Produkty dm privátních značek se pravidelně umísťují na předních příčkách nezávislých testů a dokazují tak svým zákazníkům, že vynikající kvalita může být spojena i s příznivou cenou. Nejnověji získal ocenění Vítěz testu, které uděluje nezávislý časopis dTest, spray na opalování značky Sundance - Transparentes Sonnenspray OF 30, který dokázal přesvědčit porotu i testující.
Opalovací prostředky pro dospělé
Občanské sdružení spotřebitelů TEST je neziskovou organizací, která se zabývá testováním výrobků a služeb na základě nezávislých testů, právy spotřebitelů apod. Pro provedení testu si vybrali 18 opalovacích přípravků různých cenových kategorií. Časopis dTest se zaměřil na opalovací přípravky pro dospělé a z nabídky vybral přípravky vysoké ochrany - OF 30, což jsou přípravky vhodné pro české léto i k moři.
Co vše se testovalo?
Veškeré opalovací přípravky byly testovány v několika kategoriích. Samozřejmostí byl test UVA a UVB ochrany. Tyto dva faktory se podílely na celkovém hodnocení 70 % a byly tak nejdůležitějším měřítkem hodnocení. Dalšími 20 % se podílela kosmetická kvalita výrobku. Pokyny k používání a deklarace voděodolnosti měla již zanedbatelný vliv a podílely se z 5 %. Cena výrobku nehrála žádnou roli. Výsledek testu dokázal, že kvalita velmi drahých i levných produktů je srovnatelná a cena nemůže být rozhodujícím měřítkem.
Snadná aplikace Sundance
U všech opalovacích přípravků je však nutná správná aplikace. Kvalitní opalovací přípravek má být nanášen v dostatečném množství, uvádí se 36 g na dostatečnou ochranu dospělého člověka. Neměli bychom zapomínat ani na kvalitní oblečení, pokrývku hlavy a brýle, které by měly ochránit náš zrak.
Sundance se velmi dobře aplikuje díky své formě ve sprayi a nezanechává bílé skvrny, což je pro mnoho zákazníků velmi podstatným faktorem.
Foto (dm/České Budějovice): Fotografie vítězného opalovacího přípravku
O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 205 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 1.900 spolupracovníků. V obchodním roce 2010/2011 vykázala dm v České republice obrat ve výši 5,886 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Privátních značky dm jsou na trh uváděny mimo jiné pod značkami Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit a Sundance.
(tz)
tz)