah. Průzkum společnosti Fleurop potvrdil, že ženy na manažerských pozicích dostávají květiny nejčastěji k narozeninám a svátku (63 %) či jako formu poděkování (34 %).
Nepodceňujte květomluvu
Již ve starověku si lidé uvědomovali, že darování květiny je spouštěčem pozitivních emocí. Turci pak každé květině přiřazovali zvláštní význam, který se posléze rozšířil po celém světě a funguje prakticky dodnes. Etiketa darování květin obchodnímu partnerovi je podmíněná příležitostí, ke které chcete kytici věnovat, a typem květiny. „Na světě existuje kolem 250 000 druhů květin a každá z nich vyjadřuje nějaký pocit nebo emoce. Jako poděkování se skvěle hodí hortenzie. Slunečnice pak vyjadřují vřelost, tulipány eleganci a různobarevné gerbery vyvolávají dobrou náladu,“ vysvětlila Jitka Mandysová z květinové doručovací služby Fleurop.
Darování květiny může být pro vaše obchodní partnery ojedinělý zážitek. V dnešní uspěchané době přijde vhod kurýrní doručování. To zajišťuje i Fleurop, který svým zákazníkům nabízí možnost doručení ještě tentýž den v případě, že objednávku uskutečníte do 15. hodiny.
O značce Fleurop
Značka Fleurop v rámci mezinárodního sdružení Fleurop – Interflora je jednou z největších a nejznámějších doručovacích květinových služeb na světě. Vznikla v roce 1908 v německém Berlíně z iniciativy floristy Maxe Hübnera. Základem jejího obchodního konceptu je myšlenka, že cestovat by neměly květiny, ale jen jejich objednávky, které se následně doručí na spolehlivá a profesionální místní květinářství umístěná co nejblíže adresátovi květinového daru.
Sdružení Fleurop – Interflora v současné době spolupracuje s více než 50 000 partnery floristy a má zastoupení ve více než 150 zemích světa, v rámci nichž každoročně doručí přes 25 milionů květinových objednávek. V roce 2017 vstoupila společnost Fleurop na trh v České republice jako kvalitní doručovací květinová služba a přináší nabídku rozmanitých kytic vytvořených speciálně pro český trh a pro každou příležitost. Více naleznete na adrese www.fleurop.cz.
(tz)