Úspěšný celosvětový řetězec McDonald´s nabízí služby rychlého občerstvení v Česku rovných dvacet let. První restaurace byla otevřena 20. března 1992 v pražské Vodičkově ulici a od té doby počet provozoven vzrostl na současných 88. McDonald´s v Čechách vyhledalo za uplynulých dvacet let téměř 690 000 000 zákazníků a jejich počet v meziročním srovnání přitom roste. Rozšiřuje se také rozsah nabízených služeb. K nejnovějším patří koncept McCafé, který se v uplynulém roce těšil mimořádnému zájmu.

Zajištění konkurenceschopnosti a úbytek přírodních zdrojů potřebných k výrobě produktů jsou hlavními důvody k rapidně rostoucí aktivitě firem v oblasti udržitelnosti. Zároveň jasně cítí zodpovědnost vůči životnímu prostředí i budoucím generacím. Téměř dvě třetiny z nich proto hodlají do aktivit udržitelného rozvoje v nejbližší době navýšit investice.

Showroom s.Oliver_Foto02.jpgNěmecká módní značka s.Oliver představuje nový koncept propagace značky v rámci ČR a SR. Po loňské sérii inzertní prezentace v časopisech a prostřednictvím CLV vsadila na soutěže a přímé oslovení zákazníků v obchodních centrech. Kampaň pod názvem Fashion Road Show s.Oliver proběhne v období 29. 3. - 20. 5. 2012 ve vybraných obchodních centrech ČR i SR. Připraveny jsou speciální showroomy s.Oliver v layoutu kampaně jaro/léto 2012, které budou umístěny v nejfrekventovanějších prostorách daného centra. V rámci čtyřdenních prezentací (vždy čtvrtek až neděle) si návštěvníci centra budou moci zasoutěžit ve hře Najdi šťastný kód i ve Velké soutěži. Značka chce zábavnou formou oslovit a přilákat stávající i nové zákazníky, motivovat je, zapojit do soutěže a posílit povědomí o značce v jednotlivých městech. V Praze, Brně a Bratislavě bude navíc prezentace doplněna o moderované přehlídky módy z aktuálních kolekcí s.Oliver - Skutečné módy pro skutečné lidi, a to ne zcela tradiční formou.

doubleshot_cascara_obal_mala.jpgPes nebo kočka? Káva nebo čaj? To jsou nesmiřitelné protiklady, z nichž každý má své zapřísáhlé obhájce i odpůrce. Jenže zatímco kočkopes (zatím) vyšlechtěný nebyl, kávový čaj si vychutnat můžete. Tato specialita se jmenuje Cascara (španělsky „ svrchní slupka") a můžete ji koupit výhradně na www.doubleshot.cz.

Benefice_ArtForum2012_sm.jpgVe středu 7. března 2012 se v pražském paláci Žofín uskutečnil v pořadí již čtrnáctý ročník Benefiční aukce projektu ArtForum/ICZ. Během slavnostního večera bylo vydraženo celkem 30 uměleckých děl významných českých výtvarníků a fotografů. Výtěžek aukce, který dosáhl částky 592.500 korun, poputuje na konto Sdružení pro komplexní péči při dětské mozkové obrně.

Počátkem března spustila Era unikátní Era program pro účetní, jehož cílem je odměnit tuto často nedoceněnou profesi zvyšující konkurenceschopnost živnostníků a firem na trhu. Mezi hlavní benefity programu patří roční poplatkové prázdniny u Era účtu k podnikání a Era účtu pro právnické osoby. Účetní a daňoví poradci mohou také zažádat o Era kontokorent k podnikání se zvýhodněnou úrokovou sazbou.

Delegace Vietnamské socialistické republiky vedená náměstkem ministra stavebnictví Nguyen Tran Namem zavítala do České republiky informovat se podrobně na systém stavebního spoření, jeho principy a dosahované výsledky. O stavební spoření se dnes ve světě zajímá řada států, které jej až dosud nevyužívaly. Důvodem je dlouhodobá mimořádná stabilita a bezpečnost, jimiž se tento produkt prezentoval například i za nedávné finanční a ekonomické krize.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB