Na internetu již nakupuje 95 procent jeho uživatelů. Online prodej tak získává stále vyšší tržní podíl na veškerých nákupech. Kromě již zavedených eshopů na trh vstupují nově i významní hráči z klasického maloobchodu. Konkurence tak sílí a k jejímu překonání již nestačí jen dokonalé zvládnutí samotných technologií. Je třeba vědět, jak zaujmout zákazníka a díky tomu porazit ostatní. Jak konkrétně na to, se provozovatelé eshopů dozvědí na pátém ročníku konference Ecommerce Forum, která se uskuteční 17. května v pražském hotelu Grand Majestic Plaza.

Společnost dm otevírá svou prodejnu po regeneraci v pražském nákupním centru Galerie Butovice. Cílem bylo především zvětšit prostorové dispozice prodejny a tím zlepšit nákupní prostředí pro zákazníky. Zvětšení prodejní plochy o téměř 200 m2, z 200 m2 na 395 m2, umožňuje v neposlední řadě i lepší a přehlednější prezentaci zboží. V rámci rekonstrukce bylo také rozšířeno zázemí prodejny pro personál.

Společnost MasterCard se stala hlavním partnerem nového českého filmu Líbáš jako ďábel. V rámci tohoto partnerství připravila pro milovníky filmů ojedinělou soutěž. V období od 10. května do 8. června 2012 mohou soutěžit na facebookových stránkách MasterCard ČR o předplacené karty ve formě samolepky na mobil s MasterCard® PayPassTM v hodnotě 600 Kč. Cílem je přesvědčit zákazníky, aby vyzkoušeli placení s PayPass a jeho výhody - jednoduchost, rychlost a bezpečnost.

NOEL_Logo_4c_300 dpi.jpgBěhem pracovní návštěvy v Praze představila zemská radová Dr. Petra Bohuslav Dolní Rakousko jako zemi hospodářství a turistiky. „V mezinárodních vztazích hrají osobní kontakty velmi významnou roli,“ uvedla. Česko patří k nejvýznamnějším zahraničně obchodním partnerům Dolního Rakouska. Patří mu třetí pozice hned za Německem a Itálií. V roce 2009 dosáhl dolnorakouský vývoz do ČR téměř 1 miliardy Euro. K nejdůležitějším vývozním položkám patřily elektrické stroje a přístroje, elektronika a mechanická zařízení.

Inspekční a certifikační společnost Bureau Veritas se rozhodla podpořit iniciativu „Vím, co jím" a stala se jejím partnerem. Zvyšuje se tak snaha ČR o zdravé a vyvážené stravování. Iniciativa Vím, co jím v České republice uděluje stejnojmennou značku, která poukazuje na nutričně vyvážené potraviny. Na rozhodnutí o udělení značky se bude nyní podílet právě i společnost Bureau Veritas Czech Republic. Tato nezávislá kontrolní organizace s akreditovanou laboratoří působící na území naší republiky bude analyzovat parametry výživových hodnot potravin, které jsou součástí kritérií celého posuzovacího systému.

Nadace OKD a Nadační fond pro podporu zaměstnání osob se zdravotním postižením (NFOZP) spojili své síly s pořadateli čtyř prestižních festivalů a připraví na nich pro vozíčkáře i jinak znevýhodněné návštěvníky servis, který jim umožní užívat si hudby plnými doušky. Kromě toho budou na akcích podporovat chráněné dílny. To vše na Colours of Ostrava, United Island v Praze, plzeňské Živé ulici a hlučínské Štěrkovně.

Alena_Jancikova_prebira_sek3.jpgLidem po úraze páteře a poškození míchy budou pomáhat speciální desky na zdravotní dokumentaci. Materiál i provedení desek jsou speciálně uzpůsobeny tak, aby odpovídaly pohybovým možnostem paraplegiků i tetraplegiků , kterým se tak ulehčí otevírání a listování v dokumentaci. Desky obsahují rovněž pacientské příručky a vzorky močových katétrů a jako první je budou dostávat ti pacienti, kteří se nově ocitnou na vozíčku. Desky navrhla a nechala vyrobit Skupina B. Braun v přímé spolupráci s Českou asociací paraplegiků tak, aby co nejvíce splnily požadovaný účel.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB