reklamaČeská marketingová společnost (ČMS), POPAI CE a České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV) zadaly agentuře ppm factum research výzkum o tom, jak se Češi staví k reklamě. Autorka a zakladatelka výzkumu Jitka Vysekalová, k tomu říká: „Výzkum probíhá pravidelně každoročně od roku 1993, v letošním roce proběhla již 38. vlna tohoto šetření. V prvních letech byl výzkum realizován vícekrát ročně, proto těch více vln. Od roku 2018 je šetření realizováno CAWI Omnibusem ppm factum. Základní výzkumné otázky zůstávají stejné, ale postupně zařazujeme aktuální témata odpovídající vývoji a významu reklamy nejen jako součásti marketingového mixu, ale jako součásti našeho života a důležitého společenského jevu. V letošním šetření k tomu přibyla otázka, zda a jak se postoje k reklamě změnily v mimořádné situaci dané pandemií Covid 19.“

Frosch Malinovy balicek IVětšina lidí dokáže rozlišit více než deset tisíc různých vůní. Jsme schopni pamatovat si pach s 65procentní přesností po celý rok. To je důvod, proč mohou vůně vyvolávat silné emoce. Přesně tak je to v momentech, kdy je nám někde dobře a my nevíme proč. Jen vnímáme známé pocity, vůně, které nám mohou připomenout domov nebo chvíle, na které už nikdy nezapomeneme. Vůně celkově přispívají k dobrému pocitu a uvolňují nás. Mnoho z nás se v uplynulém období zaměřilo více na péči o domov. Protože to je místo našeho ukotvení a jistoty. Přáli jsme si vytvořit oázu klidu. Dovolte i značce Frosch, aby vnesla do Vašich domovů kouzlo vůně a příjemné atmosféry.

Jan Tuna předává 25 tuny potravinNašli jste doma papírové stravenky Sodexo Gastro Pass s platností do 31. prosince 2020? Nevyhazujte je, protože ještě mohou pomoci lidem, kteří to nyní nejvíce potřebují. 

eská centraV pondělí 25. 1. 2021 uběhne přesně 100 let od prvního uvedení Čapkovy hry R.U.R. Téma „robotizace“, které v posledních letech stále více nabývá na síle, akcentují také Česká centra. Větší část aktivit organizují přímo na centrech v zahraničí, v Kyjevě, Varšavě, Madridu, Moskvě, Milánu, Tokiu. Navíc budou Česká centra partnerem dvou zajímavě koncipovaných tematických projektů. Konkrétně se jedná o Institut umění – Divadelní ústav, který je hlavním organizátorem Mezinárodní teatrologické konference - a Švandovo divadlo, které připravuje uvedení „hry psané robotem“. V obou případech Česká centra spolupracují v rámci zajištění zahraniční on-line prezentace.

dm 1Z meziročního srovnání tržeb společnosti dm drogerie markt vyplynulo, že i v minulém roce se s obratem ve výši 11,483 mld. korun (+8,49 %) za fiskální období od 1. října do 30. září zařadila zákaznicky oblíbená drogerie dm mezi jedničky na českém trhu. K úspěchu v roce 2020, ve kterém celosvětový trh výrazně poznamenala pandemie koronaviru, přispěl také mimořádný zájem o dm online shop.

Samoobsluzne pokladnyDrogistická síť ROSSMANN loni znovu upevnila svou pozici klíčového hráče na globálním i českém trhu. Koncern zakončil rok 2020 s obratem ve výši 10,35 miliardy eur, což představuje meziroční nárůst o 3,5 %. Tržby v České republice se ve srovnání s rokem 2019 zvýšily dokonce o 8,1 % na více než 4 miliardy Kč. Na tuzemském trhu tak společnost ROSSMANN celkem za poslední tři roky rostla ve srovnání s konkurencí (dm drogerie, Teta, TOP drogerie) více než dvojnásobným tempem. K úspěchu přispěl digitální věrnostní program, modernizace a rozšiřování prodejen, brandová kampaň a zařazování nových sortimentů. Právě proaktivním přístupem zaměstnanců a rozmanitou nabídkou produktů společnost potvrdila svoji flexibilitu a schopnost reagovat i v době krize včas na změny nákupního chování zákazníků. Obliba drogerie ROSSMANN plyne v neposlední řadě také z jejího kladného postoje ke společenské odpovědnosti.

7 edebredKoronavirová krize výrazně změnila běžný denní rytmus zaměstnanců. Důkazem je, že Češi nyní v pracovním týdnu obědvají mnohem později, než byli zvyklí. Zatímco v roce 2019 na oběd chodili většinou před polednem, nyní, kdy se mohou spoléhat pouze na rozvážku nebo výdejová okénka, začínají obědvat v průměru až před půl jednou odpoledne. Vyplývá to z analýzy obědových transakcí prostřednictvím nejrozšířenější tuzemské stravenkové karty Ticket Restaurant Card od společnosti Edenred. Tou platí za jídlo čtvrt milionu tuzemských zaměstnanců.

mug 3059994 1280Zima je pro zahrádkáře spíše odpočinkovým obdobím. Ale i tak najdeme řadu důležitých věcí, které je třeba udělat. Čerstvý vzduch nám navíc udělá dobře a k tomu se i protáhneme.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB