3943Veterináři se několikrát denně setkávají s případy, kdy majitel domácího mazlíčka, kterého postihla nečekaná nemoc nebo utrpěl úraz, nemá na zaplacení veterinárního zákroku. Řešením pak musí být levnější varianta či splátkový kalendář. Veterináři dokonce zmiňují i případy, kdy lidé přemýšlí o ekonomické eutanazii, tedy uspání zvířete z důvodu nedostatku peněz na léčbu. Pojištění lze přitom sjednat od několika stokorun za měsíc a třeba fintechová společnost PetExpert likviduje 85 procent případů do 50 vteřin, kdy vše funguje bez papírů a řeší si to pojišťovna přímo s veterinářem.

1. místo SŠInteraktivní soutěž Rozpočti si to! zahájila 25. října svůj 9. ročník v kategorii 2. stupeň ZŠ, víceletá gymnázia a střední školy. Pořadatelem je společnost yourchance a její projekt Finanční gramotnost do škol. Hra prověřuje finanční gramotnost na českých školách a každoročně se jí účastní přes tisíc žáků základních a středních škol. Partnerem letošního ročníku soutěže je HRAJ S ROZUMEM. Díky tomu se mohou zúčastnění v kreativních a bonusových úkolech seznámit s problematikou hazardu a rozdílem mezi rekreačním a problémovým hraním. Přidejte se a přihlaste svoje týmy do nového ročníku! Registrace jsou možné od 25. 10., hra bude ukončena k 25. 4. 2022.

 A638809 FObecně prospěšná společnost yourchance pořádala letos již 8. ročník ocenění Bílá vrána. Ceny jsou každoročně udělovány ve třech kategoriích. První kategorií jsou mladí lidé z dětských domovů, kteří se po odchodu z dětského domova nebo pěstounské péče úspěšně začlenili do života, uspěli a žijí plnohodnotný samostatný život. Další kategorií jsou zaměstnavatelé, jejichž přístup k mladým z dětských domovů je vzorem pro celou společnost. Třetí cena Poklad v srdci je určena zaměstnanci instituce náhradní rodinné výchovy. Letošní slavnostní udílení cen Bílá vrána proběhlo 19. října v Rezidenci primátora hlavního města Prahy pod záštitou primátora hlavního města Prahy, Zdeňka Hřiba. Vše o ocenění najdete na webu Bílá vrána.

Murgašová nadace Marcela Murgašová nastoupila do společnosti Eurowag, poskytující služby v oblasti silniční dopravy, před 14 lety. V roce 2016 zde začala vést CSR oddělení a stála tak u zrodu unikátního filantropického konceptu spočívajícího v zapojení všech zaměstnanců do dobročinnosti.

02 OrlenUnipetrol PlastikDoposud 26 základních škol ve Středočeském a Ústeckém kraji se zapojilo do unikátního projektu Plastík a jeho kouzelný kufřík, který žákům nabídne exkurzi do světa chemie skrze zábavné pokusy. Vzdělávací program pochází z licence nadace asociace Plastics Europe z Německa, kde se mu během 20 let existence dostalo nebývalé popularity a dnes ho najdeme na každé druhé škole. V České republice program poskytuje exkluzivně vybraným školám skupina ORLEN Unipetrol. U žáků má vzbudit zájem o přírodní vědy prostřednictvím pokusů s plasty. V rámci projektu dostaly základní školy vzdělávací balíček skládající se z kufříku s pokusnou sadou, pracovních sešitů pro děti, příručky pro učitele a dalších materiálů v celkové hodnotě 550 tisíc korun.

MAP logo RGB full colorVíce než 800 spolupracovníků společnosti Mars, kteří pocházejí z 50 různých zemí, věnovalo za dobu 13 let více než 45 000 hodin podpory mezinárodním organizacím a komunitám prostřednictvím programu Mars Ambassador Program. Ten se stal pro společnost skvělým způsobem, jak spolupracovníky rozvíjet prostřednictvím zkušeností ze světa, zatímco jim je nabídnuto placené volno.

HubMarketVybrat jídlo, nandat na podnos, položit na pult, zaplatit a odejít ke stolu. Běžná rutina, kterou zažívají každý den tisíce lidí. V blízké budoucnosti však možná se zásadní změnou. Vše se odehraje bez jakékoliv lidské obsluhy. V souvislosti s digitalizací, která prostupuje všemi obory, totiž dochází i k modernizaci provozů jídelen, restaurací a dalších prostorů určených ke stravování. Vše navíc ještě urychlila pandemie, která z omezení kontaktu mezi lidmi učinila jednu z priorit účinné ochrany před onemocněním.

chrome EjpUcvPW39Z nejnovějšího průzkumu dm drogerie markt vyplývá, že téměř polovina českých žen během pandemie více či méně omezila používání dekorativní kosmetiky. Po odeznění lockdownu se sice všechny k líčení vrátily, dvě třetiny z nich se ale nyní malují méně než v minulosti. Uzavřené obchody pak naučily Češky nakupovat kosmetiku online, důvodem jsou výhodnější ceny i rychlé a pohodlné objednávání.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB