0 Věra KomárováDermacol, legendární česká značka, jejíž kosmetika dnes krášlí ženy po celém světě, slaví v roce 2021 už 55 let od svého vzniku. „Posláním značky Dermacol je s láskou ke kráse pečovat o pleť a rozdávat radost. Oslavou 55. výročí navazujeme na velkolepé 50. narozeniny před pěti lety. Tehdy jsme padesát výherkyň výroční soutěže odměnili v Národním divadle diamantovými prstýnky z růžového zlata. Každý prstýnek tehdy obsahoval vločku s třiatřiceti diamanty. A štědří budeme i letos,“ říká Věra Komárová, spolumajitelka rodinné společnosti Dermacol. Od ledna 2021 zákaznice mohou v krabičkách pleťových krémů označených soutěžní etiketou najít výherní růžové kupóny. Pro šťastné výherkyně jsou nachystané vzácné diamantové náhrdelníky, noblesní župany a romantické parfémy s nádhernou láskyplnou vůní.

00 koralkyProtikoronavirová opatření se dotkla takřka všech prodejců v Česku. Obchodníky s korálky a bižuterními komponenty nevyjímaje. Kvůli uzavření prodejen jim klesly tržby a většina kamenných prodejen uzavřela rok 2020 se ztrátou. Prodejci s e-shopy sice zaznamenali v loňském roce zisk, nebyl ale zdaleka takový, jaký očekávali. Pro jejich podnikání bude rozhodující letošní rok.

ilustracni mbJednou z prvních otázek, které musí začínající podnikatelé vyřešit, je, jakou formou bude podnikání provozováno. Lze podnikat jako OSVČ nebo prostřednictvím firmy. Obě možnosti mají své výhody, ale také nevýhody.

eoc2 kartaZa půl roku fungování bezkontaktního nákupu jízdenek přímo ve vozech MHD cestující v Brně provedli téměř dva miliony transakcí. Nejčastěji nakupují základní jízdenky na 15 nebo 60 minut, které platí pouhým přiložením platební karty k validátrou. Nejvíce prodaných jízdenek evidoval DPMB v prosinci, a to přes 419 tisíc.

ilustracni foto vraskyStárnutí pokožky nemůže zastavit. Žádná vědecká disciplína ještě není tak daleko, abychom mohli věčně vypadat jako ve dvaceti letech. Ale správným životním stylem, návyky a vhodnou preventivní dermatologickou péči můžeme alespoň vizuálně stárnutí malinko zpomalit. Především dokážeme předejít vzniku předčasných vrásek.

srdce českaOptimistický projekt s výstižným názvem Srdce Česka založila advokátka Daniela Kovářová jako reakci na současnou nelehkou situaci v České republice. Jeho snahou je inspirovat a oceňovat úsilí lidí, nalézt sounáležitost a sdílet hezké věci v negativní době.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB